Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΗ Αθήνα μεταξύ των κορυφαίων προορισμών shopping στην Ευρώπη
Αποτελέσματα του Globe Shopper City Index – Europe

Η Αθήνα μεταξύ των κορυφαίων προορισμών shopping στην Ευρώπη

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα του καταλόγου Globe Shopper City Index – Europe, η Αθήνα ξεχώρισε στην κατηγορία "προσιτές τιμές", κυρίως χάρη στις τιμές των ξενοδοχείων δύο αστέρων που προσφέρονται στην πόλη.

Η Αθήνα συγκαταλέγεται μεταξύ των κορυφαίων ευρωπαϊκών προορισμών των global shoppers, των ανθρώπων που ταξιδεύουν στο εξωτερικό για τις αγορές τους. Το στοιχείο αυτό προέκυψε από τον κατάλογο Globe Shopper City Index – Europe, ένα νέο ερευνητικό πρόγραμμα του Economist Intelligence Unit (EIU), χορηγός του οποίου είναι η εταιρεία Global Blue.

Ειδικότερα, η Αθήνα ξεχώρισε στην κατηγορία “προσιτές τιμές”, κυρίως χάρη στις τιμές των ξενοδοχείων δύο αστέρων που προσφέρονται στην πόλη, για τις οποίες κατέλαβε την πρώτη θέση, ισοβαθμώντας με άλλες δυο πόλεις. Ωστόσο, η Αθήνα σημείωσε χαμηλή βαθμολογία στην κατηγορία “καταστήματα”, καθώς ο κίνδυνος οι καταναλωτές να έρθουν αντιμέτωποι με προϊόντα ‘μαϊμού’ αξιολογήθηκε ως υψηλός.

Η Global Blue, που χορήγησε το πρόγραμμα Globe Shopper City Index – Europe, εξειδικεύεται εδώ και 30 χρόνια στην κατανόηση των αναγκών και της αγοραστικής συμπεριφοράς των διεθνών καταναλωτών (global shoppers). Το κοινό αυτό, που συνεχώς διευρύνεται, αντιμετωπίζει τις αγορές ως ένα απαραίτητο κομμάτι της ταξιδιωτικής εμπειρίας, ενώ δαπανά πολλά χρήματα σε αγορές πολυτελών αγαθών.

Για το πρόγραμμα Globe Shopper City Index – Europe, ειδικότερα, διερευνήθηκε η ελκυστικότητα της εικόνας 33 μεγάλων ευρωπαϊκών πόλεων όσον αφορά τα ψώνια των διεθνών ταξιδιωτών. Κάθε πόλη βαθμολογήθηκε με βάση 38 κριτήρια, που υπάγονται σε πέντε διαφορετικές κατηγορίες: καταστήματα, προσιτές τιμές, άνεση και εξυπηρέτηση, ξενοδοχεία και συγκοινωνίες, πολιτισμός και κλίμα.

“Το Globe Shopper City Index – Europe αποτελεί σημαντικό βήμα στη στρατηγική που έχει χαράξει η Global Blue, να αποτελέσει σημείο αναφοράς για ο,τιδήποτε αφορά αγορές και δαπάνες που πραγματοποιούν όσοι ταξιδεύουν σε διεθνείς προορισμούς”, δήλωσε ο Per Setterberg, διευθύνων σύμβουλος της Global Blue. “Ο δείκτης αυτός θα βοηθήσει τα σημεία λιανικής πώλησης και τα καταστήματα επώνυμων ειδών να λαμβάνουν καλύτερες επιχειρηματικές αποφάσεις, ενώ παράλληλα το διαδικτυακό Globe Shopper City Index θα δίνει στους ταξιδιώτες τη δυνατότητα να ανακαλύπτουν την ιδανική πόλη για τα ψώνια τους, με βάση τις προσωπικές τους προτεραιότητες”.

Σχολιάζοντας την έρευνα, ο Global Product Director του Economic Intelligence Unit, Alasdair Ross, είπε: “Το Globe Shopper City Index – Europe αναδεικνύει τις ευρωπαϊκές πόλεις που είναι καλύτερα τοποθετημένες, ώστε να κερδίσουν από τη φήμη της Ευρώπης ως προορισμού που επιλέγουν οι διεθνείς καταναλωτές. Τα ευρήματα δείχνουν ότι η σωστή ισορροπία μεταξύ άνεσης και εξυπηρέτησης, διαθεσιμότητας και τιμής, παίζει βασικό ρόλο στις αγορές που κάνουν όσοι ταξιδεύουν σε διεθνείς προορισμούς”.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

17/05/2024
16/05/2024
15/05/2024
14/05/2024
13/05/2024
10/05/2024