Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΕΟΤ: ‘Φρένο’ στην γραφειοκρατία

ΕΟΤ: ‘Φρένο’ στην γραφειοκρατία

Ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού, θέλοντας να βάλει “φρένο” στην γραφειοκρατία και να εξυπηρετεί καλύτερα τον πολίτη, δημιουργεί ηλεκτρονικό σύστημα αλληλογραφίας επικοινωνίας με τον Οργανισμό, καθώς ο κάθε ενδιαφερόμενος, π.χ. για […]

Ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού, θέλοντας να βάλει “φρένο” στην γραφειοκρατία και να εξυπηρετεί καλύτερα τον πολίτη, δημιουργεί<...> ηλεκτρονικό σύστημα αλληλογραφίας επικοινωνίας με τον Οργανισμό, καθώς ο κάθε ενδιαφερόμενος, π.χ. για μία αίτηση για άδεια ξενοδοχείου, θα παίρνει, μέσω διαδικτύου, αριθμό πρωτοκόλλου, θα βλέπει ποιά Διεύθυνση επεξεργάζεται το αίτημά του, πού υπάρχει πιθανό πρόβλημα και πότε θα ολοκληρώνεται η υπόθεσή του.

Όλα αυτά, με πλήρη διαφάνεια και με απόλυτη μυστικότητα στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα. Όπως τόνισε ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ<.>, κ. Ευγένιος Γιαννακόπουλος, σε χθεσινή συνέντευξη Τύπου, ο Οργανισμός Τουρισμού θα περάσει στην ηλεκτρονική διοίκηση, με πλήρη εγκατάσταση υποδομών στον οργανισμό και λειτουργία από τον ερχόμενο Ιούνιο. Ήδη, έχει δημιουργηθεί με την στήριξη του Πανεπιστημίου Πατρών μία βάση δεδομένων για παρακολούθηση όλων των εκκρεμών υποθέσεων σε Διευθύνσεις, Γενικές Διευθύνσεις του ΕΟΤ και συγκεκριμένα την εξελικτική τους πορεία. Αυτό σημαίνει πλήρη και σωστή ενημέρωση σε όλα τα στάδια κάθε υπόθεσης, καταγραφή των δεδομένων και σωστό έλεγχο.

Αυτό, όπως είναι φυσικό, θα εξασφαλίζει την ποιότητα στην εξυπηρέτηση του πολίτη που είναι ο τελικός στόχος. Έτσι, ο πολίτης θα λειτουργεί παράλληλα με την διοίκηση και την διάθεση κονδυλίων. Ωφελούμενοι κλάδοι θα είναι αυτοί των τουριστικών επιχειρήσεων αλλά και το γενικό κοινό καλό, αυξάνοντας την αμεσότητα στην επικοινωνία του πολίτη με την δημόσια υπηρεσία, εξασφαλίζοντας παράλληλα υψηλό δείκτη διαφάνειας στην συναλλαγή. Η προσπάθεια ξεκίνησε πέρυσι τον Ιούλιο και κράτησε δοκιμαστικά μέχρι τον Δεκέμβριο. Τώρα, μπαίνουμε στην πιλοτική φάση και τον Ιούνιο σε πλήρη λειτουργία του συστήματος. Όπως τόνισε ο κ. Χατζηδάκης, εμπνευστής και αρχιτέκτονας του συστήματος, υπάρχουν 25 σταθμοί εργασίας, στους οποίους οι χειριστές δεν χρειάζονται εξειδικευμένες γνώσεις για χρήση της αρχής των δεδομένων. Με την εισαγωγή στο δίκτυο και των δεδομένων του υπουργείου Εσωτερικών, κάθε πολίτης θα δει στην πράξη την ηλεκτρονική διοίκηση και την αποκέντρωση, εκμηδενίζοντας τις αποστάσεις και τα πιθανά “μέσα”.

MARKETING PLAN… ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ

Ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, κ. Γιαννακόπουλος, αναφερόμενος στις δράσεις του Ολυμπιακού Τουριστικού πακέτου ανακοίνωσε ότι με την συνεργασία της Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνών, θα προκηρυχθεί την ερχόμενη εβδομάδα διεθνής διαγωνισμός για την εκπόνηση ενός Marketing Plan για την περίοδο 2001-2005, το οποίο θα αφορά στρατηγικές επικοινωνίας – προβολής της Αττικής και ευρύτερα της Αθήνας, ως τουριστικού προορισμού. Οι ενέργειες των εν λόγω μέτρων του σχεδίου θα ενεργοποιηθούν το φθινόπωρο του 2001, έτσι ώστε η Αθήνα να ενδυναμώσει το υπάρχον τουριστικό προϊόν. Η χρηματοδότηση θα γίνει από το Γ’ Κ.Π.Σ.
Τέλος, ο κ. Γιαννακόπουλος εμφανίστηκε αισιόδοξος για την φετινή τουριστική κίνηση και τόνισε ότι από το ’98 έως σήμερα, έχει παρουσιαστεί αύξηση της τάξης του 25%. Η δε χρονιά, ίσως κλείσει με μικρή αύξηση, δηλαδή, κάτι παραπάνω από τα 13 εκατομμύρια επισκέπτες που ήρθαν πέρυσι στην χώρα μας.

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
Ετικέτες
14/05/2024
13/05/2024
10/05/2024
09/05/2024
08/05/2024
02/05/2024