Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΠροωθητικές και εκπαιδευτικές δράσεις στην αγορά ταξιδιού από τη Sabre Travel Network
Νέα καμπάνια με τίτλο Let the Market Fly

Προωθητικές και εκπαιδευτικές δράσεις στην αγορά ταξιδιού από τη Sabre Travel Network

Η Sabre Travel Network σχεδιάζει σύστημα πληρωμών με εικονικές πιστωτικές κάρτες (virtual credit cards) για τα ξενοδοχεία.

Η Sabre Travel Network ανακοίνωσε την πρόθεσή της να υλοποιήσει ένα αυτοματοποιημένο σύστημα πληρωμών με τη χρήση εικονικών πιστωτικών καρτών για τις ξενοδοχειακές κρατήσεις. Οι πελάτες, αντί να κάνουν κράτηση χρησιμοποιώντας πιστωτικές κάρτες καταχωρημένες στο ατομικό προφίλ τους, μπορούν να επιλέξουν τη δημιουργία μιας εικονικής πιστωτικής κάρτας τη στιγμή της κράτησης. Η κάρτα αυτή αποστέλλεται αυτόματα με φαξ στο ξενοδοχείο για την κατοχύρωση της κράτησης.

Κατά την αναχώρηση από το ξενοδοχείο η εικονική κάρτα χρεώνεται και η πληρωμή γίνεται αυτόματα. Η Sabre προσδοκά ότι το νέο αυτό σύστημα θα αυξήσει την παραγωγικότητα, θα επιταχύνει την τιμολόγηση και την πληρωμή, θα ενισχύσει την ασφάλεια και θα διευκολύνει τη διαχείριση δεδομένων. Το σύστημα, που υποστηρίζεται από την Conferma, θα υλοποιηθεί σε επιλεγμένες πόλεις εντός του μήνα.

Η Sabre υλοποιεί προωθητικές και εκπαιδευτικές δράσεις για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας στην αγορά ταξιδίου. Επιπλέον, η Sabre Travel Network ανακοίνωσε την υλοποίηση μιας προωθητικής και εκπαιδευτικής καμπάνιας με τον τίτλο Let the Market Fly, προκειμένου να ενισχύσει τη διαφάνεια και την ακμαιότητα στην αγορά του αεροπορικού ταξιδίου και να αναδείξει τη σημασία τους για τις αεροπορικές εταιρείες, τους ταξιδιώτες και τα ταξιδιωτικά πρακτορεία που τους συνδέουν.

Η πρωτοβουλία έρχεται σε μια κρίσιμη περίοδο για την ικανότητα των καταναλωτών να συγκρίνουν και να αγοράζουν γρήγορα και εύκολα αεροπορικά ταξίδια. Διανύουμε μια περιοδο σταθμό για τη βιομηχανία ταξιδίου, καθώς εξετάζονται ορισμένα κρίσιμα ζητήματα που θα έχουν ανάλογο αντίκτυπο στον τρόπο με τον οποίο επιλέγουμε και αγοράζουμε αεροπορικά ταξίδια. Για παράδειγμα, ορισμένοι παράγοντες της αγοράς εξακολουθούν να επιδιώκουν τον περιορισμό των επιλογών του πελάτη στη σύγκριση και αγορά ταξιδίων. Επιπλέον, πιθανοί νέοι φόροι στις αεροπορικές εταιρείες των ΗΠΑ και άλλα ζητήματα δημόσιας πολιτικής στο εξωτερικό ενδέχεται να αυξήσουν το κόστος για καταναλωτές και αεροπορικές εταιρείες.

Για τους λόγους αυτούς, η Sabre ενισχύει αποφασιστικά τις προωθητικές και εκπαιδευτικές δράσεις της με την καμπάνια Let the Market Fly, η οποία υποστηρίζεται από την ιστοσελίδα της, letthemarketfly.com, αλλά και ποικίλες ενέργειες και δράσεις σε παγκόσμιο επίπεδο εντός του 2012.

“Τα ταξίδια είναι ο συνδετικός κρίκος εθνών, ανθρώπων και επιχειρήσεων που κινεί την παγκόσμια οικονομία”, λέει ο Sam Gilliland, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Sabre Holdings. “Η καμπάνια Let the Market Fly θα διευκολύνει την ανταλλαγή απόψεων μεταξύ όσων ενδιαφέρονται για μια ανοιχτή και υγιή αγορά ταξιδίου, είτε πρόκειται για αεροπορικές εταιρείες είτε για ταξιδιωτικά πρακτορεία, εταιρικούς πελάτες ή απλούς ταξιδιώτες”.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024