Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΔιεθνείςΠροώθηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος στην Ινδική αγορά
Επίσκεψη του γενικού γραμματέα του ΕΟΤ στην Ινδία

Προώθηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος στην Ινδική αγορά

Μια αύξηση των Ινδών επισκεπτών στη χώρα μας θα συνέβαλε σημαντικά στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, καθώς και στην αύξηση της κατά κεφαλήν τουριστικής δαπάνης.

Στο πλαίσιο της επίσκεψής του γενικού γραμματέα του ΕΟΤ, κ. Γιώργου Κολέτσου στην Ινδία, που έγινε από κοινού, με τη βουλευτή και εισηγήτρια του Κοινοβουλευτικού Τομέα Εργασίας Τουρισμού, κα Μάγια Τσόκλη, πραγματοποιήθηκαν συναντήσεις με τους σημαντικότερους ταξιδιωτικούς πράκτορες και πέντε εκπροσώπους εταιρειών marketing και επικοινωνίας ταξιδιωτικών προορισμών (DMOs), με σκοπό της αξιολόγηση της τουριστικής δυναμικής και προοπτικής της χώρας για τον ελληνικό τουρισμό. Η Ινδία αποτελεί μια αγορά στρατηγικής σημασίας με 1,2 δισ. πληθυσμό και μέση ετήσια αύξηση του ΑΕΠ κατά 7%.

Ο εξερχόμενος τουρισμός τα τελευταία χρόνια παρουσιάζει μια μέσο-σταθμική αύξηση της τάξεως του 15%, ενώ το 2010 παραπάνω από 12 εκατ. ταξίδεψαν εκτός Ινδίας. Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού προβλέπει ότι μέχρι το 2020 η Ινδία θα “εξάγει” 50 εκατ. τουρίστες. Παράλληλα η μέση τάξη αναμένεται να εκτοξευθεί στα 500 εκατ. πληθυσμό. Αξίζει να σημειωθεί πως η έμμεση αεροπορική κάλυψη για προορισμούς της Ευρώπης είναι επαρκής για να υποστήριξη αντίστοιχη αύξηση τουριστικής κίνησης, ενώ οι βασικοί προορισμοί είναι η Ασία και η Ευρώπη με ποσοστά 64% και 20% αντίστοιχα και με προοπτική αύξησης 10% ετησίως. Ο επισκέπτης από την Ινδία ξοδεύει κατά μέσο όρο 2.158 ευρώ, ενώ η πλειοψηφία των Ινδών επισκεπτών ταξιδεύει Απρίλιο με Ιούνιο, καθώς και Οκτώβριο με Δεκέμβριο. Οι βασικοί Ινδοί επισκέπτες ταξιδεύουν για αναψυχή, για συνέδρια και επαγγελματικούς λόγους και για μήνα του μέλιτος, ενώ οι διακοπές είναι η τρίτη προτεραιότητα μετά την αποταμίευση και τις επενδύσεις.

Μια αύξηση των Ινδών επισκεπτών στη χώρα μας θα συνέβαλε σημαντικά στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, καθώς και στην αύξηση της κατά κεφαλήν τουριστικής δαπάνης.

Κατά τη διάρκεια των συναντήσεων, από την ελληνική πλευρά, έγινε παρουσίαση της στρατηγικής ανάπτυξης και ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, ενώ ταυτόχρονα παρουσιάστηκαν και συζητηθήκαν συγκεκριμένες προτάσεις προβολής και προώθησης του ελληνικού τουριστικού προϊόντος στην αγορά της Ινδίας.

Σε συνάντηση με εκπροσώπους της ελληνικής πρεσβείας στο Ν. Δελχί συζητήθηκε το θέμα της προοπτικής της τουριστικής αγοράς της Ινδίας, καθώς και η δυνατότητα επίσπευσης της διαδικασίας θεωρήσεων βίζας, που αποτελεί στρατηγικής προτεραιότητα ενέργεια για την περαιτέρω ανάπτυξη της αγοράς.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024