Συνολικά, επηρεάστηκαν περισσότερες από 200 πτήσεις και περισσότεροι από 25.000 επιβάτες.
Η Lufthansa εκφράζει, σε ανακοίνωσή της, “τη βαθιά λύπη της που το συνδικάτο πιλότων Vereinigung Cockpit δεν απέτρεψε την τεράστια αναστάτωση στο πτητικό έργο κατά τη διάρκεια της υψηλής περιόδου των διακοπών λίγο πριν την έναρξη της σχολικής χρονιάς στην Έσση και τη Ρηνανία-Παλατινάτο, με στόχο την προώθηση των συμφερόντων του”. Μετά τη εξαιρετικά περιορισμένη πτητική δραστηριότητα που επέβαλε στη θυγατρική της Lufthansa, Germanwings, για έξι ώρες την περασμένη Παρασκευή, το Vereinigung Cockpit επηρέασε και τη Lufthansa στη Φρανκφούρτη. Η απεργία είχε επιπτώσεις στις ευρωπαϊκές και τις εντός Γερμανίας πτήσεις που ξεκίνησαν από τη Φρανκφούρτη στις 5 Σεπτεμβρίου, από τις 5:00 μ.μ ως τις 11:00 μ.μ. (τοπική ώρα, 18:00-24:00 ώρα Ελλάδος). Ως αποτέλεσμα της απεργίας, οι ευρωπαϊκές και οι εντός Γερμανίας πτήσεις από Φρανκφούρτη ακυρώθηκαν. Συνολικά, επηρεάστηκαν περισσότερες από 200 πτήσεις και περισσότεροι από 25.000 επιβάτες.
Ο κ. Kay Kratky, μέλος του Συμβουλίου της Lufthansa German Airlines, υπεύθυνος για το Πτητικό Έργο και τον κόμβο της Φρανκφούρτης, δήλωσε την προηγούμενη εβδομάδα: “Η νέα απεργία από το συνδικάτο πιλότων Vereinigung Cockpit πλήττει τους επιβάτες μας. Ειδικότερα, η χρονική συγκυρία είναι απαράδεκτη, αφού πρόκειται για το τελευταίο σαββατοκύριακο πριν την έναρξη των σχολείων στην Έσση, τη Ρηνανία-Παλατινάτο και το Σάαρλαντ και είναι η περίοδος με την πιο υψηλή ταξιδιωτική κίνηση για τις οικογένειες. Οι επιβάτες που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους επίσης θα αντιμετωπίσουν ιδιαίτερη αναστάτωση την Παρασκευή το απόγευμα. Από τη στιγμή που απεργία ανακοινώθηκε μετά τις 5 το απόγευμα χθες, δεν καταφέραμε να αυξήσουμε εγκαίρως τη δυναμικότητα του Lufthansa Call Center. Ωστόσο, τώρα κάνουμε ότι είναι δυνατό προκειμένου να περιορίσουμε τις επιπτώσεις που μπορεί να έχει η απεργία στους επιβάτες μας”.
Από την πλευρά της Lufthansa, η απεργία ήταν ακατανόητη από τη στιγμή που η εταιρεία προσφέρει στους πιλότους της, τόσο τώρα όσο και στο μέλλον, μεταβατικά προνόμια που είναι ιδιαίτερα γενναιόδωρα με βάση τα πρότυπα του κλάδου. Ειδικότερα, η Lufthansa συμφώνησε κατά τη διάρκεια των οικονομικών διαπραγματεύσεων να διατηρήσει τα μεταβατικά προνόμια για τους πιλότους που εργάζονται για την εταιρεία από πριν την 1 Ιανουαρίου του τρέχοντος έτους. Το πρόγραμμα συνταξιοδότησης των μεγαλύτερων σε ηλικία πιλότων δεν πρόκειται να επηρεαστεί από οποιαδήποτε αλλαγή σε ό,τι αφορά στα μεταβατικά προνόμια.
“Ο στόχος είναι απλώς να διασφαλιστεί ότι η πρόωρη συνταξιοδότηση από την ενεργό πτητική δράση μπορεί να χρηματοδοτηθεί μακροπρόθεσμα, αλλάζοντας σταδιακά τα ηλικιακά όρια από τα 55 στα 60. Επί τους παρόντος, οι πιλότοι της Germanwings και της Lufthansa Cargo αποκτούν δικαίωμα στα μεταβατικά προνόμια μόλις φτάσουν στην ηλικία των 60 ετών. Κάθε ένας από αυτούς τους κανονισμούς έχει συμφωνηθεί σε συλλογικό επίπεδο με το Vereinigung Cockpit. Ακόμα και στην περίπτωση νέων μεταβατικών προνομίων, όλοι οι πιλότοι θα μπορούν να κάνουν χρήση του δικαιώματος ασφάλισης λόγω ανικανότητας πτητικής λειτουργίας, χωρίς κανένα περιορισμό και ασχέτως ηλικίας, αν δεν είναι πλέον ικανοί να πετάξουν για σωματικούς ή ψυχολογικούς λόγους”.
Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.
Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.