Τελευταία νέα
ΑρχικήΕκθέσειςBit 2010: Υψηλή ποιότητα buyers από 130 χώρες
Από 18 έως και 21 Φεβρουαρίου στο Μιλάνο

Bit 2010: Υψηλή ποιότητα buyers από 130 χώρες

Η Bit 2010 έληξε μέσα σε μια ατμόσφαιρα ανυπομονίας για ανάκαμψη των αγορών, όπως φάνηκε από την υψηλή ποιότητα των φετινών αγοραστών και από την προσοχή που δόθηκε στη διαφοροποίηση […]

Η Bit 2010 έληξε μέσα σε μια ατμόσφαιρα ανυπομονίας για ανάκαμψη των αγορών, όπως φάνηκε από την υψηλή ποιότητα των φετινών αγοραστών και<...> από την προσοχή που δόθηκε στη διαφοροποίηση της προσφοράς και της ζήτησης. Τα workshops ενίσχυσαν τον Β2Β ρόλο της έκθεσης, ενώ οι ειδικές “ζώνες” απασχόλησαν τους επισκέπτες, όπως αποδεικνύεται από την αύξηση του αριθμού των επισκεπτών σε σχέση με πέρυσι.

Οι καλύτερες προσφορές της ιταλικής και παγκόσμιας αγοράς τουρισμού: Αυτή ήταν η εντύπωση που ελήφθη από όλους εκείνους που, για λόγους επαγγελματικούς ή ψυχαγωγίας επισκέφθηκαν από 18 έως και 21 Φεβρουαρίου το κέντρο Expo Fieramilano στο Rho και την 30ή έκθεση Bit-International Tourism Exchange: πάνω από 5.000 συμμετέχοντες έλαβαν μέρος, από 130 χώρες και από τις πέντε ηπείρους.

Η ποιότητα της έκθεσης επιβεβαιώνεται από το ιδιαίτερα υψηλό επίπεδο των 848 αγοραστών, οι οποίοι ήρθαν από όλο τον κόσμο να λάβουν μέρος στα 4 workshops: Buy Italy, Bit Buy Club, Bit Buy World και Bit Itinera, η επιτυχία των οποίων συνέβαλε στην ενίσχυση της Bit ως ηγέτιδος στο χώρο της, για την ικανότητά της να αντιλαμβάνεται τη διαφοροποίηση και τον κατακερματισμό της ζήτησης και να τα μετατρέπει σε ευκαιρίες.

Η ενίσχυση της θέσης της Bit επιβεβαιώνεται επίσης από τους αριθμούς: συνολικά πάνω από 150.000 άνθρωποι πέρασαν τις πύλες της. Αξίζει να σημειωθεί, τα στατιστικά για τους εμπορικούς επισκέπτες είναι αυξημένα έως και 6% σε σύγκριση με την προηγούμενη έκθεση.

“Μια έκθεση πρέπει να είναι `γεννήτρια` για τις επιχειρήσεις και, υπό αυτή την έννοια, σε διαρκή εξέλιξη”, σχολίασε ο Enrico Pazzali, διευθύνων σύμβουλος της Fiera Milano Spa. “Η Bit σήμερα είναι ένα σύστημα ενεργό 24 ώρες την ημέρα για 365 μέρες το χρόνο, για την υποστήριξη όλων των εμπλεκόμενων φορέων. Στο πλαίσιο αυτό, οι τέσσερις μέρες λειτουργίας της έκθεσης είναι ακόμη το `κλειδί`, αλλά η ύπαρξή τους πρέπει να εξελιχθεί, με έμφαση στην ποιότητα. Αυτό είναι κάτι που έχουμε θέσει ως στόχο -και έχουμε κάνει στην παρούσα έκθεση. Και οι αντιδράσεις από τους συμμετέχοντες επιβεβαιώνουν ότι θα πρέπει να συνεχίσουμε προς αυτή την κατεύθυνση”.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024