Τελευταία νέα
Loading Events
Αρχική Εκδηλώσεις WEBINAR: Η συνταγή για να αυξήσετε τα έσοδά σας με τη χρήση των digital εργαλείων
  • This event has passed.

WEBINAR: Η συνταγή για να αυξήσετε τα έσοδά σας με τη χρήση των digital εργαλείων

Φεβ 28, 2023, 4:00 μ.μ
4:00 μ.μ - 8:00 μ.μ
Sem Digital Tools

Στο σεμινάριο θα εξηγηθεί η σημαντικότητα της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου, πως πρέπει να είναι η ιστοσελίδα που θα μας φέρει απευθείας κρατήσεις, τι σύστημα κρατήσεων να επιλέξουμε, πως να κάνουμε facebook ads, παραδείγματα Google Ads, να κατανοήσουμε το νούμερο ένα εργαλείο μάρκετινγκ, το email μάρκετινγκ και πως μπορούμε να φτιάξουμε τη δική μας βάση πελατολογίου.

Το TravelDailyNews συνεχίζει τον νέο κύκλο σεμιναρίων με το επόμενο να διοργανώνεται στις 28 Φεβρουαρίου.

TravelDailyNews Hospitality Seminars

“Η συνταγή για να αυξήσετε τα έσοδά σας με τη χρήση των digital εργαλείων”

28 Φεβρουαρίου 2023 (16:00 – 20:00)

Πλατφόρμα παρακολούθησης: Google Meet

Eισηγητής:

Φώτης Μουτσάκης

Ιδρυτής της Marketup Media – SEO Manager – Digital Marketer

Μετά την Covid-19 εποχή έχει αλλάξει ο τρόπος που κλείνουν πλέον οι ταξιδιώτες τις διακοπές τους. Στην Ελλάδα τα ξενοδοχεία οφείλουν να έχουν σωστή στρατηγική διαδικτυακή παρουσία ώστε να αυξήσουν τα έσοδά τους και τις απευθείας κρατήσεις και να διασφαλίσουν την βιωσιμότητά τους.

Όσα ξενοδοχεία ασχολήθηκαν με την online παρουσία τους αξιοποιώντας εργαλεία προβολής, κατάφεραν να αυξήσουν τα έσοδά τους και να μειώσουν την εξάρτησή τους από τα κανάλια διανομής.

Στο σεμινάριο θα εξηγηθεί η σημαντικότητα της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου, πως πρέπει να είναι η ιστοσελίδα που θα μας φέρει απευθείας κρατήσεις, τι σύστημα κρατήσεων να επιλέξουμε, πως να κάνουμε Facebook Ads, παραδείγματα Google Ads, να κατανοήσουμε το νούμερο ένα εργαλείο μάρκετινγκ, το email μάρκετινγκ και πως μπορούμε να φτιάξουμε τη δική μας βάση πελατολογίου.

Ενότητες σεμιναρίου

  • Στρατηγικός σχεδιασμός ιστοσελίδας
  • SEO (βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης)
  • Email Marketing + CRM + Βάση Πελατολογίου
  • Facebook Ads
  • Google Ads

Σε ποιους απευθύνεται

  • Ιδιοκτήτες Ξενοδοχείων και μικρών καταλυμάτων
  • Διευθυντές και ανώτερα στελέχη ξενοδοχειακών επιχειρήσεων
  • Σε όσους εργάζονται ή σπουδάζουν στο χώρο του ξενοδοχειακού μάρκετινγκ και πωλήσεων
  • Σε όσους παρέχουν διαδικτυακές υπηρεσίες καθώς και υπηρεσίες μάρκετινγκ σε ξενοδοχεία (π.χ. Κατασκευαστές ιστοσελίδων, digital marketing agencies κ.ο.κ.)

Οφέλη από την παρακολούθηση του σεμιναρίου

Όσοι παρακολουθήσουν το webinar:

  • Θα κατανοήσουν τη σημασία της σωστής σχεδίασης μια ιστοσελίδας και τι πρέπει να λαμβάνουμε υπόψιν κατά τη δημιουργία της
  • Γιατί πρέπει να αποφεύγουν τα έτοιμα templates κατασκευής ιστοσελίδας
  • Θα μάθουν πως να παρακολουθούν τις ενέργειες που κάνουν οι χρήστες όταν περιηγούνται στην ιστοσελίδα
  • Θα λάβουν ερεθίσματα για το τι είναι το SEO και γιατί πρέπει να το εφαρμόζουμε
  • Θα καταλάβουν πως ψάχνουν οι χρήστες το ξενοδοχείο που θα περάσουν τις διακοπές τους και τι ψάχνουν σε αυτό
  • Θα κατανοήσουν τι σημασία να έχουν το δικό τους σύστημα κρατήσεων και CRM και πως να το εκμεταλευθούν για να αυξήσουν τις απευθείας κρατήσεις και την μέση τιμή του δωματίου
  • Θα κατανοήσουν το Facebook Ads και θα μάθουν πως στοχεύουν σε κοινά που ταιριάζουν στην επιχείρησή τους, πως θα αποκτήσουν νέους πελάτες, τι κάνουν σε κοινά που τους γνωρίζουν ήδη και τι σε πελάτες που ήδη έχουν επισκεφθεί το ξενοδοχείο
  • Θα κατανοήσουν το Google Ads και τη δυναμική του, πως να αποφύγουν κακές πρακτικές διαφήμισης και πως να κάνουν την τέλεια διαφήμιση για το ξενοδοχείο τους με τη χρήση του A.I.D.A (attention, interest, desire and action)
  • Θα κατανοήσουν το Email μάρκετινγκ και πως μπορούν να φτιάξουν μια βάση πελατολογίου και να αυτοματοποιήσουν Emails στους πελάτες τους
  • Θα μπορούν να μιλάνε την ίδια γλώσσα και να ελέγχουν τις εταιρείες κατασκευής ιστοσελίδων και ψηφιακού μάρκετινγκ που συνεργάζονται ήδη

Ο εισηγητής

Ο Φώτης Μουτσάκης, με πτυχίο στο Web Design και Video Games Development πιστοποιημένος από το Pearson τον μεγαλύτερο βραβευμένο οργανισμό στο Ηνωμένο Βασίλειο, πιστοποιημένος SEO Manager από την BlueArray Academy της Αγγλίας, είναι ιδρυτής της Marketup Greece με πάνω από εφτά χρόνια εμπειρίας στον σχεδιασμό ιστοσελίδων και στο ψηφιακό μάρκετινγκ. Eιδικεύεται στο SEO, Google Ads και UX design, αλλά αυτό που τον ξεχωρίζει είναι η πολύ αποτελεσματική χρήση τους στο Hotel Digital Marketing.

Ξεχωρίζει για την αποφασιστικότητά του καθώς και την ικανότητά του να εκπαιδεύει μεταδίδει αυτό το πάθος για αποτελεσματικότητα στις καρδιές των ανθρώπων γύρω του.

Έχει βοηθήσει πολλές τουριστικές επιχειρήσεις να αυξήσουν τα κέρδη τους online, εφαρμόζοντας τεχνικές SEO (βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης), σχεδίαση ιστοσελίδας, Google Ads, Facebook Ads καθώς επίσης να κατανοήσουν το σκοπό ενός συστήματος κρατήσεων, ενός CRM και πως να επιλέξουν αυτό που τους ταιριάζει σε κάθε επιχείρηση ξεχωριστά.

Επίσης έχει βοηθήσει συναδέλφους να βελτιώσουν την διαδικασία και τον τρόπο κατασκευής μιας ιστοσελίδας πραγματοποιώντας τεχνικά webinars για το SEO – Web Design.

Κόστος συμμετοχής

Πρώτη συμμετοχή 50,00 Ευρώ
Συμμετοχή επιπλέον ατόμων από την ίδια επιχείρηση ανά άτομο 45,00 Ευρώ
Φοιτητές – Άνεργοι 45,00 Ευρώ

Ειδική προσφορά για όσους παρακολούθησαν στο παρελθόν σεμινάριο του TravelDailyNews με το παρακάτω κόστος συμμετοχής.

Πρώτη συμμετοχή 45,00 Ευρώ
Συμμετοχή επιπλέον ατόμων από την ίδια επιχείρηση ανά άτομο 40,00 Ευρώ
Φοιτητές – Άνεργοι 40,00 Ευρώ

Στους συμμετέχοντες θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης. Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την Travel Media Applications: Τηλ: 210 9374050, Email: tma@tma.travel

Χώρος διεξαγωγής

Google Meet
Online

Οργανωτής

Travel Media Applications
Email:
tma@tma.travel
View Organiser Website
02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024