Τελευταία νέα
ΑρχικήΕκπαίδευσηΣυνέδριο με θέμα τη στρατηγική προβολή και ταυτότητα (branding) του Βόλου
Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου θα διοργανωθούν παράλληλες δράσεις και εκθέσεις

Συνέδριο με θέμα τη στρατηγική προβολή και ταυτότητα (branding) του Βόλου

Μάρκετινγκ Προορισμού και ΜΜΕ και Στρατηγική branding και διαχείριση προορισμού σε εποχή κρίσης είναι δύο από τα θέματα που θα συζητηθούν στο συνέδριο "Marketing και Branding του Τόπου", που θα γίνει στο Βόλο.

Το Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΤΜΧΠΠΑ) του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και η Πρωτοβουλία “Imagine the City” έχουν αναλάβει τη διοργάνωση συνεδρίου στο Βόλο με θέμα “Marketing και Branding (Στρατηγική Προβολή και Ταυτότητα) του Τόπου“, κατά το διάστημα 30 Μαρτίου – 1 Απριλίου 2012. Το θέμα του συνεδρίου εντάσσεται στις νέες τάσεις που χαρακτηρίζουν το σχεδιασμό, την τοπική ανάπτυξη και την επικοινωνία. Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου θα διοργανωθούν επίσης παράλληλες δράσεις και εκθέσεις στην πόλη του Βόλου, που θα απευθύνονται στο ευρύτερο κοινό με στόχο τη μεγαλύτερη δυνατή συμμετοχή πολιτών.

Επειδή είναι γνωστό ότι οι αναπτυξιακές δυνατότητες των τόπων, των φορέων και των επιχειρήσεων που αυτοί φιλοξενούν αλληλεξαρτώνται, στο πρόγραμμα του συνεδρίου προγραμματίζεται ειδική συνεδρία (special session) με τη μορφή “στρογγυλού τραπεζιού”, με αντικείμενο το ρόλο των ΜΜΕ στις διαδικασίες Marketing και Branding Τόπου.

Τα θέματα που θα συζητηθούν είναι ενδεικτικά τα εξής:
– Μάρκετινγκ Προορισμού και ΜΜΕ
– Στρατηγική branding και διαχείριση προορισμού σε εποχή κρίσης
– Ο ρόλος των ΜΜΕ στη βελτίωση της εικόνας και της φήμης ενός τόπου
– Ενέργειες προβολής για ειδικές μορφές τουρισμού (πολιτιστικός, κινηματογραφικός, γαστρονομικός, κ.ά.).

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

17/05/2024
16/05/2024
15/05/2024
14/05/2024
13/05/2024
10/05/2024