“Τη βελτίωση της οικονομικής κατάστασης της Βρετανίας αποδεικνύει το γεγονός των αυξημένων καταναλωτικών δαπανών”, σύμφωνα με τον κ. Paul Rickard,διευθυντή της εταιρίας ερευνών της αγοράς, Mintel. “Τα τελευταία 10 χρόνια […]
“Τη βελτίωση της οικονομικής κατάστασης της Βρετανίας αποδεικνύει το γεγονός των αυξημένων καταναλωτικών δαπανών”, σύμφωνα με τον κ. Paul Rickard,<...>διευθυντή της εταιρίας ερευνών της αγοράς, Mintel.
“Τα τελευταία 10 χρόνια ήταν αναμφισβήτητα η δεκαετία των μεγάλων αγορών” όπως πρόσθεσε ο κ. Rickard, καθώς η έρευνα της εταιρίας του κατέδειξε πως οι Βρετανοί ξοδεύουν ετησίως 1 τρισ. λίρες.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, δαπάνες για διακοπές, αυτοκίνητα και άλλα είδη μη πρώτης ανάγκης συνέβαλλαν σημαντικά στον διπλασιασμό δαπανών των Βρετανών τα τελευταία 10 χρόνια. Ακόμη, η έρευνα κατέδειξε ότι οι δαπάνες Βρετανών καταναλωτών σε προϊόντα, όπως τα παραπάνω είναι αυξημένες κατά 57%, σε σχέση με το 1995, ενώ σε ότι αφορά στις δαπάνες πολυτελών προϊόντων, οι διακοπές εμφανίστηκαν στην πρώτη θέση.
Όπως σημείωσε ο κ. Rickard “παρά τις φυσικές καταστροφές και τις τρομοκρατικές επιθέσεις σε σημαντικούς τουριστικούς προορισμούς από την αρχή της χιλιετίας, οι Βρετανοί αποδεικνύονται ευπροσάρμοστοι και ταξιδεύουν πλέον στο εξωτερικό πιο συχνά από ποτέ“. “Το ενδιαφέρον τους για ταξίδια μεγάλωσε με το πέρασμα των χρόνων εξαιτίας της μεγάλης διαθεσιμότητας ταξιδιωτικών πακέτων και οικονομικών αεροπορικών εισιτηρίων, που τους ώθησε σε πιο ασυνήθιστες και περιπετειώδεις διακοπές” πρόσθεσε.
Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.