Τελευταία νέα
ΑρχικήΟργανωτές ΤαξιδιώνTour OperatorsTUI: Η Ελλάδα είναι ο νικητής της καλοκαιρινής σεζόν
TOs

TUI: Η Ελλάδα είναι ο νικητής της καλοκαιρινής σεζόν

Αισιόδοξα είναι τα μηνύματα για την προσεχή τουριστική περίοδο, σύμφωνα με τη χθεσινή παρουσίαση του καλοκαιρινού προγράμματος της TUI στην Αυστρία. Με αύξηση +5%, σταδιακά η Ελλάδα επανεκατέλαβε τη θέση της, ως ένας από τους πλέον δημοφιλείς προορισμούς για το αυστριακό κοινό, με την Κρήτη και τη Ρόδο να σημειώνουν θεαματική αύξηση.

Παρουσιάζοντας το καλοκαιρινό της πρόγραμμα για τη σεζόν 2014, η TUI προέβη στην Αυστρία σε έναν σύντομο απολογισμό του 2013 (το οποίο “κλείνει” τέλος Οκτωβρίου). Η υπεύθυνη προγράμματος κα Margit Ebner, επεσήμανε την επιτυχία που σημείωσαν όλοι οι προορισμοί με εξαίρεση την Αίγυπτο, τονίζοντας ότι “η Ελλάδα είναι ο νικητής της καλοκαιρινής σεζόν”. Με αύξηση +5%, σταδιακά επανεκατέλαβε τη θέση της, ως ένας από τους πλέον δημοφιλείς προορισμούς για το αυστριακό κοινό, με την Κρήτη και τη Ρόδο να σημειώνουν θεαματική αύξηση.

Η ζήτηση για ελληνικούς προορισμούς υπήρξε μεγαλύτερη από την προσφορά, γεγονός που επηρεάζει φυσικά την αύξηση της δυναμικότητας θέσεων για το 2014. Η Τουρκία παρουσίασε αύξηση 2% ενώ η Ισπανία παρέμεινε σταθερή.

Ευελιξία στην επιλογή προορισμού, εγγύηση εκδρομών (από 2 άτομα και πάνω), προτάσεις/πακέτα θεματικών διακοπών (e-bike–λίμνες, ηφαίστεια, ιστιοπλοΐα), αναβαθμισμένες υπηρεσίες, 24ωρη επικοινωνία με τοπικό αντιπρόσωπο, επιλογή ξενοδοχείων με κριτήρια προστασίας του περιβάλλοντος, σήμανση ξενοδοχείων και προορισμών ανάλογα με τις απαιτήσεις του πελάτη (“κόσμος της TUI”: classic, family, beach), και ειδικές εκπτώσεις (από 15-30% – early bookings,  55+ και παιδιά) είναι μερικά από τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν τη στρατηγική και τη σύνθεση του προγράμματος για το brand TUI του ομώνυμου ομίλου (35% μερίδιο αγοράς).
 
Για το 2014, κυκλοφορούν 27 κατάλογοι με 8.000 ξενοδοχεία και επιπλέον 7.000 online για 90 χώρες.

Στη συνέντευξη Τύπου παρουσιάστηκαν οι σημαντικότεροι προορισμοί για τους Αυστριακούς, ξεκινώντας με την Ελλάδα (ακολούθησαν Τουρκία, Βαλεαρίδες, Ισπανία και ΗΠΑ). Τονίστηκε ότι η επιτυχημένη πορεία της Ελλάδας το 2013 θα συνεχιστεί το 2014. Καινοτομία στο ελληνικό πρόγραμμα, η λειτουργία του νέου ξενοδοχείου Sensimar (adults only) στην Κέρκυρα (το πρώτο της αλυσίδας στην Ελλάδα).

Διευρυμένο είναι και το πρόγραμμα για ΗΠΑ και Αυστραλία, ενώ κυκλοφορεί κατάλογος με εκδρομικά πακέτα πόλεων (Κωνσταντινούπολη, Λισαβώνα, Λονδίνο, Παρίσι, Ρώμη, Στοκχόλμη, Βερόνα)

Τέλος, αναφέρθηκε ότι οι τιμές για ελληνικούς προορισμούς παραμένουν σταθερές, σε Τουρκία και Ισπανία σημειώνεται μικρή αύξηση +2,5% ενώ στην Αίγυπτο και την Τυνησία μειώνονται.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024