Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροπορικές ΕταιρίεςAustrian Airlines: 22,6 εκατ. ευρώ ανήλθαν τα αποτελέσματα το γ τρίμηνο 2010
Το λειτουργικό αποτέλεσμα βελτιωμένο κατά 73% το 9μηνο του 2010

Austrian Airlines: 22,6 εκατ. ευρώ ανήλθαν τα αποτελέσματα το γ τρίμηνο 2010

Η Austrian Airlines ανακοίνωσε θετικό λειτουργικό αποτέλεσμα για το τρίτο τρίμηνο 2010. Τα εκτεταμένα μέτρα που εφαρμόστηκαν για την αναδιάρθρωση της εταιρείας και τη μείωση των δαπανών καθώς και η […]

Η Austrian Airlines ανακοίνωσε θετικό λειτουργικό αποτέλεσμα για το τρίτο τρίμηνο 2010. Τα εκτεταμένα μέτρα που εφαρμόστηκαν για την αναδιάρθρωση της<...> εταιρείας και τη μείωση των δαπανών καθώς και η νέα ενεργητική στρατηγική marketing επικράτησαν όλο και περισσότερο το 2010. Αυτό αποδεικνύεται επίσης από την εξέλιξη των αποτελεσμάτων τριμήνου: -64,8 εκατ. ευρώ το α` τρίμηνο, -2,3 εκατ. ευρώ το δεύτερο και θετικά κέρδη ύψους 22,6 εκατ. ευρώ το γ` τρίμηνο. Οι συνολικές λειτουργικές απώλειες εννιαμήνου 2010 ανήλθαν σε – 44,4 εκ. ευρώ (1-9 2009: -164,6 εκατ. ευρώ). Αναλόγως, η Austrian Airlines πέτυχε να μειώσει τις λειτουργικές απώλειες κατά 73% συγκριτικά με την περυσινή χρονιά. Tα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε 116,7 εκατ. ευρώ συγκριτικά με – 51,1 εκατ. ευρώ το 2009. Τους πρώτους εννέα μήνες του 2010, τα συνολικά λειτουργικά κέρδη αυξήθηκαν κατά 2% συγκριτικά με τα περσινά επίπεδα, σε 1,619.4 εκατ. ευρώ (1-9 2009: 1,583.6 εκατ. ευρώ).

Η Austrian Airlines προσπαθεί να μειώσει τις δαπάνες για το σύνολο χρήσης 2010 κατά περίπου 250 εκατ. ευρώ και να τονώσει σημαντικά τον κύκλο εργασιών της. Ο στόχος είναι να πετύχει θετική ταμειακή ροή και να μειώσει σημαντικά τις λειτουργικές απώλειες συγκριτικά με τον προηγούμενο χρόνο. “Προχωρούμε βάσει σχεδίου και τα μέτρα αναδιάρθρωσης έχουν θετικό αντίκτυπο. Για το 2010 θα πετύχουμε τους στόχους μας. Ωστόσο, είναι σημαντικό για εμάς να παραμείνουμε αντικειμενικοί. Το καλοκαίρι είναι πάντα η καλύτερη περίοδος του έτους για κάθε αεροπορική εταιρεία. Αναμένουμε αρνητικό λειτουργικό αποτέλεσμα στο τέταρτο τρίμηνο, που είναι φύσει ασθενέστερο”, σχολίασαν οι κ.κ. Peter Malanik και Andreas Bierwirth, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της Austrian Airlines. “Κινούμαστε προς τη σωστή κατεύθυνση, αλλά δεν έχουμε φτάσει ακόμη στο τέρμα. Θέλουμε να πετύχουμε θετικό λειτουργικό αποτέλεσμα για το 2011 και θα πρέπει να συνεχίσουμε να εργαζόμαστε σκληρά τους ερχόμενους μήνες”.

Αποτελέσματα Κίνησης: Αύξηση με νέα στρατηγική αγοράς
Το διάστημα Ιανουάριος- Σεπτέμβριος 2010, ο αριθμός των επιβατών που διακινήθηκαν ήταν συνολικά 8,4 εκατ., κατά 10,3% περισσότεροι από τα στοιχεία της περυσινής χρονιάς. Ο συντελεστής πληρότητας αυξήθηκε κατά 3,3 ποσοστιαίες μονάδες, σε ποσοστό 77,2%. Ο Δείκτης Διαθέσιμων Χιλιομετρικών Θέσεων (ΑSK) μειώθηκε κατά 0,2% και Δείκτης Χιλιομετρικών Επιβατών (RPK) αυξήθηκε κατά 4,4%.

Στην Ευρώπη, η Austrian Airlines διακίνησε περίπου 6,4 εκατ. επιβάτες για το διάστημα Ιανουάριος- Σεπτέμβριος 2010. Αυτό σημαίνει άνοδο 16,9% από την προηγούμενη χρονιά. Ο συντελεστής πληρότητας αυξήθηκε κατά 3,9 μονάδες στο 71,7%. Ο Δείκτης Διαθέσιμων Χιλιομετρικών Θέσεων (ΑSK) παρουσίασε αύξηση 9,6%, όπως και ο Δείκτης Χιλιομετρικών Επιβατών (RPK) κατά 15,8%.

Στις διηπειρωτικές πτήσεις, το διάστημα από Ιανουάριο μέχρι Σεπτέμβριο 2010, η Austrian Airlines διακίνησε 1.271.200 επιβάτες, αύξηση ισοδύναμη με ποσοστό 5,1% συγκριτικά με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Ο συντελεστής πληρότητας βελτιώθηκε κατά 4,8 μονάδες αγγίζοντας το 81,6%. Η Austrian Airlines μείωσε το Δείκτη Διαθέσιμων Χιλιομετρικών Θέσεων (ΑSK) κατά 2,3% ενώ ο Δείκτης Χιλιομετρικών Επιβατών (RPK) αυξήθηκε κατά 3,7%.

Με τη νέα στρατηγική της, η Austrian Airlines αναπτύσσει μεγαλύτερο μέρος της διαθέσιμης δυναμικότητας σε προγραμματισμένες πτήσεις. Αυτό το γεγονός οδηγεί σε μια προγραμματισμένη μείωση των ναυλωμένων επιχειρήσεων το 2010. Το διάστημα από Ιανουάριο μέχρι Σεπτέμβριο 2010, η Austrian Airlines διακίνησε 643.800 επιβάτες σε ναυλωμένες πτήσεις στην Ευρώπη. Τα νούμερα είναι κατά 25,2% μειωμένα συγκριτικά με πέρσι. Ο συντελεστής πληρότητας μειώθηκε κατά 1,8 ποσοστιαίες μονάδες, φτάνοντας το 80,2%. Η Austrian Airlines παρουσίασε μείωση Δείκτη Διαθέσιμων Χιλιομετρικών Θέσεων (ΑSK) κατά 24,8 %. Ο Δείκτης Χιλιομετρικών Επιβατών (RPK) μειώθηκε κατά 26,4%.

Το σχέδιο αναδιάρθρωσης
Η Austrian Airlines επί του παρόντος εφαρμόζει ένα σχέδιο που φέρει τον τίτλο “Austrian Next Generation”, προκειμένου να επαναπροσανατολίσει και να αναδιαρθρώσει την οργάνωσή της.
Το σχέδιο βασίζεται σε τρεις πυλώνες:
1. Η νέα, ενεργή στρατηγική αγοράς στις ευρωπαϊκές μεταφορές: Η Austrian παραμένει αερομεταφορέας δικτύου, προσφέροντας υψηλή ποιότητα. Θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε τις πρώτης τάξης υπηρεσίες μας με καλή τροφοδοσία και υψηλά επίπεδα αξιοπιστίας και ακρίβειας- Η Austrian παραμένει Austrian. Βελτιώνουμε τις πτήσεις αυξάνοντας τον αριθμό των πτήσεων σε σημαντικά δρομολόγια, διαθέτοντας μεγαλύτερο όγκο επιβατών και αναπτύσσοντας μεγαλύτερο αεροσκάφος, αυξάνοντας επίσης τον αριθμό των πτήσεων ανταπόκρισης από τον κόμβο μας στη Βιέννη. Αυτό το πετυχαίνουμε με χαμηλότερο κόστος και συνεπώς πιο ελκυστικές τιμές.

2. Αναδιάρθρωση δαπανών: αυξάνουμε την ανταγωνιστικότητά μας μειώνοντας σημαντικά τις δαπάνες. Δημιουργούμε νέες διαδικασίες, με στόχο τον ορθολογισμό της εταιρείας. Θα μειώσουμε τον αριθμό των υπαλλήλων μας σε περίπου 6.000 υπαλλήλους πλήρους απασχόλησης μέχρι τα τέλη του 2010. Μειώνουμε τις τιμές των προμηθευτών. Μειώνουμε τις δαπάνες μισθοδοσίας, εφαρμόζοντας μέτρα που έχουν συμφωνηθεί με τα Σωματεία και διαπραγματευόμενοι μεταρρυθμίσεις στους όρους των συλλογικών συμβάσεων σε μια προσπάθεια να αυξήσουμε την παραγωγικότητα.
3. Συνεργασίες με τη Lufthansa: συνεργαζόμαστε σε στοχευμένη βάση με θυγατρικές μονάδες του Ομίλου Lufthansa προκειμένου να πραγματοποιήσουμε συνέργειες. Ως αποτέλεσμα, συγχωνεύουμε τα τμήματα Πωλήσεων με τη Lufthansa και χρησιμοποιούμε κοινές μεθόδους πωλήσεων. Εφαρμόζουμε παρόμοιο σκεπτικό στον τομέα Επιχειρήσεων Εδάφους. Στην Αγορά, χρησιμοποιούμε τη δυναμική αγοράς του Ομίλου Lufthansa και αυξάνουμε την αγοραστική μας δύναμη.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024