Τελευταία νέα
ΑρχικήBriefingsΣτην 9η θέση των παραπόνων των μελών του ΚΕ.Π.ΚΑ. βρίσκονται οι τουριστικές υπηρεσίες

Στην 9η θέση των παραπόνων των μελών του ΚΕ.Π.ΚΑ. βρίσκονται οι τουριστικές υπηρεσίες

To 2017, το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών δέχθηκε 2.734 ερωτήματα – καταγγελίες – παράπονα καταναλωτών. Η ανάλυσή τους είναι. Στην 9η θέση των παραπόνων βρίσκονται οι τουριστικές υπηρεσίες, με […]

To 2017, το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών δέχθηκε 2.734 ερωτήματα – καταγγελίες – παράπονα καταναλωτών. Η ανάλυσή τους είναι. Στην 9η θέση των παραπόνων βρίσκονται οι τουριστικές υπηρεσίες, με 88 παράπονα και ποσοστό 3,22%. Επίσης, Οι καταναλωτές – μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. ωφελήθηκαν, με τη μεσολάβησηή του, με το ποσό των 64.461,48 ευρώ. Οι αποζημιώσεις από τουριστικές υπηρεσίες ανήλθαν σε 668,92 ευρώ.

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

17/05/2024
16/05/2024
15/05/2024
14/05/2024
13/05/2024
10/05/2024