Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροπορικές ΕταιρίεςΡεκόρ λειτουργικών κερδών σημείωσε ο όμιλος της Singapore Airlines

Ρεκόρ λειτουργικών κερδών σημείωσε ο όμιλος της Singapore Airlines

Ρεκόρ λειτουργικών κερδών, της τάξης των 1.356 εκατ. δολαρίων, σημείωσε για τη χρονιά που έληξε στις 31 Μαρτίου 2005ο όμιλος της Singapore Airlines. Μάλιστα, σχεδόν διπλασίασε τα κέρδη της περιόδου […]

Ρεκόρ λειτουργικών κερδών, της τάξης των 1.356 εκατ. δολαρίων, σημείωσε για τη χρονιά που έληξε στις 31 Μαρτίου 2005<...>ο όμιλος της Singapore Airlines. Μάλιστα, σχεδόν διπλασίασε τα κέρδη της περιόδου 2003 – 2004, παρά τις προκλήσεις που οφείλονται στις υψηλές τιμές των καυσίμων και την είσοδο νέων αεροπορικών εταιριών στην εγχώρια αγορά.

Τα έσοδα για τον Όμιλο έφτασαν τα 12.013 εκατ. δολάρια και ήταν η μεγαλύτερη αύξηση που σημειώθηκε μέχρι σήμερα (+23,1%), σε σχέση με τα 2,251 εκατ. δολάρια της προηγούμενης χρονιάς. Ο διεξοδικός έλεγχος του κόστους είχε σαν αποτέλεσμα τον περιορισμό της αύξησης των εξόδων στο 17,3% για την αντίστοιχη περίοδο φτάνοντας τα 10.657 εκατ. δολάρια.

Το καθαρό κέρδος που αποδίδεται στους μετόχους βελτιώθηκε κατά 540 εκατ. δολάρια αγγίζοντας τα 1.389 εκατ. δολάρια. Η ισχυρή λειτουργική απόδοση, οι υψηλότερες εισφορές από την πώληση αεροσκαφών και το μερίδιο από τα κέρδη των συνεργαζομένων εταιριών συνέβαλαν στην κερδοφορία. Το καθαρό κέρδος που αποδίδεται στους μετόχους για τη χρονική περίοδο 2003 – 2004 ενισχύθηκε από επιστροφή φόρου της τάξης των 205 εκατ. δολαρίων ως αποτέλεσμα της μείωσης του φόρου της εταιρίας στην Σιγκαπούρη. Αντίστοιχη επιστροφή φόρου δεν σημειώθηκε κατά την περίοδο 2004 – 2005.

Η λειτουργική απόδοση ήταν βελτιωμένη, εξαιτίας της μεγάλης αύξησης της ζήτησης (έως 20% στα έσοδα ανά επιβατικό χιλιόμετρο) που σημειώθηκε αμέσως μετά τη μείωση των ταξιδιών τον προηγούμενο χρόνο όταν ξέσπασε το SARS. Η επιβατική απόδοση βελτιώθηκε κατά 9,8%, ενώ το κόστος ανά μονάδα αυξήθηκε μόνο κατά 4,5% την ίδια περίοδο.

Ο κ. Chew Choon Seng, CEO της Singapore Airlines, δήλωσε σχετικά ότι το αποτέλεσμα ήταν ιδιαίτερα ικανοποιητικό μετά από ένα χρόνο, κατά τη διάρκεια του οποίου, ο Όμιλος αντιμετώπισε πολλές προκλήσεις. Όλοι στον Όμιλο έχουν εργαστεί πολύ σκληρά όλη τη χρονιά για να καταφέρουμε αυτό το εκπληκτικό αποτέλεσμα. Θα ήθελα να τους ευχαριστήσω που συνέβαλαν σε αυτήν τη χρονιά ρεκόρ”.

Ανάπτυξη του Στόλου και των Δρομολογίων

Κατά τη διάρκεια της χρονιάς, η Singapore Airlines παρέλαβε 2 Airbus 340-500s και 5 Boeing 777s, ενώ 3 Boeing 747-400s αποσύρθηκαν από το λειτουργικό στόλο. Στις 31 Μαρτίου 2005, ο λειτουργικός στόλος συμπεριλάμβανε 89 επιβατικά αεροσκάφη – 27 Β747-400s, 57 Β777s και 5 Α340-500s. Ο μέσος όρος ηλικίας του στόλου ήταν 5 έτη και 4 μήνες.

Στις 28 Ιουνίου 2004, η Singapore Airlines πέτυχε νέο ρεκόρ με τη μεγαλύτερη χωρίς ενδιάμεσους σταθμούς εμπορική πτήση στον κόσμο, εγκαινιάζοντας την ημερήσια υπηρεσία μεταξύ Σιγκαπούρης και Ν. Υόρκης χωρίς ενδιάμεσους σταθμούς με το Α340-500. Η συγκεκριμένη υπηρεσία έχει αποδειχθεί δημοφιλής ιδιαίτερα στους επιχειρηματικούς πελάτες της εταιρίας, καθώς συνδέθηκαν για πρώτη φορά απευθείας πόλεις της Νοτιοανατολικής Ασίας με την Ν. Υόρκη.

Νέες επιβατικές υπηρεσίες παρουσιάστηκαν στο Ahmedabad (Ιούλιος 2004) και το Amritsar (Οκτώβριος 2004). Τα δρομολόγια αυξήθηκαν επίσης σε πολλούς καθιερωμένους προορισμούς, όπως: Aμστερνταμ, Σαγκάη, Καντόνα, Μελβούρνη, Μπρίσμπειν, Πέρθ, ΄Ωκλαντ, Βομβάη, Καλκούτα, Ντάκα, Χο Τσι Μινχ, Ανόι και Σουραμπάγια.

Στις 31 Μαρτίου 2005, το δίκτυο επιβατικών δρομολογίων κάλυπτε 60 προορισμούς σε 32 χώρες.

Μεταγενέστερα Γεγονότα

Στις 6 Μαΐου, η Singapore Airlines προσέθεσε ένα αεροσκάφος Β777-300 στο λειτουργικό της στόλο, αυξάνοντας έτσι το στόλο των Β777-300 στα 58 και καθιστώντας την ως τον μεγαλύτερο αερομεταφορέα του κόσμου με αεροσκάφη Β 777.

Στις 22 Απριλίου 2005, ως αποτέλεσμα του αυξανόμενου κόστους των αεροπορικών καυσίμων, η Singapore Airlines και η SilkAir ανακοίνωσαν αυξήσεις στις προσαυξήσεις για τα καύσιμα των επιβατικών εισιτηρίων από το Μάη και μετά. Η τιμή των αεροπορικών καυσίμων αυξανόταν σταθερά ξεπερνώντας τα 70 δολάρια το βαρέλι τον Απρίλιο 2005, έναντι των 58 δολαρίων ανά βαρέλι το Νοέμβρη του 2004, περίοδος όπου καθορίστηκε η προηγούμενη προσαύξηση. Η Singapore Airlines και η SilkAir θα συνεχίσουν να παρακολουθούν τις τιμές των καυσίμων και θα αναθεωρήσουν την εφαρμογή της προσαύξησης εάν παρατηρηθεί διαρκής μεταβολή στις τιμές των καυσίμων.

Προβλέψεις της Singapore Airlines για το Οικονομικό Έτος 2005 – 2006

Οι προβλέψεις για τους αερομεταφορείς παραμένουν ενθαρρυντικές. Ωστόσο, ο ανταγωνισμός θα ενταθεί ακόμη περισσότερο μιας και νέοι τοπικοί αερομεταφορείς επεκτείνουν τις λειτουργίες τους και οι καταξιωμένοι αερομεταφορείς ασκούν πιέσεις για την απελευθέρωση προκειμένου να εισαχθούν στις αγορές Ασίας – Ειρηνικού. Οι πιέσεις για πληρότητα αεροσκαφών και επικερδείς ναύλους θα παραμείνουν.

Το υψηλό κόστος των καυσίμων θα επιμείνει στο εγγύς μέλλον. Συνεπώς, τα οφέλη της αντιστάθμισης θα μειωθούν, καθώς το πρόγραμμα έχει καθοριστεί με βάση τα υψηλότερα επίπεδα τιμών.

Περαιτέρω αυξήσεις στις τιμές του πετρελαίου μπορεί να μετριάσουν την οικονομική ανάπτυξη σε ορισμένες σημαντικές οικονομίες. Εν τούτοις, η υψηλή οικονομική ανάπτυξη στην Κίνα και την Ινδία θα ενισχύσει την επιχειρηματική δραστηριότητα στην Ασία, καθώς επίσης και μεταξύ αυτών των σημαντικών αγορών και των σημαντικότερων εμπορικών συνεργατών τους.

Η Singapore Airlines θα αυξήσει τη διαθεσιμότητα των θέσεων της σε αγορές όπου η ανάπτυξη είναι προφανής. Ένα τρίτο καθημερινό δρομολόγιο για το Πεκίνο θα αρχίσει τον Ιούνιο και η τρέχουσα υπηρεσία προς Shenzhen θα μετατραπεί σε καθημερινό δρομολόγιο μέχρι το τέλος του χρόνου.

Διαθεσιμότητα θέσεων προστέθηκε στις πτήσεις προς Βομβάη, Τσενάι (Μαδράς), Καλκούτα, Μελβούρνη, Περθ, Μπρίσμπειν, Κραίστσερτς, Φουκουόκα, Χο Τσι Μινχ, Ανόι και Πενάνγκ από την αρχή του νέου οικονομικού έτους.

Η Singapore Airlines θα συνεχίσει τις προσπάθειες της για επαν-ενεργοποίηση της τουριστικής κίνησης στις πληγείσες περιοχές από το τσουνάμι στον Ινδικό Ωκεανό. Οι περισσότερες από αυτές τις περιοχές βασίζονται κυρίως στον τουρισμό προκειμένου να στηρίξουν την οικονομική τους ανάπτυξη. Η Singapore Airlines θα συνεργαστεί με τους εμπορικούς συνεργάτες της και τους Εθνικούς Οργανισμούς Τουρισμού για να προωθήσουν αυτούς τους προορισμούς και να συνδράμουν στα μακροπρόθεσμα σχέδια ανάκαμψής τους. Οι ενδείξεις ανάκαμψης σε κάποιες πληγείσες περιοχές είναι ενθαρρυντικές.

Επίσης, η Singapore Airlines θα εξακολουθήσει να ερευνά περαιτέρω ευκαιρίες συνεργασίας σε τουριστικές καμπάνιες με εθνικούς και κρατικούς οργανισμούς τουρισμού. Περισσότερα σχέδια για στρατηγικές συνεργασίες βρίσκονται σε ανάπτυξη προκειμένου να ενισχυθεί αποτελεσματικά η χωρητικότητα.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
17/05/2024
16/05/2024
15/05/2024
14/05/2024
13/05/2024
10/05/2024