Τελευταία νέα
ΑρχικήΔιαμονή-ΔιατροφήΓαστρονομίαΠρωτοβουλία για την καθιέρωση του ελληνικού πρωινού σε όλα τα ξενοδοχεία της χώρας
Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος

Πρωτοβουλία για την καθιέρωση του ελληνικού πρωινού σε όλα τα ξενοδοχεία της χώρας

Πρωτοβουλία για την καθιέρωση του ελληνικού πρωινού σε όλα τα ξενοδοχεία της χώρας αναλαμβάνει το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΞΕΕ). Όπως είπε ο εκπρόσωπος του ΞΕΕ κ. Γιώργος Πίττας, στην παρουσίαση προτάσεων για το ελληνικό πρωινό από σεφ ξενοδοχείων και εστιατορίων στην εκδήλωση “Κalimera! with taste”

Πρωτοβουλία για την καθιέρωση του ελληνικού πρωινού σε όλα τα ξενοδοχεία της χώρας αναλαμβάνει το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΞΕΕ). Όπως είπε ο εκπρόσωπος<...> του ΞΕΕ κ. Γιώργος Πίττας, στην παρουσίαση προτάσεων για το ελληνικό πρωινό από σεφ ξενοδοχείων και εστιατορίων στην εκδήλωση “Κalimera! with taste” της 42ης έκθεσης xenia, επιδίωξη του Επιμελητηρίου είναι η ανάδειξη της ελληνικής γαστρονομίας ως έναν από τους πιο καθοριστικούς και αντιπροσωπευτικούς πρεσβευτές του ελληνικού τουρισμού.

Στο πλαίσιο αυτό, περίοπτη θέση θα έχει το ελληνικό πρωινό, με τοπικά προϊόντα υψηλής ποιότητας, ώστε να αποτελέσει, όπως είπε χαρακτηριστικά ο κ. Πίττας, τμήμα της “γαστρονομικής διπλωματίας” και να προσθέσει αξία στο ξενοδοχειακό προϊόν.
Ειδικότερα, το πρόγραμμα του ΞΕΕ για το ελληνικό προϊόν επιδιώκει:

  • Την ικανοποίηση του ξενοδοχειακού πελάτη μέσα από τη γνωριμία του με τα τοπικά προϊόντα και την τοπική κουζίνα κάθε προορισμού. Η γνωριμία αυτή θα είναι γευστική, αλλά και γνωσιακή και πολιτιστική.
  • Τη σύνδεση της ξενοδοχίας με τους τοπικούς παραγωγούς ποιοτικών προϊόντων, με πολλαπλές κοινωνικές και οικονομικές θετικές επιπτώσεις στον πρωτογενή τομέα και το περιβάλλον.
  • Το συνδυασμό της ελληνικής κουζίνας, που αποτελεί τμήμα της μεσογειακής διατροφής και των πολλών τοπικών κουζινών, όπως αυτές διαμορφώθηκαν στους ελληνικούς γαστρονομικούς προορισμούς.

Το ΞΕΕ θα εκδώσει εγχειρίδιο με τεχνικές πληροφορίες (για τη συντήρηση τροφίμων, για θέματα υγιεινής, διατροφικής σπουδαιότητας κ.ά.), με προτάσεις περιεχομένου ανά περιοχή (αρτοσκευάσματα, τυροκομικά, αλλαντικά, πίττες, ομελέτες, φρούτα, μαρμελάδες, γλυκά, κ.λπ.), καθώς και με προτάσεις για τη φιλοσοφία παρουσίασης. Παράλληλα, θα εκδοθεί ένας κατάλογος, που θα περιγράφει ανά περιοχή τα χαρακτηριστικά της κουζίνας, με τοπικές προσαρμογές. Επίσης, θα δημιουργηθεί ένα βιβλίο, που θα καταγράψει το σύνολο των προτάσεων, όπως και των καλύτερων εφαρμογών ελληνικού πρωινού στα ξενοδοχεία όλης της χώρας.

Το ΞΕΕ, σε συνεργασία με τη μελετητική εταιρεία Agropole, εκπονεί πρόγραμμα για το ελληνικό πρωινό, στέλνοντας σε όλα τα ξενοδοχεία σχετικό ερωτηματολόγιο, το οποίο, μεταξύ άλλων, επιχειρεί να καταγράψει τις εμπειρίες και τα οφέλη από όσα ξενοδοχεία, με δική τους πρωτοβουλία, προσφέρουν ήδη ελληνικό πρωινό. Τα πρώτα στοιχεία δείχνουν ότι τελικά το ελληνικό πρωινό με εξαιρετικά τοπικά προϊόντα, με γαστρονομική τέχνη και αισθητική παρουσίαση, είναι μια σημαντική επένδυση, αφού το επιπλέον μικρό κόστος αναβαθμίζει σε μεγάλο βαθμό την αξία, το κύρος και τα έσοδα του ξενοδοχείου.

Η επικοινωνία για την έρευνα του ΞΕΕ με τα μέλη του γίνεται διαδικτυακά και μέσα στις επόμενες ημέρες θα παρουσιαστούν τα πρώτα δείγματα και σε περίληψη ο κορμός της μελέτης.

“Στόχος μας”, είπε ο κ. Πίττας, “είναι το ελληνικό πρωινό να υιοθετηθεί από όλα τα ξενοδοχεία της πατρίδας μας, ανεξαρτήτου κατηγορίας και περιοχής, στο καθένα ανάλογα των δυνατοτήτων και μέσων, που διαθέτει και να μην περιορισθεί μόνο στα ελάχιστα ξενοδοχεία των υψηλών κατηγοριών”.

Σε παρέμβασή του στην εκδήλωση, ο πρόεδρος του ΕΟΤ, κ. Νικόλας Κανελλόπουλος, εξήρε την πρωτοβουλία του ΞΕΕ, εξιστορώντας προσωπικές του εμπειρίες για τα οφέλη που είχαν ξενοδοχεία, που προσφέρουν ήδη υψηλής ποιότητας ελληνικό πρωινό.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

17/05/2024
16/05/2024
15/05/2024
14/05/2024
13/05/2024
10/05/2024