Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΔιεθνής διάκριση του κρητικού ξενοδοχείου Aegean Sky
Στην πρώτη θέση των αγαπημένων ξενοδοχείων 2010 του Travel Republic

Διεθνής διάκριση του κρητικού ξενοδοχείου Aegean Sky

Το ξενοδοχείο Aegean Sky στα Μάλλια της Κρήτης κέρδισε την πρώτη θέση στον κατάλογο με τα αγαπημένα ξενοδοχεία για το 2010 του Travel Republic, βάσει σχολίων των πελατών. Το εξαιρετικό […]

Το ξενοδοχείο Aegean Sky στα Μάλλια της Κρήτης κέρδισε την πρώτη θέση στον κατάλογο με τα αγαπημένα ξενοδοχεία για το 2010 του<...> Travel Republic, βάσει σχολίων των πελατών. Το εξαιρετικό αποτέλεσμα ανταμείβει το Aegean Sky για τη μεγάλη πίστη του στις ουσιαστικές σχέσεις με τους πελάτες και τη συνεχή βελτίωση με βάση την κριτική τους.

Η λίστα βασίζεται σε πάνω από 70.000 σχόλια επισκεπτών κατά τη διάρκεια του 2010 και το Aegean Sky έλαβε μέση βαθμολογία 4,95 – με ανώτατη δυνατή αξιολόγηση το 5 – καταλαμβάνοντας έτσι την πρώτη θέση μεταξύ των πάνω από 100.000 ξενοδοχείων στην υπηρεσία Travel Republic.

Ο κ. Παναγιώτης Μαρκογιαννάκης, ιδιοκτήτης του Aegean Sky, είπε: “Είμαι πολύ χαρούμενος που το Aegean Sky είναι το αγαπημένο ξενοδοχείο των επισκεπτών για το 2010. Μαθαίνουμε από τους επισκέπτες μας κάθε μέρα και είναι ενθαρρυντικό να βλέπουμε ότι επενδύουν χρόνο για να αφήσουν σχόλια για τις υπηρεσίες μας. Πιστεύω ότι τα ξενοδοχεία μπορούν να δουν πολύ καλά αποτελέσματα μέσω από ουσιαστικές σχέσεις με τους επισκέπτες και κατανόηση των αναγκών τους”.

Η κα Σοφία Γκιούσου, υπεύθυνη Σχεδιασμού Στρατηγικής και Επικοινωνιών και ο κ. Μανώλης Μαυραντωνάκης, υπεύθυνος Συστημάτων της SoMaFusion, δήλωσαν με τη σειρά τους: “Αυτό το εξαιρετικό αποτέλεσμα προκύπτει μέσα από σχεδιασμό και επενδύσεις υψηλού ποιοτικού επιπέδου, καθώς και μια πολιτική που βασίζεται στη δημιουργία ουσιαστικών σχέσεων με τους πελάτες, τη διαρκή αναθεώρηση υπηρεσιών σύμφωνα με τα σχόλια τους και την αξιοποίηση όλων των καναλιών επικοινωνίας”.

Τα σχόλια στην υπηρεσία Travel Republic είναι εξαιρετικά αξιόπιστα καθώς οι επισκέπτες μπορούν να υποβάλουν τις εντυπώσεις τους μόνο εφόσον έχουν κάνει κράτηση και έχουν επιστρέψει από τη διαμονή τους. Οι πελάτες καλούνται να αξιολογήσουν την εμπειρία τους στο ξενοδοχείο από 1 (εξαιρετικά κακό) έως 5 (άριστα). Για να συμπεριληφθούν στη λίστα, τα ξενοδοχεία πρέπει να έχουν λάβει 25 ή περισσότερα σχόλια κατά τη διάρκεια του έτους.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

17/05/2024
16/05/2024
15/05/2024
14/05/2024
13/05/2024
10/05/2024