Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικές ΤάσειςΈρευνες-ΜελέτεςΟι επαγγελματίες ταξιδιώτες εκτιμούν τη χρήση τεχνολογίας σε προορισμούς "υψηλού κινδύνου"
Διεθνής έρευνα της International SOS

Οι επαγγελματίες ταξιδιώτες εκτιμούν τη χρήση τεχνολογίας σε προορισμούς "υψηλού κινδύνου"

Το 60% των ερωτηθέντων σε έρευνα ταξιδεύουν σε προορισμούς που θεωρούν "υψηλού κινδύνου" μια φορά το χρόνο.

Έρευνα που έγινε σε περισσότερους από 4.700 ταξιδιώτες που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους και δημοσιεύθηκε από την εταιρεία International SOS, παρέχει μια αποκαλυπτική ματιά στις τάσεις όσων ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους, στον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούν τις κινητές ηλεκτρονικές συσκευέςγια να λάβουν πληροφορίες και το είδος των ταξιδιωτικών πληροφοριών που επιθυμούν να λαμβάνουν από τους εργοδότες τους.

Σημαντικές βιομηχανίες εκπροσωπήθηκαν στην έρευνα, στην οποία συμμετείχαν 4.746 ερωτηθέντες, από τους χώρους της τεχνολογίας (20%), της μεταποίησης (17%), του πετρελαίου, του φυσικού αερίου, των εξορύξεων (15%), των τραπεζικών / ασφαλιστικών-οικονομικών (10%) και των τηλεπικοινωνιών (10%).

Η έρευνα αποκάλυψε ότι το 60% των ερωτηθέντων ταξιδεύουν σε προορισμούς που θεωρούν “υψηλού κινδύνου” μια φορά το χρόνο, με σχεδόν έναν στους πέντε (16%) να αναφέρουν ότι ταξιδεύουν σε προορισμούς “υψηλού κινδύνου” πέντε φορές το χρόνο ή και περισσότερο.

Η συντριπτική πλειοψηφία των ερωτηθέντων (82%) που ταξιδεύουν σε προορισμούς “υψηλού κινδύνου”, αναφέρουν ότι νιώθουν “άνετα” ή “πολύ άνετα” με το να ανιχνεύεται η θέση τους μέσω του κινητού τους τηλεφώνου και να τους αποστέλλονται ειδοποιήσεις και ενημερώσεις καθώς ταξιδεύουν. Επιπλέον, μια πλειοψηφία της τάξης του 77% από τους ταξιδιώτες που ταξιδεύουν διεθνώς για επαγγελματικούς λόγους, δήλωσαν ότι νιώθουν “άνετα” ή “πολύ άνετα” με το να χρησιμοποιούν τη φορητή τους συσκευή για να δηλώσουν την τοποθεσία στην οποία βρίσκονται στους εργοδότες τους, καθώς ταξιδεύουν.

Τα αποτελέσματα της έρευνας δίνουν μια ενδιαφέρουσα άποψη για τη χρήση των κινητών συσκευών επικοινωνίας από τους επαγγελματίες ταξιδιώτες. Σε γενικές γραμμές, ενώ τα smart phones είναι διαδεδομένα μεταξύ των επαγγελματιών ταξιδιωτών, οι περισσότεροι από αυτούς τα χρησιμοποιούν μόνο για να στέλνουν e-mail. Το 80% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι έχουν μαζί τους ένα smart phone καθώς ταξιδεύον, όμως η συντριπτική πλειοψηφία (73%) των ίδιων χρηστών είπαν ότι δε χρησιμοποιούν τις εφαρμογές που σχετίζονται με ταξίδια, πριν ή κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.

“Η έρευνα επιβεβαίωσε ότι οι ταξιδιώτες που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους αποδίδουν μεγάλη σημασία στην ικανότητα του να βρίσκονται ενήμεροι, όσον αφορά το επίπεδο της πόλης ή της τοπικής περιοχής, τα ρίσκα του ταξιδιού, της υγείας και της ασφάλειας καθώς ταξιδεύουν, αποκάλυψε όμως και κάποιες απρόσμενες ανατροπές” σημειώνει ο Tim Daniel, εκτελεστικός αντιπρόεδρος της εταιρείας. “Μία από αυτές είναι ότι οι επαγγελματίες ταξιδιώτες που ταξιδεύουν σε προορισμούς ‘υψηλού κινδύνου’, νοιάζονται λιγότερο για θέματα σχετικά με την προστασία της ιδιωτικής τους ζωής όσον αφορά στην ανίχνευσή τους με ηλεκτρονικές συσκευές, από ότι συνήθως παρατηρείται στους άλλους τομείς”.

“Ένα ακόμη ενδιαφέρον εύρημα αυτής της έρευνας ήταν ο τρόπος με τον οποίο η συντριπτική πλειοψηφία χρησιμοποιεί τα smart phones, τουλάχιστον όταν αυτά σχετίζονται με ταξίδια”, δήλωσε ο Tim Daniel. “Είναι εντυπωσιακό το πόσο λίγοι επαγγελματίες ταξιδιώτες χρησιμοποιούν οποιοδήποτε είδος εφαρμογών που σχετίζεται με πληροφορίες που αφορούν ταξίδια. Υπογραμμίζει την ανάγκη ότι οι εταιρικοί ταξιδιωτικοί πράκτορες ή οι εταιρικοί επαγγελματίες ασφαλείας χρειάζεται να ‘εκπαιδεύσουν’ τους ταξιδιώτες με τρόπους με τους οποίους να μπορούν να χρησιμοποιούν τα κινητά τους τηλέφωνα πιο αποτελεσματικά και στο βαθμό που είναι δυνατόν να παρέχουν στους ταξιδιώτες πρόσβαση σε σημαντικές πληροφορίες πριν ξεκινήσουν το ταξίδι τους”.

Οι συμμετέχοντες στην έρευνα κλήθηκαν να εκτιμήσουν το είδος των πληροφοριών που επιθυμούν να λαμβάνουν περισσότερο από τους εργοδότες τους, ή από παρόχους που διορίζονται από τους εργοδότες τους, όταν ταξιδεύουν και το επίπεδο σημασίας τους. Οι πληροφορίες που κρίθηκαν πιο σημαντικές ήταν κατά σειρά:

  1. Πληροφορίες διαθεσιμότητας δωματίων και επιπέδου ιατρικής περίθαλψης για την πόλη που ταξιδεύουν και την ευρύτερη περιοχή
  2. Κίνδυνοι μεταδοτικών ασθενειών
  3. Παροχή συμβουλών για εμβολιασμούς
  4. Διαθεσιμότητα φαρμάκων.

Αν και η χρήση των ταξιδιωτικών εφαρμογών σε κινητά τηλέφωνα δηλώθηκε σε χαμηλά επίπεδα (μόνο το 21% του συνολικού αριθμού των ταξιδιωτών τις χρησιμοποιούν), οι ερωτηθέντες που χρησιμοποιούν τέτοιες εφαρμογές κλήθηκαν να εκτιμήσουν τη σημασία της κάθεμιας. Αυτές που εκτιμηθήκαν πιο σημαντικές ήταν κατά σειρά:

  1. Η δυνατότητα να καλούν για βοήθεια σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, ενώ ταξιδεύουν
  2. Η ικανότητα να λαμβάνουν ενημερωμένες ειδοποιήσεις για λόγους υγείας και ασφάλειας στους ταξιδιωτικούς προορισμούς, και
  3. Η ικανότητα να λαμβάνουν συμβουλές για τα ταξίδια, την ασφάλεια και την ιατρική περίθαλψη σε συγκεκριμένους προορισμούς.

Σημειώνεται ότι η έρευνα πραγματοποιήθηκε τον Μάρτιο του 2011 από την εταιρία ερευνών David Burnett & Associates.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024