Ενώ οι καταναλωτές γρήγορα επωφελήθηκαν π.χ. από την ευκολία των σημείων αυτόματου check-in στα αεροδρόμια, η έρευνα της Mintel αποκάλυψε ότι υπάρχει απροθυμία και σκεπτικισμός για τεχνολογίες, όπως η εικονική πραγματικότητα (VR) και η τεχνητή νοημοσύνη, όταν πρόκειται για τον σχεδιασμό ενός ταξιδιού.
Παρά την πληθώρα παρόχων online κρατήσεων όπως η Expedia, η Kayak, η Booking.com και η Hotels.com, μια νέα έρευνα αποκαλύπτει ότι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να κάνουν οι Αμερικανοί κράτηση ταξιδιού παραμένει το παραδοσιακό ταξιδιωτικό πρακτορείο, με το 40% από αυτούς να απευθύνονται σε τουριστικούς πράκτορες.
Η νέα έρευνα της διεθνούς εταιρείας έρευνάς αγοράς Mintel, που εξετάζει τις αμερικανικές ταξιδιωτικές συνήθειες, αποκαλύπτει ότι, ενώ οι καταναλωτές έσπευσαν να “αγκαλιάσουν” μερικές αναδυόμενες τάσεις, ήταν επιφυλακτικοί στο να αποδεχθούν κάποιες άλλες.
Σύμφωνα με την έρευνα, τον τελευταίο χρόνο το 12% των Αμερικανών “έκλεισαν τα καταλύματα των διακοπών τους μέσω ιστότοπου διαμοιραζόμενης οικονομίας όπως η Airbnb και η HomeAway. Αυτό το ποσοστό αυξάνεται στο 19% μεταξύ των “Millennials”, τους οποίους η Mintel ορίζει ως ομάδα ηλικίας 23-40 ετών.
Ενώ οι καταναλωτές γρήγορα επωφελήθηκαν π.χ. από την ευκολία των σημείων αυτόματου check-in στα αεροδρόμια, η έρευνα της Mintel αποκάλυψε ότι υπάρχει απροθυμία και σκεπτικισμός για τεχνολογίες, όπως η εικονική πραγματικότητα (VR) και η τεχνητή νοημοσύνη, όταν πρόκειται για τον σχεδιασμό ενός ταξιδιού.
Ένας στους τέσσερις ταξιδιώτες δήλωσε ότι δεν έχει κανένα ενδιαφέρον, για παράδειγμα, για τη χρήση της VR, ενώ το 10% παραδέχθηκε ότι δεν έχει καν ιδέα τι είναι το VR. Επιπλέον, σχεδόν το μισό ποσοστό (49%) των Αμερικανων καταναλωτών δήλωσαν ότι δεν ενδιαφέρονται να χρησιμοποιήσουν chatbot όταν σχεδιάζουν το ταξίδι τους.
“Ενώ βλέπουμε νέες και καινοτόμες τεχνολογίες να φέρνουν την επανάσταση στην ταξιδιωτική βιομηχανία, πολλά από τα προϊόντα αυτά αντιμετωπίζονται με δισταγμό από τους καταναλωτές”, δήλωσε ο αναλυτής της Mintel, John Poelking. “Ενώ οι υπηρεσίες, όπως τα σημεία self check-in, δίνουν στους ταξιδιώτες αίσθηση μεγαλύτερου ελέγχου του ταξιδιού τους, πολλοί από αυτούς είναι σκεπτικοί για εργαλεία που υποχρεώνουν τους χρήστες να εμπιστευθούν έναν υπολογιστή για τα ταξιδιωτικά τους σχέδια”.
Τέλος, όταν πρόκειται για κράτηση ξενοδοχείων και εστιατορίων, δεν υπάρχει ακόμα καμία σύγκριση με τον παραδοσιακό τρόπο του “από στόμα σε στόμα”, όπως φαίνεται, καθώς το 42% των ταξιδιωτών δήλωσαν ότι διαβάζουν σχετικές αξιολογήσεις πριν ταξιδέψουν.
Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.
Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.