Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΔιεθνείςΆνοιγμα της αγοράς της Ινδίας επιχειρεί ο ΕΟΤ
Κοινή αποστολή με Γ.Γ. ΕΟΤ

Άνοιγμα της αγοράς της Ινδίας επιχειρεί ο ΕΟΤ

Με "μπροστάρη" την Μάγια Τσόκλη και τη στήριξη του Γενικού Γραμματέα του ΕΟΤ επιχειρεί ο Οργανισμός την διευρεύνηση προοπτικής της αγοράς της Ινδίας για τον Ελληνικό Τουρισμό.

Η Βουλευτής Επικρατείας του ΠΑΣΟΚ και εισηγήτρια του Κοινοβουλευτικού Τομέα Εργασίας (ΚΤΕ) Τουρισμού Μάγια Τσόκλη πρόκειται να μεταβεί για δεύτερη φορά στην Ινδία αυτή την εβδομάδα, σε συνέχεια της διερευνητικής αποστολής που πραγματοποίησε τον περασμένο Μάρτιο, με στόχο τη διείσδυση της Ελλάδας στην Ινδική τουριστική αγορά.

Σε συνεργασία με το Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού και στο πλαίσιο μιας γενικότερης προσπάθειας ενδυνάμωσης των σχέσεων Ελλάδας-Ινδίας, η κυρία Τσόκλη θα πραγματοποιήσει νέα αποστολή, αυτή τη φορά από κοινού με τον Γενικό Γραμματέα του ΕΟΤ κύριο Γιώργο Κολέτσο.

Κατά τη διάρκεια της παραμονής τους στην Βομβάη και το Νέο Δελχί, η κυρία Τσόκλη και ο κύριος Κολέτσος θα πραγματοποιήσουν επαφές με κορυφαίους παράγοντες του τουριστικού χώρου, tour operators και εταιρείες διαχείρισης προορισμών, προκειμένου να παρουσιάσουν το πολυδιάστατο τουριστικό προϊόν της χώρας και τις κυβερνητικές προσπάθειες που γίνονται για την τόνωση του τουρισμού. Παράλληλα, σκοπός της επίσκεψης είναι η διαμόρφωση στρατηγικής για να αποκτήσει η Ελλάδα και το τουριστικό μας προϊόν μια αισθητή παρουσία στην Ινδική τουριστική αγορά.

Σε συνέχεια των επαφών της κας Τσόκλη και του κου Κολετσου, θα πραγματοποηθούν επισκέψεις στην Ινδία από υψηλόβαθμα κυβερνητικά στελέχη.

Ενόψει της δεύτερης αποστολής στην Ινδία, η κυρία Τσόκλη δήλωσε, “Κατά την πρώτη μου επίσκεψη στην Ινδία, διαπίστωσα πως το μεγαλύτερο πρόβλημα που έχουμε να αντιμετωπίσουμε είναι η χαμηλή αναγνωρισιμότητα του τουριστικού μας προϊόντος. Έχουμε ήδη αργήσει να εισέλθουμε σε αυτή την τόσο σημαντική αγορά, την ώρα μάλιστα που οι ανταγωνιστές μας δραστηριοποιούνται στην Ινδία εδώ και χρόνια. Παρόλα αυτά το τουριστικό προϊόν της Ελλάδας είναι άκρως ανταγωνιστικό και όπως μου δήλωσαν οι παράγοντες της ινδικής τουριστικής αγοράς με τους οποίους συναντήθηκα τον προηγούμενο Μάρτιο, οι προοπτικές για την Ελλάδα είναι πολλές”.

Η αγορά της Ινδίας είναι μια αναξιοποίητη, προς το παρόν, πηγή τουρισμού για τη χώρα μας η οποία παρουσιάζει σημαντικές προοπτικές. Ο εξερχόμενος τουρισμός της Ινδίας αποτελεί μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες αγορές στον κόσμο. Οι διεθνείς αναχωρήσεις από την δεύτερη πολυπληθέστερη χώρα του κόσμου αυξήθηκαν από 3.7 εκατομμύρια το 1997 σε σχεδόν 12 εκατομμύρια το 2010, ενώ οι τουριστικές δαπάνες των Ινδών ταξιδιωτών στο εξωτερικό αυξήθηκαν από 1.3 δις το 1997 σε 8.2 δις το 2008.

Η πλειοψηφία των Ινδών επισκεπτών ταξιδεύει Απρίλιο με Ιούνιο, καθώς και Οκτώβριο με Δεκέμβριο. Μια αύξηση των Ινδών επισκεπτών στη χώρα μας θα συνέβαλε σημαντικά στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024