Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικές ΤάσειςΔιεθνείς ΤάσειςΒελτιωμένες οι αποδόσεις των ξενοδοχείων το 2ο τρίμηνο του 2011
Οι πλέον αισιόδοξοι ξενοδόχοι για το 3ο τρίμηνο του 2011 είναι αυτοί της Κρήτης

Βελτιωμένες οι αποδόσεις των ξενοδοχείων το 2ο τρίμηνο του 2011

Τα παραθεριστικά ξενοδοχεία σημείωσαν αύξηση Εσόδων ανά Διαθέσιμο Δωμάτιο (RevPAR) 12,4% σε σχέση με το αντίστοιχο Τρίμηνο του 2010, σύμφωνα με την GBR Consulting.

Σύμφωνα με το Τριμηνιαίο Hospitality Newsletter της GBR Consulting, το 2ο τρίμηνο υπήρξε αρκετά καλό για τα Παραθεριστικά ξενοδοχεία που σημείωσαν αύξηση Εσόδων ανά Διαθέσιμο Δωμάτιο (RevPAR) 12,4% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2010. Σημαντική βελτίωση 8,9% παρουσίασαν και τα ξενοδοχεία της Αθήνας, ενώ αυτά της Θεσσαλονίκης περιορίστηκαν σε 3,3%. Τα αντίστοιχα ποσοστά για το 1ο εξάμηνο είναι 11,2%, 2,9% και -4,1%.

Μάλιστα, από τότε που ξεκίνησε η έκδοση του Newsletter της GBR Consulting, είναι η πρώτη φορά που η πορεία των ελληνικών ξενοδοχείων είναι αντίστοιχη με αυτή των ξενοδοχείων της νότιας Ευρώπης.

Προβλέψεις

Αναφορικά με τις προβλέψεις των ξενοδόχων για το 3ο Τρίμηνο και σύμφωνα με την έρευνα Tourism Barometer της GBR Consulting, οι ξενοδόχοι είναι γενικά αισιόδοξοι σε ό,τι αφορά στην πληρότητα για το 3ο τρίμηνο, ενώ οι προσδοκίες για τις Μέσες Τιμές (ARR) κυμαίνονται από ελαφρά απαισιόδοξες έως ουδέτερες. Επίσης, μετά από μια σημαντική βελτίωση στα επίπεδα αισιοδοξίας το 2ο Τρίμηνο, οι προσδοκίες του 3ου τριμήνου σταθεροποιήθηκαν στα ίδια επίπεδα.

Ενδιαφέρον επίσης παρουσιάζει και το ότι οι ξενοδόχοι έχουν καλύτερες προσδοκίες για την μονάδα τους σε σχέση με την αγορά γενικά, κάτι που ισχύει και για όλα τα επιμέρους segments της αγοράς, είτε γεωγραφικά είτε βάσει αστεριών.

Οι πλέον αισιόδοξοι ξενοδόχοι για το 3ο τρίμηνο του 2011 είναι αυτοί της Κρήτης, που αναμένουν σημαντικές αυξήσεις τόσο στις πληρότητες όσο και στις τιμές. Η αμέσως επόμενη αισιόδοξη ομάδα ξενοδόχων είναι αυτή των μονάδων 5*.

Οι πλέον απαισιόδοξοι ξενοδόχοι για το 3ο Τρίμηνο είναι αυτοί των μονάδων 3* που αναμένουν σημαντική πτώση πληροτήτων και τιμών ενώ την μεγαλύτερη πτώση τιμών αναμένουν οι ξενοδόχοι της Θεσσαλονίκης. Εκτιμούμε ότι και οι 2 περιπτώσεις είναι αποτελέσματα της βαθειάς ύφεσης που διέρχεται η ελληνική οικονομία. Επιπρόσθετα στη Θεσσαλονίκη επέδρασε η σημαντική αύξηση προσφερομένων κλινών τα τελευταία χρόνια, ιδιαίτερα στις υψηλές κατηγορίες.

Δείτε αναλυτικά τα στοιχεία που παραθέτει το τριμηνιαίο Hospitality Newsletter της GBR Consulting εδώ.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

17/05/2024
16/05/2024
15/05/2024
14/05/2024
13/05/2024
10/05/2024