Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΔιεθνείςΗ Βρετανία κινείται ανοδικά στην παγκόσμια τουριστική κατάταξη
Αποτελέσματα του Anholt-GfK Roper Nation Brands Index

Η Βρετανία κινείται ανοδικά στην παγκόσμια τουριστική κατάταξη

Το Ηνωμένο Βασίλειο θα ξεπεράσει πλέον τη Γαλλία στη γενική κατάταξη, και θα γίνει η τρίτη πιο θαυμαστή χώρα σε παγκόσμιο επίπεδο, σύμφωνα με τον δείκτη Anholt-GfK Roper Nation Brands Index.

Η εικόνα του Ηνωμένου Βασιλείου στο εξωτερικό έχει βελτιωθεί σημαντικά κατά το τελευταίο έτος, λόγω καλύτερης αντίληψης της βρετανικής κουλτούρας, των Βρετανών και της γοητείας της ως τουριστικού προορισμού. Τα συμπεράσματα αυτά έχουν δημοσιευθεί στην τελευταία έρευνα Anholt-GFK Nation Roper Brands Index (NBI).

Αξιοσημείωτες βελτιώσεις σε μια σειρά βασικών δεικτών δείχνουν ότι το Ηνωμένο Βασίλειο θα ξεπεράσει πλέον τη Γαλλία στη γενική κατάταξη, και θα γίνει η τρίτη πιο θαυμαστή  χώρα σε παγκόσμιο επίπεδο, με τοποθέτησή της ως ένα από τα ισχυρότερα και πιο ολοκληρωμένα έθνη στον κόσμο.

Η ενισχυμένη εικόνα της Βρετανίας στη διεθνή σκηνή ξεχωρίζει και ως τουριστικός προορισμός, κυρίως λόγω της ελκυστικότητάς της σε πλούσιας ιστορικά αξιοθέατα και την έντονη ζωή της πόλης. Έχει βελτιωθεί επίσης η εικόνα της προς τις αγορές του εξωτερικού με τους επισκέπτες να κάνουν ένα ταξίδι προς το Ηνωμένο Βασίλειο, εάν το κόστος των χρημάτων δεν ήταν ζήτημα.

Επίσης, το Ηνωμένο Βασίλειο γνωρίζει επίσης επιτυχία -για τρίτη συνεχή χρονιά- στο να εκλαμβάνεται ως ένα ενδιαφέρον και συναρπαστικό μέρος σύγχρονου πολιτισμού, ανεβαίνοντας δύο θέσεις (στην τέταρτη θέση) με τους τομείς της μουσικής, του κινηματογράφου, της τέχνης, της λογοτεχνίας και του αθλητισμού να συνδέονται στενά με τους Βρετανούς.

Σχολιάζοντας τα τελευταία πορίσματα της έρευνας, η διευθύνουσα σύμβουλος του VisitBritain, Sandie Dawe, δήλωσε: “Η φετινή έκθεση του NBI παρέχει ακόμα μία οξυδερκή βαθμολογία για το Ηνωμένο Βασίλειο. Δείχνει ότι η συνολική αντίληψη της Βρετανίας από επισκέπτες του εξωτερικού είναι θετική και ότι η εικόνα μας είναι βελτιωμένη σημαντικά σε πολλές από τις χώρες στις οποίες δραστηριοποιούμαστε σε όλο τον κόσμο.

Ιδιαίτερα ενθαρρυντικά είναι τα νέα ότι η Κίνα και η Ινδία -δύο ζωτικής σημασίας αγορές που προσφέρουν μακροπρόθεσμες προοπτικές ανάπτυξης για τον εισερχόμενο τουρισμό- κατατάσουν το Ηνωμένο Βασίλειο πολύ υψηλά ως έναν προς επίσκεψη προορισμό. Φιλοδοξία μας είναι να προσελκύσουμε επιπλέον 4 εκατ. επισκέπτες από το εξωτερικό στα επόμενα τέσσερα χρόνια, μετατρέποντας αυτές τις θετικές αντιλήψεις σε νέες αφίξεις”.

Αν και η έκθεση NBI έχει δώσει μια ώθηση στο Ηνωμένο Βασίλειο, δεδομένου ότι πλησιάζει μια κρίσιμη χρονιά για τον τουρισμό, έχει επίσης υπογραμμίσει κάποιους τομείς που χρήζουν βελτίωσης, εάν θέλει να παραμείνει ένας από τους πιο επιθυμητούς προορισμούς. Οι απαντήσεις της έρευνας σχετικά με τη φυσική ομορφιά της Βρετανίας (παράγοντας που παραμένει αμετάβλητος στην 22η θέση) μείωσαν προς τα κάτω τα αποτελέσματα του δείκτη “Τουρισμός” και προτείνεται μεγαλύτερη ένταση στην ενημέρωση των επισκεπτών για την πολυμορφία του πλούσιου τοπίου της Βρετανίας.

Παρά την πρόοδο που έχει υπάρξει στον δείκτη καλωσορίσματος των τουριστών από Βρετανούς (βρίσκεται στη 12η θέση, μία παραπάνω από το 2010), παραμένει το ζήτημα για ένα πιο θερμό καλωσόρισμα και τι μπορεί να γίνει για να βελτιωθεί η συνολική εικόνας φιλικότητας του Ηνωμένου Βασιλείου.

Η χώρες στην πρώτη δεκάδα της ερέυνας είναι: ΗΠΑ, Γερμανία, Ην. Βασίλειο, Γαλλία, Ιαπωνία, Καναδάς, Ιταλία, Αυστραλία, Ελβετία και Σουηδία.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024