Η online αγορά ταξιδίων αποτέλεσε ένα από τα πιο ανθηρά τμήματα του ηλεκτρονικού εμπορίου, καθώς οι καταναλωτές στράφηκαν στο Internet για μία σειρά υπηρεσιών, από αγορά ταξιδιωτικών πακέτων μέχρι κράτηση […]
Η online αγορά ταξιδίων αποτέλεσε ένα από τα πιο ανθηρά τμήματα του ηλεκτρονικού εμπορίου, καθώς οι καταναλωτές στράφηκαν στο Internet για<...> μία σειρά υπηρεσιών, από αγορά ταξιδιωτικών πακέτων μέχρι κράτηση σιδηροδρομικών εισιτηρίων. Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνα της Jupiter MMXI, η ευρωπαϊκή online αγορά ταξιδίων θα φθάσει φέτος την αξία των 7,4 δισ. ευρώ από τα 4,7 δισ. ευρώ πέρυσι. Όσο για το 2006, οι προβλέψεις αναφέρουν ότι σχεδόν θα τετραπλασιαστεί, φθάνοντας τα 20 δισ. ευρώ.
H ολοένα και μεγαλύτερη δημοτικότητα που παρουσιάζουν οι online ταξιδιωτικές υπηρεσίες, αναφέρουν διάφορα δημοσιεύματα σχετικά με την έρευνα, έχει ωθήσει τις μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρίες της Ευρώπης, περιλαμβανομένων της British Airways, της Air France και της Lufthansa, να επενδύσουν στη δημιουργία δικών τους ιστοσελίδων για την αύξηση των πωλήσεών τους. Οι ευρωπαϊκοί αερομεταφορείς χαμηλού κόστους, όπως easyJet, Ryanair και Go, είναι από τους πιο επιτυχημένους πρωταγωνιστές της αγοράς, καθώς οι ιστοσελίδες τους έχουν εξελιχθεί σε κυρίαρχα κανάλια για πωλήσεις εισιτηρίων.
Επίσης, με βάση πάντα στοιχεία της Jupiter, η κίνηση σε μια σειρά από ταξιδιωτικά sites -όπως Expedia.co.uk στη Βρετανία, Lastminute.com στη Γερμανία και Viajar.com στην Ισπανία- σχεδόν διπλασιάστηκε πέρυσι.
Η μεγαλύτερη online αγορά ταξιδίων στην Ευρώπη, από πλευράς κίνησης στο Διαδίκτυο, είναι η Βρετανία και ακολουθούν η Γερμανία και η Γαλλία, σύμφωνα με την Jupiter.
Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.
Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.