Τελευταία νέα
ΑρχικήΠροορισμοίΚύπρος: Τουριστική στροφή και προς Ανατολάς
Κύπρος

Κύπρος: Τουριστική στροφή και προς Ανατολάς

Ο υφυπουργός Τουρισμού της Κύπρου κ. Κώστας Κουμής μίλησε στο «Φ» για τις προοπτικές αλλά και τις δυσκολίες προσέλκυσης τουριστών από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.

Αν και γειτονικές και αναπτυσσόμενες χώρες όσον αφορά στον εξερχόμενο τουρισμό, η προσπάθεια της Κύπρου για αύξηση των ροών τουριστών από τη Μέση Ανατολή, προκειμένου να διευρυνθεί και το μείγμα των τουριστικών της αγορών, δεν φαίνεται να είναι εύκολη υπόθεση, τόνισε σε δηλώσεις του ο υφυπουργός Τουρισμού της Κύπρου κ. Κώστας Κουμής στον «Φ», με αφορμή το πρόσφατο ταξίδι του στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα (ΗΑΕ) με σκοπό την αύξηση των ροών από την περιοχή.

Ο κ. Κουμής καταγράφει πάντως τις μεγάλες προοπτικές που παρουσιάζει η αγορά των ΗΑΕ εξαιτίας και της ενίσχυσης της αεροπορικής συνδεσιμότητας με τα Εμιράτα, μιας και από τον Ιούλιο η Λάρνακα θα συνδέεται εκτός από το Ντουμπάι και με το Άμπου Ντάμπι, για να συμπληρώσει πως απαιτείται, όμως, δουλειά και το πιο σημαντικό παρατεταμένη προβολή για να μπορέσουν να υπάρξουν μετρήσιμα οφέλη.

Χθες πάντως η βασιλική οικογένεια των ΗΑΕ προσγειώθηκε στην Αθήνα σε άκρα μυστικότητα ξεκινώντας διακοπές στην Ελλάδα.

Οι αφίξεις από τις χώρες της Μέσης Ανατολής στην Κύπρο είναι μάλλον πενιχρές, με εξαίρεση φυσικά τις επισκέψεις από το Ισραήλ, που αναδεικνύεται, μετά και την απώλεια της ρωσικής αγοράς, ως η δεύτερη σε σημασία και αριθμούς αγορά για τον κυπριακό τουρισμό. Πέρσι, οι αφίξεις από το Ισραήλ ανήλθαν σε 277.397, από τα ΗΑΕ ανήλθαν σε μόλις 21.206, όσες περίπου και το 2019, ενώ το Κατάρ σε 3.448, από το Μπαχρέιν 967, από το Κουβέιτ σε 1.519, από τη Σαουδική Αραβία σε 2.900, από την Ιορδανία σε 15.538 και από τον Λίβανο σε 37.704.

Για περαιτέρω διείσδυση της Κύπρου στις συγκεκριμένες αγορές είναι σημαντικό κατά τον Κώστα Κουμή η χώρα να αξιοποιήσει το πλεονέκτημα της γεωγραφικής της θέσης. «Πρέπει να αξιοποιήσουμε επιτέλους το πλεονέκτημα της καλής μας γεωγραφικής θέσης σε σχέση με την αγορά της Μέσης Ανατολής, είναι σίγουρα ένα επιπλέον πλεονέκτημα για τη χώρας μας έναντι άλλων ευρωπαϊκών τουριστικών προορισμών, σε σχέση πάντοτε με τη συγκεκριμένη αγορά και οπωσδήποτε πρέπει να το αξιοποιήσουμε».

Τα ΗΑΕ είναι μια αγορά που δύναται τα επόμενα χρόνια να κερδίσουμε επιπλέον αφίξεις και θα πρέπει να στοχεύσουμε σε αυτό. Στα ΗΑΕ ζουν 9.3 εκατ. άνθρωποι, εκ των οποίων το 80% είναι ξένοι που εργάζονται εκεί. Μας ενδιαφέρουν και οι δύο αγορές και οι Εμιρατινοί αλλά και οι εργαζόμενοι εκεί. Βεβαίως, για να το επιτύχουμε χρειαζόμαστε πολύ πιο έντονη διαφήμιση σε σύγκριση με αυτή που διενεργούμε σήμερα και μία σειρά από άλλες δράσεις, συχνές παρουσιάσεις στους συμμετέχοντες στη βιομηχανία, στο κοινό, τακτική παρουσία σε κάποια media και άλλα. Το ίδιο θα πρέπει να επιχειρήσουμε και σε αρκετές από τις υπόλοιπες χώρες που ανήκουν στη γεωγραφική περιοχή της Μέσης Ανατολής. Και δεν αναφέρομαι μόνο στα ΗΑΕ αλλά και σε άλλες χώρες που χρόνο με το χρόνο αυξάνεται ο εξερχόμενος τουρισμός όπως το, το Μπαχρέιν, το Κατάρ, η Ιορδανία και άλλες.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024