Τελευταία νέα
ΑρχικήBriefingsΣτα 3.006 τα παράπονα – καταγγελίες το διάστημα Ιαν. – Αύγ. 2015

Στα 3.006 τα παράπονα – καταγγελίες το διάστημα Ιαν. – Αύγ. 2015

Τo οκτάμηνο του 2015, το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών δέχθηκε 3.006 καταγγελίες – παράπονα καταναλωτών. Με 96.153,33 ευρώ αποζημιώθηκαν τα μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. με τη μεσολάβησή του, στις επιχειρήσεις, […]

Τo οκτάμηνο του 2015, το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών δέχθηκε 3.006 καταγγελίες – παράπονα καταναλωτών. Με 96.153,33 ευρώ αποζημιώθηκαν τα μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. με τη μεσολάβησή του, στις επιχειρήσεις, που τους είχαν δημιουργήσει προβλήματα. Οι τουριστικές υπηρεσίες βρίσκονται στην πέμπτη θέση στην καταγγελίες, με 152 και ποσοστό 5,06%. Μέσα στο α’ οκτάμηνο του 2015, το ΚΕΠΚΑ δέχθηκε 274 καταγγελίες, 2.188 παράπονα, 544 ερωτήματα καταναλωτών. Το σύνολο σχεδόν των καταγγελιών λύθηκε, προς όφελος των Καταναλωτών, μετά από παρέμβαση του ΚΕ.Π.ΚΑ. στους προμηθευτές. Οι καταναλωτές–μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. ωφελήθηκαν, με τη μεσολάβηση του ΚΕ.Π.ΚΑ., με το ποσό των 96.153,33 ευρώ. Συγκεκριμένα, από τουριστικές υπηρεσίες οι αποζημιώσεις έφτασαν τα 2.325,00 ευρώ.

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024