Τελευταία νέα
HomeΕιδήσειςΗ 2η Διεθνής Έκθεση Τουρισμού Greek Tourism Expo 2015 στις 4-6 Δεκεμβρίου
Εκθέσεις

Η 2η Διεθνής Έκθεση Τουρισμού Greek Tourism Expo 2015 στις 4-6 Δεκεμβρίου

H διαχείριση του content strategy, αλλά και η διασπορά του στα social media θα είναι η 'αιχμή του δόρατος' για την προσέλκυση επισκεπτών του τουρισμού απ’όλο τον κόσμο, αλλά και από την εγχώρια αγορά τόσο για το B2B όσο και για το B2C πρόγραμμα.

Με νέο λογότυπο, νέο website, περισσότερες κατηγορίες εκθεμάτων και σύγχρονη οργάνωση εξελίσσεται η προετοιμασία της 2ης Διεθνούς έκθεσης Greek Tourism Expo ’15 που θα πραγματοποιηθεί 4-6 Δεκεμβρίου στο Metropolitan Expo.

Η έκθεση προσφέρει, σύμφωνα με τη διοργανώτρια εταιρεία, LeaderExpo, στους εκθέτες της βέβαιη επιτυχία μέσα από μία άριστη οργάνωση που μεταξύ άλλων θα παρέχει:

  • Β2Β συναντήσεις με 100 διεθνείς καταξιωμένους και επιλεγμένους Hosted Buyers από 30 χώρες με στόχο επιτυχημένες επαγγελματικές συμφωνίες.
  • Μεγαλύτερες δυνατότητες συνεργασίας με την παγκόσμια αγοράΤουρισμού.
  • Περισσότερες νέες ιδέες οργάνωσης των τουριστικών επιχειρήσεων.
  • Πολλές και μεγάλου επιχειρηματικού ενδιαφέροντος Ημερίδες.
  • Συμμετοχή σε μια επένδυση με απόδοση υψηλού κόστους.

Το web site της Greek Tourism Expo ανανεώνεται σε σύγχρονο responsive site. Ανανεώνεται τόσο σε επίπεδο εμφάνισης όσο και σε επίπεδο λειτουργικότητας και προσφέρει:

  • Πλήρη ενημέρωση για την πορεία και εξέλιξη της Έκθεσης.
  • Λίστα των εκθετών και ανάλυση της επαγγελματικής τους ταυτότητας.
  • Ειδικό πρόγραμμα οργάνωσης των Β2Β συναντήσεων των εκθετών με τους Hosted Buyers ( B2B Online Program).
  • Το Visitor’s Matching Program. με το οποίο οι επισκέπτες θα προγραμματίζουν τις επιχειρηματικές τους συναντήσεις με τους εκθέτες.
  • Τη δυνατότητα οι εκθέτες να προβληθούν δυναμικά σε Ελλάδα και εξωτερικό σε μια αναπτυσσόμενη σελίδα που μέχρι σήμερα έχει ξεπεράσει τις 135.000 προβολές από 28.000 μοναδικούς επισκέπτες από Ελλάδα και εξωτερικό.

H διαχείριση του content strategy, αλλά και η διασπορά του στα social media θα είναι η “αιχμή του δόρατος” για την προσέλκυση επισκεπτών του τουρισμού απ’όλο τον κόσμο, αλλά και από την εγχώρια αγορά τόσο για το B2B όσο και για το B2C πρόγραμμα.

Facebook, YouTube και Google Plus θα χρησιμοποιηθούν στη επικοινωνία της έκθεσης, στοχεύοντας στην προσέλκυση του επαγγελματία αλλά και του απλού επισκέπτη. Το LinkedIn και το Twitter θα αποτελέσουν επίσης εργαλεία επικοινωνίας και επαφής με στελέχη της τουριστικής αγοράς διεθνώς. Η προβολή της έκθεσης από εκατοντάδες sites του ιδιωτικού και δημόσιου τομέα θα έχει μία γεωμετρική πρόοδο όσον αφορά στην έντασή της, όσο πλησιάζουν οι ημερομηνίες διεξαγωγής.

Παράλληλα τα στοχευμένα Μarketing Εmails σε όλη τη διάρκεια της προετοιμασίας της έκθεσης θα προβάλλουν την Greek Tourism Expo και τους εκθέτες της σε χιλιάδες τουριστικές επιχειρήσεις της Ελλάδας και του εξωτερικού.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

04/12/2024
03/12/2024
02/12/2024
29/11/2024
28/11/2024
27/11/2024