Τελευταία νέα
ΑρχικήΟργανωτές ΤαξιδιώνTour OperatorsΣημαντική μείωση της αξίας των τουριστικών πακέτων στην Ευρώπη
Ερευνα

Σημαντική μείωση της αξίας των τουριστικών πακέτων στην Ευρώπη

Τέσσερις από τις 6 μετρούμενες χώρες παρουσίασαν σημαντική –αλλά όχι καταστροφική– πτώση στις αξίες που πληρώθηκαν για τουριστικά πακέτα (μέσω τουριστικών πρακτορείων) για τη χώρα μας ενώ δύο σημείωσαν μικρή άνοδο, με αποτέλεσμα οι συνολικές απώλειες να μπορούν να είναι “διαχειρίσιμες….

Τέσσερις από τις 6 μετρούμενες χώρες παρουσίασαν σημαντική –αλλά όχι καταστροφική– πτώση στις αξίες που πληρώθηκαν για τουριστικά πακέτα (μέσω τουριστικών πρακτορείων) για<…> τη χώρα μας ενώ δύο σημείωσαν μικρή άνοδο, με αποτέλεσμα οι συνολικές απώλειες να μπορούν να είναι “διαχειρίσιμες”.

Από την άλλη πλευρά οι πρώτες ενδείξεις από τα πακέτα που κλείνονται στην Γερμανία για το καλοκαίρι του 2011 δείχνουν ίδιου μεγέθους απώλειες που μπορούν να καλυφθούν αν η κυβέρνηση προχωρήσει σε σωστές ενέργειες, άμεσα.
Αυτά είναι κάποια ενδεικτικά συμπεράσματα του Travel Insight, της μηνιαίας έρευνας της GfK, που μετρά κρατήσεις τουριστικών πακέτων μέσω των τουριστικών γραφείων σε έξι ευρωπαϊκές χώρες (Γερμανία, Ολλανδία, Γαλλία, Αγγλία, Ιταλία και Ρωσία).

Αναλυτικά τα αποτελέσματα είναι τα εξής:
Η αξία των τουριστικών πακέτων που κλείστηκαν στις τέσσερις χώρες από τις έξι χώρες – Γερμανία, Ολλανδία, Αγγλία, Ιταλία για το καλοκαίρι του 2010 ήταν αισθητά – αλλά όχι δραματικά – μειωμένη. Αντίθετα, η αξία των πακέτων αυξήθηκε για τη Ρωσία και τη Γαλλία. Τα αποτελέσματα φαίνονται στον επόμενο πίνακα που δίνεται και η κατάταξη της χώρας σαν προορισμός στην προτίμηση των τουριστών της συγκεκριμένης χώρας.

Είναι χαρακτηριστικό ότι η αξία των πακέτων προς την Τουρκία είναι ανοδικά με διψήφια ποσοστά για όλες τις χώρες πλην της Ιταλίας και ήδη η Τουρκία είναι ο δεύτερος προορισμός σε προτίμηση για τους Γερμανούς και τους Aγγλους που παραδοσιακά αποτελούν πηγές τροφοδότησης του Ελληνικού Τουρισμού.

Ένα επίσης σημαντικό στοιχείο είναι τα πακέτα που έχουν αρχίσει και κλείνονται από τον Αύγουστο και μετά (στοιχεία μέχρι τέλους Οκτωβρίου 2010) για το καλοκαίρι του 2011 στην Γερμανία. Οι πρώτες ενδείξεις δείχνουν ίδιου μεγέθους με το 2010 μείωση (σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο). Δηλαδή η Γερμανική αγορά τείνει αυτή τη στιγμή σε μια περαιτέρω μείωση της τάξεως του 7-8% για το καλοκαίρι του 2011.

Με δεδομένο όμως ότι ουσιαστικά οι επόμενοι μήνες είναι οι κρίσιμοι για το κλείσιμο των πακέτων στην Γερμανική αγορά, γίνεται φανερό ότι σωστές και ουσιαστικές ενέργειες στο σωστό χρόνο από την Ελληνική Κυβέρνηση, που θα στηρίζονται στη γνώση στοιχείων από έρευνες αγοράς μπορούν να αντιστρέψουν το κλίμα αυτό προς όφελος του Ελληνικού Τουρισμού.

Συνεχής δειγματοληπτική έρευνα του GfK Group σε 6 ευρωπαϊκές χώρες, Γερμανία, Αγγλία, Ιταλία, Ολλανδία Γαλλία και Ρωσία. Η έρευνα αυτή απογράφει από ένα δείγμα μεγαλύτερο των 7.000 τουριστικών πρακτορείων στις 6 χώρες, τις πωλήσεις σε τουριστικά πακέτα για όλες τις χώρες του κόσμου. Το δείγμα αυτό αντιπροσωπεύει ένα συνολικό πληθυσμό μεγαλύτερο των 40.000 τουριστικών πρακτορείων και η απογραφή των πωλήσεων γίνεται είτε εβδομαδιαία (π.χ. Γερμανία, Αγγλία) είτε μηνιαία.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

16/05/2024
15/05/2024
14/05/2024
13/05/2024
10/05/2024
09/05/2024