Μια από τις καλύτερες χρονιές σε θέματα ενάεριας κίνησης ήταν το 2006, σύμφωνα με το Eurocontrol. Παρόλο που ο αριθμός των πτήσεων αυξήθηκε κατά 4,1%, συγκριτικά με το 2005, ξεπερνώντας […]
Μια από τις καλύτερες χρονιές σε θέματα ενάεριας κίνησης ήταν το 2006, σύμφωνα με το Eurocontrol. Παρόλο που ο αριθμός των πτήσεων αυξήθηκε κατά 4,1%, συγκριτικά με το 2005, ξεπερνώντας τα 9,6 εκατομμύρια, ο<...>μέσος χρόνος καθυστέρησης των πτήσεων παρέμεινε στα επίπεδα του 2005, δηλαδή στα 1,9 λεπτά. Γεγονός ιδιαίτερα εντυπωσιακό, λαμβάνοντας υπόψιν τις καιρικά φαινόμενα, το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου στη Γερμανία, τις απειλές ασφάλειας στη Βρετανία, αλλά και τον πόλεμο στο Λίβανο.
“Το γεγονός ότι κατά τη διάρκεια του 2006 πραγματοποιήθηκαν με απόλυτη ασφάλεια 9,6 εκατομμύρια πτήσεις, χωρίς αύξηση στο μέσο χρόνο καθυστέρησης τους, επιβεβαιώνει για ακόμη μια φορά την ανάγκη για πανευρωπαϊκή δράση στη διαχείριση πανευρωπαϊκών θεμάτων” δήλωσε σχετικά ο Γενικός Διευθυντής του Eurocontrol, κ. Victor M. Aguado.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας του Eurocontrol, που διεξήχθη πέρσι, οι πανευρωπαϊκές προσπάθειες, που πραγματοποιήθηκαν για τη βελτίωση της ασφάλειας, απέδωσαν σημαντικά αποτελέσματα. Έτσι, τα τελευταία 4 χρόνια, το πλαίσιο λειτουργίας των παροχών συστημάτων ενάεριας πλοήγησης και των χειριστών τους έχει τεθεί κάτω από αυστηρότερους κανονισμούς.
Σημαντικά είναι όμως τα αποτελέσματα της χρονιάς και σε θέματα περιβάλλοντος. Η εφαρμογή “ευέλικτης” χρήσης του εναέριου χώρου στην Ευρώπη, σε συνδυασμό με την πραγματοποίηση όσο το δυνατόν περισσότερων απευθείας πτήσεων και τις σβησμένες μηχανές των αεροσκαφών όταν παρατηρείται καθυστέρηση στο πρόγραμμα πτήσεων μείωσαν δραστικά την εκπομπή ρύπων σε ημερήσια βάση.