Τελευταία νέα
ΑρχικήΕκθέσειςΜε το βλέμμα στην καινοτομία και στον άνθρωπο προχωρά η Helexpo

Με το βλέμμα στην καινοτομία και στον άνθρωπο προχωρά η Helexpo

Την βελτίωση των ποσοτικών και ποιοτικών μεγεθών της Helexpo, που επιτεύχθηκε τη χρονιά που πέρασε, υπογράμμισε ο πρόεδρος της εταιρίας,κ. Αριστοτέλης Θωμόπουλος, στα πλαίσια εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε σε ξενοδοχείο της […]

Την βελτίωση των ποσοτικών και ποιοτικών μεγεθών της Helexpo, που επιτεύχθηκε τη χρονιά που πέρασε, υπογράμμισε ο πρόεδρος της εταιρίας,<...>κ. Αριστοτέλης Θωμόπουλος, στα πλαίσια εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε σε ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης για την κοπή της καθιερωμένης πρωτοχρονιάτικης πίτας.

Ο κ. Θωμόπουλος στην ομιλία του χαρακτήρισε πρωτοφανή την αναγνώριση από την Πολιτεία των υπηρεσιών της Helexpo, τη τελευταία διετία, και συγκεκριμένα, ως εκτελεστικού βραχίονα της οικονομικής διπλωματίας, ως μέλους στο Εθνικό Συμβούλιο Τουρισμού και εκτελεστικού βραχίονα της τουριστικής πολιτικής μαζί με τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού, ως μέλους στο Εθνικό Συμβούλιο Εξαγωγών με σχετική απόφαση του Υπουργού Οικονομίας και Οικονομικών προ τετραημέρου, ως στρατηγικού συνεργάτη του Οργανισμού Προώθησης Εξαγωγών και φορέα υλοποίησης του στόχου να καταστεί η Θεσσαλονίκη και η χώρα Διεθνές Περιφερειακό Εκθεσιακό Κέντρο, όπως τον εξήγγειλε ο ίδιος ο Πρωθυπουργός στα εγκαίνια της 70ης Δ.Ε.Θ..

Ο κ. Θωμόπουλος εξήρε τη συμβολή των εργαζομένων στα επιτεύγματα της εταιρίας, ενώ, παρουσιάζοντας τον κύβο (σύμβολο της καινοτομίας) ως λογότυπο της στρατηγικής επικοινωνίας της Helexpo, αναφέρθηκε στη νέα της φιλοσοφία, που στοχεύει στην καινοτομία και στον ανθρώπινο παράγοντα και οι οποίοι αποτελούν τους βασικούς παράγοντες που επενδύει η εταιρία.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ηelexpo κ. Θέμης Καρτσιώτης, αναφέρθηκε στη νέα διάσταση που δίνουν στην εταιρία ο στόχος για τη μετεξέλιξη της Θεσσαλονίκης και της Ελλάδας σε Διεθνές Εκθεσιακό Περιφερειακό Κέντρο, η στρατηγική marketing στις 30 γύρω από την Ελλάδα χώρες, τα νέα εργαλεία marketing, οι εθνικές και διεθνείς συνεργασίες, οι νέες υποδομές, τα νέα επικοινωνιακά πακέτα, το νέο οργανόγραμμα, οι νέες υπηρεσίες και γενικά ο νέος προσανατολισμός και η νέα της φιλοσοφία προσανατολισμένη στην αγορά και τις επιχειρήσεις. Αναφερόμενος στους αριθμούς σταθμούς του 2005, ο κ. Καρτσιώτης, υπογράμμισε, τους 325.000 επισκέπτες της 70ης Δ.Ε.Θ., τις 16 εκθέσεις στο Helexpo Palace και τον υψηλό τζίρο 22 εκατ. ευρώ έναντι των 18 εκατ. ευρώ το 2004, ενώ, μιλώντας για τους αριθμούς στόχους, του 2006, υπογράμμισε τη δημιουργία 8 γραφείων συνεργατών σε ισάριθμες Helexpo Countries, τη φιλοξενία 20 εκθέσεων στο Helexpo Palace και 2 νέων εκθέσεων της Helexpo στην Αθήνα (Athens-Med Wood και Gamics).

Στην εκδήλωση παρέστησαν ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Μακεδονίας – Θράκης, κ. Λουκάς Ανανίκας, ο Γενικός Γραμματέας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, κ. Γιώργος Τσιότρας, ο Νομάρχης Θεσσαλονίκης, κ. Παναγιώτης Ψωμιάδης, ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, κ. Βασίλειος Παπαγεωργόπουλος, ο πρόεδρος της Δ.Ε.Θ. Α.Ε., κ. Δημήτρης Μπακατσέλος, και τα μέλη των διοικήσεων των εταιριών Helexpo και Δ.Ε.Θ. Α.Ε..

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024