Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΟι Ευρωπαίοι τουρίστες δεν μπορούν να αφήσουν το Internet σπίτι
Έρευνα της Brocade για το Internet στις διακοπές

Οι Ευρωπαίοι τουρίστες δεν μπορούν να αφήσουν το Internet σπίτι

Νέα έρευνα της Brocade δείχνει ότι το 95% των τουριστών ξεκινούν για τις διακοπές τους με τουλάχιστον μία ηλεκτρονική συσκευή που διαθέτει σύνδεση Internet στις αποσκευές τους.

Περισσότεροι από τους μισούς Ευρωπαίους πηγαίνουν για διακοπές κάθε χρόνο, πράγμα που σημαίνει ότι περίπου 250 εκατ. άνθρωποι έχουν μεγάλη εμπειρία στο σχεδιασμό των ειδών που θα συμπεριλάβουν στις αποσκευές τους. Η νέα έρευνα της Brocade καταδεικνύει ότι, μαζί με τα αντηλιακά και το μαγιό το 95% των Ευρωπαίων παραθεριστών παίρνει μαζί του τουλάχιστον μία ηλεκτρονική συσκευή με σύνδεση στο Internet και δεν είναι έτοιμοι να αποχωριστούν τα mail τους (εργασίας ή προσωπικά), την online ψυχαγωγία ή τις ιστοσελίδες των Social Media.

Οι μισοί από τους ερωτηθέντες σχεδιάζουν να έχουν πρόσβαση στο Διαδίκτυο τουλάχιστον μία φορά την ημέρα, ενώ πάνω από το 40% αναζητούν συνειδητά προορισμούς που προσφέρουν συνεχή σύνδεση από οπουδήποτε και ανά πάσα στιγμή, προκαλώντας μια τρομερή πίεση στους παρόχους υπηρεσιών και τις ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις, ώστε να εξασφαλίσουν ικανοποιητική κάλυψη ακόμα και στις πιο απομακρυσμένες τοποθεσίες. Για παράδειγμα, το 1/4 των ερωτηθέντων ανέφεραν ότι είχαν πρόσβαση στο Internet στην παραλία, και ένα 4% βρήκαν τον χρόνο να συνδεθούν στη ζούγκλα (!).

“Τα ευρήματα της έρευνας δείχνουν ότι το 2011 είμαστε σε τεράστιο βαθμό συνδεδεμένοι στο Internet, άσχετα του τι κάνουμε και περιμένουμε να είμαστε σε θέση να συνδεθούμε ανά πάσα στιγμή από οπουδήποτε στον κόσμο,” δήλωσε ο John McHugh, αντιπρόεδρος και υπεύθυνος μάρκετινγκ της Brocade. “Σχεδόν οι μισοί από τους ανθρώπους που πήραν μέρος στην έρευνα βασίζονται στη σύνδεσή τους για να δουν ή να ανεβάσουν αρχεία βίντεο. Για το λόγο αυτό οι επιχειρήσεις θα πρέπει να εξετάσουν τι θέλει ο σύγχρονος ταξιδιώτης. Είτε πρόκειται για ένα ξενοδοχείο ή ένα μπαρ στην παραλία, η αποτυχία να προσφέρει υπηρεσίες online σύνδεσης θα μπορούσαν να κάνει ζημιά στο όνομα της επιχείρησης”.

Η διείσδυση του Διαδικτύου στην Ευρώπη υπερβαίνει κατά πολύ τον παγκόσμιο μέσο όρο (67% έναντι 27% στον υπόλοιπο κόσμο) και ο αριθμός των χρηστών έχει αυξηθεί σχεδόν κατά 260% από το 2000. Οι χρήστες απαιτούν σήμερα πρόσβαση από παντού, κάτι που προκάλεσε εκτόξευση της χρήσης κινητών συσκευών με σύυνδεση στο Internet τα τελευταία χρόνια. Η IDC, για παράδειγμα, αναφέρει ότι οι πωλήσεις των smartphones υπερδιπλασιάστηκαν ετησίως κατά τους τρεις πρώτους μήνες του 2011, με πωλήσεις σχεδόν 100 εκατ. συσκευών. Προσθέστε σε αυτό το γεγονός ότι τα βίντεο και η τηλεόραση συνεχούς ροής (streaming) θα ξεπεράσουν την ιντερνετική κίνηση και το web και είναι εύκολο να δει κανείς πως οι σύγχρονες καταναλωτικές συνήθειες αλλάζουν, ακόμα και όσον αφορά στον προγραμματισμό των διακοπών γύρω από τη σύνδεση στο Internet.

Σύμφωνα με την έρευνα, οι κλασικοί τουρίστες παίρνουν μαζί τους τουλάχιστον μία φορητή συσκευή, όπως ένα laptop, ένα tablet ή ένα smartphone. Η πλειοψηφία των ερωτηθέντων βασίζονται σε αυτές τις συσκευές για να μείνουν σε επαφή με τους φίλους και την οικογένειά τους, με το 40% να παραδέχθηκε ανοιχτά ότι δεν μπορεί να αποχωριστούν τα εργαλεία για τη σύνδεσή τους με τα Social Media.

Παραδόξως, σχεδόν το 1/3 των ερωτηθέντων χρησιμοποιούν τις συσκευές τους στις διακοπές για λόγους εργασίας -όπως ο έλεγχος των e-mails, το κατέβασμα αρχείων ή απλά η δυνατότητα να είναι διαθέσιμοι σε πελάτες και συναδέλφους- αν και το 60% περίπου παραδέχθηκε ότι το γεγονός αυτό προκαλεί κατά καιρούς εντάσεις με τα υπόλοιπα άτομα, με τα οποία μοιράζονται τις διακοπές τους.

Άλλα βασικά συμπεράσματα της έρευνας είναι:

  • Το 64% των ερωτηθέντων ήταν ηλικίας 25-44, καταδεικνύοντας ότι η ηλικιακή ομάδα των επαγγελματιώνη κινητήρια δύναμη της ανάγκης για συνεχή σύνδεση.
  • Από τους ερωτηθέντες, το 84% βασίζεται σε smartphones κατά τη διάρκεια των διακοπών του και προτιμά τις σούπερ φορητές συσκευές από πιο ογκώδες συσκευές, όπως είναι οι φορητί υπολογιστές.
  • Οι μισοί από τους ερωτηθέντες συνέχισαν να χρησιμοποιούν τις συσκευές τους (για προσωπικούς ή εργασιασκούς λόγους) στο εξωτερικό, ακριβώς σαν να βρίσκονταν στο σπίτι, με περισσότερους από τα 3/4 να λαμβάνουν τακτικά τα προσωπικά τους mail και το 48% να έχει πρόσβαση στα e-mail/αρχεία της εργασία του.
  • Μόνο το 7% δεν είχε ποτέ πρόσβαση στο Διαδίκτυο ενώ βρισκόταν σε διακοπές.
Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024