Στην FVW Travel Talk virtual συμμετείχαν προορισμοί από τη Μεσόγειο, τις ΗΠΑ, την Αυστραλία, την Ιαπωνία και Χώρες της Άπω Ανατολής.
Αξιοποιώντας το δυναμικό άνοιγμα στη γερμανική αγορά που η Θεσσαλονίκη και η Χαλκιδική ξεκίνησαν διοργανώνοντας το FVW work shop τον περασμένο Σεπτέμβριο, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης συμμετείχε στην “FVW Travel Talk virtual“, η οποία πραγματοποιήθηκε 11 και 12 Φεβρουαρίου 2021.
Στην FVW Travel Talk virtual συμμετείχαν προορισμοί από τη Μεσόγειο, τις ΗΠΑ, την Αυστραλία, την Ιαπωνία και Χώρες της Άπω Ανατολής.
Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης, γνωρίζοντας πως τα γερμανικά τουριστικά γραφεία εμπιστεύονται προορισμούς που προτείνει η FVW, έδωσε ένα ηχηρό “παρών” στην έκθεση με virtual περίπτερο και, πραγματοποιώντας περίπου 200 συναντήσεις με ταξιδιωτικούς πράκτιορες και tour operators. Στις συναντήσεις συμμετείχε στέλεχος του τμήματος τουρισμού του Δήμου Θεσσαλονίκης.
Η έκθεση ολοκληρώθηκε με κλήρωση των διανυκτερεύσεων που προσέφεραν τα ξενοδοχεία Grand Hotel Palace, Capsis Hotel Thessaloniki και Wellness Santa Hotel, για την προβολή του προορισμού στο γερμανικό κοινό.
Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.