Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΔιεθνείςΟδική και σιδηροδρομική διασύνδεση της Ελλάδας με την Κεντρική Ευρώπη

Οδική και σιδηροδρομική διασύνδεση της Ελλάδας με την Κεντρική Ευρώπη

Απαντώντας σε ερώτημα του ευρωβουλευτή της Νέας Δημοκρατίας Καθηγητή κ. Γιώργου Παπαστάμκου σχετικά με την ενοποίηση του οικονομικού χώρου της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, ο αρμόδιος Επίτροπος της Ε.Ε. επί των Μεταφορών, […]

Απαντώντας σε ερώτημα του ευρωβουλευτή της Νέας Δημοκρατίας Καθηγητή κ. Γιώργου Παπαστάμκου σχετικά με την ενοποίηση του οικονομικού<...> χώρου της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, ο αρμόδιος Επίτροπος της Ε.Ε. επί των Μεταφορών, κ. Barrot, δήλωσε ότι “η οδική και η σιδηροδρομική διασύνδεση της Ελλάδος με την Κεντρική Ευρώπη περιλαμβάνεται στις προτεραιότητες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Πιο συγκεκριμένα, στην ερώτηση του, ο κ. Παπαστάμκος έδωσε έμφαση στην ανάγκη δημιουργίας καθέτων και οριζοντίων διασυνοριακών συνδέσεων και αντιστοίχων υποδομών διευκόλυνσης των διασυνοριακών συναλλαγών μεταξύ της Ελλάδος, των υποψηφίων για ένταξη κρατών και των υπολοίπων κρατών της ΝΑ Ευρώπης, που προσβλέπουν σε έναν αταλάντευτο ευρωπαϊκό προσανατολισμό”.

Έτσι, στη σχετική συζήτηση, που έγινε στην Ολομέλεια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στο Στρασβούργο, ο Επίτροπος επί των Μεταφορών επιβεβαίωσε την προτεραιότητα του σχεδίου κατασκευής του οδικού δικτύου Αθήνας – Σόφιας – Βουδαπέστης, όπως επίσης και του σιδηροδρομικού δικτύου Αθήνας – Σόφιας – Βουδαπέστης – Πράγας – Νυρεμβέργης.

Να σημειωθεί ότι στους πανευρωπαϊκούς διαδρόμους μεταφορών περιλαμβάνονται επίσης και οι διάδρομοι 4, 9, και 10, που αφορούν στην Ελλάδα και την διασυνδέουν, μέσω των χωρών της ΝΑ Ευρώπης, με το Μόναχο (διάδρομος 10, Θεσσαλονίκη – Μόναχο), με το Ελσίνκι και τη Μόσχα (διάδρομος 9, Ορμένιο – Ελσίνκι και Μόσχα) ή διευκολύνουν τις ελληνικές μεταφορές (διάδρομος 4, Κωνσταντινούπολη – Πράγα- Νυρεμβέργη και Δρέσδη).

Οι άξονες και τα σχέδια προτεραιότητας, τα οποία θα συνδέουν την διευρυμένη Ένωση με τους γείτονες της Βαλκανικής, θα πρέπει να αποσαφηνισθούν πλήρως ως τα τέλη του 2005, ώστε να υπαχθούν στις δημοσιονομικές προοπτικές 2007 – 2013. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή περιμένει από τις ίδιες τις ενδιαφερόμενες χώρες να προχωρήσουν στην υποβολή προτάσεων συγκεκριμένων σχεδίων, που θα χρηματοδοτηθούν από τα Διαρθρωτικά Ταμεία, τα ειδικά χρηματοδοτικά μέσα και από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

14/05/2024
13/05/2024
10/05/2024
09/05/2024
08/05/2024
02/05/2024