Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΟι διαδραματιζόμενες αλλαγές στην παγκόσμια τουριστική βιομηχανία
Μελέτη με τίτλο "The travel gold rush 2020"

Οι διαδραματιζόμενες αλλαγές στην παγκόσμια τουριστική βιομηχανία

Η Amadeus ανέθεσε τη διεξαγωγή μελέτης για να διερευνήσει τις τάσεις που διαμορφώνουν το μέλλον των ταξιδιών, ειδικά επικεντρωμένη στις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που αντιμετωπίζουν οι αεροπορικές εταιρείες και οι τουριστικοί πράκτορες…

Η Amadeus ανέθεσε τη διεξαγωγή μελέτης για να διερευνήσει τις τάσεις που διαμορφώνουν το μέλλον των ταξιδιών, ειδικά επικεντρωμένη στις προκλήσεις και τις<...> ευκαιρίες που αντιμετωπίζουν οι αεροπορικές εταιρείες και οι τουριστικοί πράκτορες. Η έκθεση αυτή εξετάζει τις πιθανές νέες ευκαιρίες εσόδων και κερδοφορίας, νέα επιχειρηματικά που μοντέλα οδηγούν σε μελλοντική οικονομική ανάπτυξη και τις μεταβαλλόμενες προτιμήσεις των ταξιδιωτών.

Τα σημαντικότερα συμπεράσματα είναι τα ακόλουθα:

1. Η παγκόσμια τουριστική βιομηχανία πραγματοποιεί ανισοκαταμερή ανάκαμψη από την ύφεση. Το 2010 παρατηρείται επιστροφή στην ανάπτυξη, με τις διεθνείς αφίξεις να αυξάνονται κατά 5,6% τους πρώτους έξι μήνες του έτους. Ωστόσο, η Ευρώπη εξακολουθεί να ανακάμπτει με βραδείς ρυθμούς, ενώ υπάρχει ακόμη ανησυχία για την οικονομία. Οι πιο δημοφιλείς περιοχές παραμένουν η Λατινική Αμερική και η Ασία-Ειρηνικός.

2. Η Ασία θα αντιπροσωπεύει το 1/3 των ταξιδιωτικών δαπανών μέχρι το 2020 – από το 21% που είναι σήμερα. Σύμφωνα με ένα μοντέλο μακροοικονομίας που πραγματοποίησε η Oxford Economics, προτείνεται δραματική αναπροσαρμογή των ταξιδιωτικών δαπανών την επόμενη δεκαετία. Η Ασία θα αντιπροσωπεύει περίπου το 22% των παγκόσμιων αφίξεων μέχρι το 2020 (έναντι 18% το 2008) και οι κατοίκοι της περιοχής θα αντιπροσωπεύουν το 32% των ταξιδιωτικών δαπανών ταξιδιού μέχρι το 2020.

3. Οι Βοηθητικές Υπηρεσίες προσφέρουν νέες ευκαιρίες, αλλά δεν μπορούν να θεωρηθούν και η “μαγική συνταγή” για την αύξηση των εσόδων που πολλοί περιμένουν. Η παραγωγή εσόδων από της Βοηθητικές Υπηρεσίες έχει εξαπλωθεί από τις αεροπροικές εταιρείες χαμηλού κόστους (LCCs) τους μεγάλους αερομεταφορείς και έχει καταστεί σημαντική πηγή εσόδων. Ωστόσο, δεν μπορεί να είναι η απάντηση στην αύξηση των εσόδων που πολλοί θα ήθελαν. Σημαντική αβεβαιότητα παραμένει το πόσο σημαντικά θα είναι τα επιπλέον αυτά έσοδα σε μακροπρόθεσμο ορίζοντα, ιδιαίτερα για τις μεγάλες αεροπορικές εταιρείες. Παρ`όλα αυτά, με τις εκτιμήσεις να καταδείχνουν ότι τα συμπληρωματικά έσοδα μπορεί να συνεισφέρουν έως και 35% στα έσοδα μιας αεροπορικής εταιρείας, μελλοντικά η αεροπορική βιομηχανία χρειάζεται να κατανοήσει πλήρως που βρίσκονται για αυτήν οι ευκαιρίες.

4. Οι αεροπορικές εταιρείες και οι τουριστικοί πράκτορες πρέπει να διερευνήσουν για νέα επιχειρηματικά μοντέλα, που θα λαμβάνουν υπόψη τους μία πιο ολοκληρωμένη εικόνα του συνόλου της ταξιδιωτικής εμπειρίας. Οι αεροπορικές εταιρείες θα πρέπει να υιοθετήσουν μια ευρύτερη προσέγγιση για τα ταξίδια και να ενσωματώσουν δραστηριότητες, οι οποίες θα είναι πιο κοντά στο υπόλοιπο σκέλος της αξίας ενός ταξιδιού. Ενδέχεται να υπάρξουν δυνατότητες απόδοσης από συμμαχίες με εταιρείες τραίνων υψηλών ταχυτήτων, από πελάτες που είναι πρόθυμοι να πληρώσουν για άνετα ταξίδια (π.χ. βελτιωμένες μεταφορές εδάφους) και από την καλύτερη συνεκτίμηση των προτιμήσεων του πελάτη πέρα από το ίδιο το αεροπορικό ταξίδι.

Σε γενικές γραμμές, υπάρχουν σημαντικές ευκαιρίες για τις αεροπορικές εταιρείες (και τους ταξιδιωτικούς πράκτορες) που ενδέχεται να προκύψουν από τα αδύνατα σημεία “αλυσίδας”, όπως είναι η αποσύνδεση μεταξύ επίγειας μεταφοράς και πτήσης. Η προθυμία των επιβατών να πληρώσουν για μια ομαλή ταξιδιωτική εμπειρία φαίνεται να είναι μια σημαντική ευκαιρία, με μεγάλη αξία, αλλά σε μεγάλο βαθμό ανεκμετάλλευτη ακόμα. Οι νέες τεχνολογίες προσφέρουν τη δυνατότητα πρόσβασης σε αυτές τις “πηγές” πρόσθετης αξίας, επιτρέποντας σε αεροπορικές εταιρείες και τουριστικούς πράκτορες να προσαρμόσουν καλύτερα τα προϊόντα τους στις προτιμήσεις των ταξιδιωτών.

5. Τα παραδοσικά μαθήματα σε αίθουσα θα μπορούσαν να αντικατασταθούν από “εικονικές τάξεις”, καθώς οι ταξιδιωτικές προτιμήσεις του καθενός δημιουργούν εξατομικευμένες εμπειρίες. Επίσης, η καμπίνας των αεροσκαφών αναμένεται να περάσει μελλοντικά από σημαντικές αλλαγές, καθώς οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να μοιραστούν τις προτιμήσεις τους με τις αεροπορικές εταιρείες και οι τελευταίες αναμένεται να ικανοποιήσουν τις ιδιαίτερες ανάγκες, τη στιγμή που οι παραδοσιακές κατηγορίες καμπίνας οδηγούνται σε παρακμή.

6. Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες που έχουν άμεση επαφή με τους πελάτες τους θα εκτιμηθούν περισσότερο. Θα μπορέσουν να εξελιχθούν έτσι, ώστε να προσφέρουν περισσότερες υπηρεσίες καθόλη τη διάρκεια της ταξιδιωτικής εμπειρίας, ιδίως στα πιθανά αδύναμα σημεία της. Καθώς οι ταξιδιώτες ζητούν όλο και περισσότερο να δοκιμάσουν νέες εμπειρίες και προορισμούς, είναι πιθανό ότι αυτή η κατηγορία τουριστικών πρακτόρων θα εξελιχθούν σε σημαντικούς “παίκτες” της αγοράς. Η πρότασή τους προς τους πελάτες τους θα είναι ότι επικεντρώνονται στην εξασφάλιση ότι οι ταξιδιώτες θα λαμβάνουν βοήθεια σε όλη τη διάρκεια της ταξιδιωτικής τους εμπειρίας.

7. Πλουσιότεροι, πιο ηλικιωμένοι και με συγκεκριμένο προορισμό -οι δημογραφικές αλλαγές θα αλλάξουν τα δεδομένα στα ταξίδια των κατοίκων των δυτικού κόσμου. Οι δημογραφικές αλλαγές και η καλύτερη φυσική κατάσταση σε μεγάλες ηλικίες θα έχουν ως αποτέλεσμα όλο και περισσότερους ταξιδιώτες με περισσότερο ελεύθερο χρόνο, που ταξιδεύουν για μεγαλύτερο διάστημα και οι οποίοι εξακολουθούν να είναι σε θέση να βιώσουν μια ποικιλία ταξιδιωτικών εμπειριών. Αυτοί οι νέοι ταξιδιώτες θα παρουσιάσουν νέες ευκαιρίες για τις αεροπορικές εταιρείες και τους τουριστικούς πράκτορες.

8. Η αγορά επαγγελματικών ταξιδιών θα ανακάμψει από την πρόσφατη ύφεση, αλλά η business class μπορεί να βρεθεί ενώπιον αλλαγών. Η τηλεδιάσκεψη είναι πιθανό να συμπληρώσει παρά να υποκαταστήσει τα επαγγελματικά ταξίδια, λόγω της αύξησης της συγκεκριμένης αγορά και τα πλεονεκτήματα της άμεσης επαφής των F2F (face-to-face) τουριστικών πρακτόρων, ιδίως στις πρώτες συναντήσεις. Σχετική ανάλυση που πραγματοποιήθηκε στις ΗΠΑ, δείχνει ότι για κάθε δολάριο που επενδύεται σε εταιρείες διοργάνωσης επιχειρηματικών ταξιδιών, “βγαίνει” κέρδος 12,50 δολ. επιπλέον. Η Business Class το πιθανότερο είναι ότι θα επιβιώσει -και θα αναπτυχθεί- ως κατηγορία, αλλά σε γενικές γραμμές οι κατηγορίες επιβατών πιθανόν θα κατακερματιστούν ακόμη περισσότερο.

9. Οι ταξιδιωτικές συνήθειες των αναδυόμενων χωρών παραμένουν άγνωστες. Παρά τη σπουδαιότητά τους (και οι μακροοικονομικές προβλέψεις υποδηλώνουν μεγάλες δυνατότητες), υπάρχει κάποια αβεβαιότητα σχετικά με το που οι πολίτες των χωρών αυτών πρόκειται να ταξιδέψουν ή το πως τα γούστα τους μπορεί να διαφέρουν από τους δυτικούς ταξιδιώτες. Οι δημογραφικές τάσεις που συνδέονται με τους ταξιδιώτες από τις δυτικές χώρες δεν μπορούν να ληφθούν υπόψη όταν εφαρμόζονται στις αναδυόμενες αγορές.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

Ετικέτες
14/05/2024
13/05/2024
10/05/2024
09/05/2024
08/05/2024
02/05/2024