Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΠαρουσίαση των προωθητικών ενεργειών της Γερμανίας για τον τουρισμό μέχρι το 2010
Γερμανικός Οργανισμός Τουρισμού

Παρουσίαση των προωθητικών ενεργειών της Γερμανίας για τον τουρισμό μέχρι το 2010

Τις προωθητικές ενέργειες για την προβολή της Γερμανίας μέχρι το 2010 παρουσίασαν την προηγούμενη εβδομάδα σε κεντρικό ξενοδοχείο της πόλης εκπρόσωποι του Γερμανικού Οργανισμού Τουρισμού. Τη φετινή χρονιάο Γερμανικός Οργανισμός […]

Τις προωθητικές ενέργειες για την προβολή της Γερμανίας μέχρι το 2010 παρουσίασαν την προηγούμενη εβδομάδα σε κεντρικό ξενοδοχείο της πόλης εκπρόσωποι του Γερμανικού Οργανισμού Τουρισμού. Τη φετινή χρονιά<…>ο Γερμανικός Οργανισμός επικεντρώνεται στον Πολιτισμό και την Ευζωία. Οι τάσεις αυτές αποτέλεσαν τη βάση για δύο σειρές προϊόντων: τα city breaks / πολιτιστικός τουρισμός και αναψυχή / τουρισμός αναψυχής.

Για το 2007 η Γερμανία παρουσιάζεται ως «χώρα τέχνης και πολιτισμού», με ποικίλες ενδιαφέρουσες προτάσεις για σύντομες αποδράσεις σε πόλεις (city breaks) και πολιτιστικό τουρισμό. Περισσότερα από 6.000 μουσεία με διάφορες καλλιτεχνικές εκθέσεις, θεατρικές παραστάσεις, μιούζικαλ, καθώς και 32 περιοχές που έχουν ανακηρυχτεί από την UNESCO Μνημεία Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς, αναμένουν τους επισκέπτες από όλο τον κόσμο.

Το 2008, μια ρομαντική Γερμανία θα στοχεύσει στη μαγεία των «κάστρων και πάρκων», που θα αποτελέσουν το αντικείμενο των ενεργειών marketing του Γερμανικού Οργανισμού Τουρισμού. Οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να ανακαλύψουν τα μυστικά των κάστρων και παλατιών που αντανακλούν τη δόξα των προηγούμενων αιώνων και να θαυμάσουν το ιδιαιτέρου κάλλους φυσικό περιβάλλον απολαμβάνοντας κονσέρτα κλασικής μουσικής. Μεγάλα πάρκα με γραφικά κιόσκια και ναούς προσκαλούν σε χαλαρωτικούς περιπάτους.

Το 2009, η Γερμανία θα επικεντρωθεί στις θαυμάσιες παραθεριστικές περιφέρειες και σε προορισμούς που ενδείκνυνται για σύντομες αποδράσεις. Η ποικιλότητα του τοπίου με μεγάλες δασώδεις εκτάσεις ή τόπους αναψυχής κοντά σε λίμνες και ποτάμια που περιβάλλονται από λόφους ή ψηλά βουνά, θα αποτελέσουν το βασικό προϊόν προβολής. Οι επισκέπτες μπορούν να επισκέπτονται, είτε μικρά χωριά και πόλεις σε αγροτικές περιοχές είτε μητροπόλεις με διεθνή απήχηση, να γευθούν παραδοσιακά θαλασσινά στο βορρά ή λευκά λουκάνικα Μονάχου στο νότο.

Το 2010 η Γερμανική πόλη Έσση θα είναι η πολιτιστική πρωτεύουσα της Ευρώπης και ταυτόχρονα μια Ουγγρική πόλη. Η Έσση θα παρουσιαστεί ως μια συναρπαστική πόλη με εντυπωσιακό πολιτισμό. Το σύνθημα για το πρόγραμμα προβολής της Γερμανίας το έτος 2010 θα είναι «πολιτιστικές πόλεις της Γερμανίας».

Γερμανία: Προορισμός για ξεκούραστες διακοπές

Ο Γερμανικός Οργανισμός Τουρισμού θα ξεκινήσει τις ενέργειες προβολής του τουρισμού αναψυχής, παρουσιάζοντας τη Γερμανία ως τόπο διακοπών ευεξίας με υπηρεσίες επαγγελματικού επιπέδου. Κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών, ο αριθμός επισκεπτών από το εξωτερικό που έρχονται στη Γερμανία επιλέγοντας προορισμούς για spa και θέρετρα αναζωογόνησης αυξάνονται όλο και περισσότερο. Το ταξίδι που προσανατολίζεται σε θέματα υγείας και ευεξίας (θεραπευτικός/ ιαματικός τουρισμός) έχει κερδίσει μεγάλο κοινό παγκοσμίως. Οι ξένοι πελάτες που έχουν επισκεφτεί κέντρα υγείας και spa της Γερμανίας αυξήθηκαν σε ποσοστό 7,7% το 2005. Ακόμη πιο εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι αυξήθηκε κατά 12,8% ο αριθμός των ξένων επισκεπτών που επέλεξαν παραθαλάσσια θέρετρα. Ο Γερμανικός Οργανισμός Τουρισμού έχει ήδη σχεδιάσει ένα εξειδικευμένο φυλλάδιο με θέμα τον τουρισμό για λόγους Υγείας και Ευεξίας, για τη Νοτιοδυτική Ευρώπη, με στόχο να προσελκύσει τουρίστες από την Ισπανία, την Ελβετία, την Ιταλία και τη Γαλλία.

Τα βασικά θέματα του Γερμανικού Οργανισμού Τουρισμού υποστηρίζουν το Μάρκετινγκ

Τα συνθήματα που έχει επιλέξει ο Γερμανικός Οργανισμός Τουρισμού για κάθε έτος υποστηρίζονται από σημαντικά γεγονότα και επετείους που εμπλουτίζουν τα διάφορα τουριστικά αξιοθέατα στη Γερμανία. Ένα από τα σημαντικά γεγονότα του 2007 θα είναι η σημαντική πολιτιστική έκθεση ΅documentaΆ στο Κάσελ, που προσελκύει περισσότερο από 100.000 ταξιδιώτες που αγαπούν την τέχνη, κάθε 5 πέντε χρόνια. Ομοίως και το θέμα «Μουσεία στη Γερμανία».

Το 2008 η Γερμανία θα προωθεί τις διάφορες εορταστικές εκδηλώσεις και επετείους που πραγματοποιούνται σε γερμανικές πόλεις, όπως την επέτειο «850 χρόνια Μόναχο», καθώς και το «Αποκορύφωμα Γερμανικής Μαγειρικής». Ένα σημαντικό ιστορικό γεγονός το 2009 θα είναι η «20ή επέτειος από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου». Το 2010 ο Γερμανικός Οργανισμός Τουρισμού θα προβάλλει τα έργα των ΅ΠαθώνΆ του Ommerammergau, ένα θέαμα που παρουσιάζεται κάθε 10 χρόνια από το 1643. Επίσης, το 2010 το Μόναχο θα γιορτάσει τα «200 χρόνια Octoberfest». Ειδικά αυτό το γεγονός, που είναι μια από τις σημαντικότερες από τις περίπου 3 εκ. εκδηλώσεις που πραγματοποιούνται σε πόλεις της Γερμανίας ετησίως, θα τύχει παγκόσμιας προβολής από τον Γερμανικό Οργανισμό Τουρισμού. Ιδιαίτερη προβολή θα δοθεί και στη Διεθνή Έκθεση Οικοδομικής Τέχνης/ Κτιρίων στο Sachsen-Anhalt, καθώς και στην 300ή επέτειο της ίδρυσης του εργοστασίου Πορσελάνης Μeissen.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
17/05/2024
16/05/2024
15/05/2024
14/05/2024
13/05/2024
10/05/2024