Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΕπιτυχώς ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα επικοινωνίας για την τουριστική ανάδειξη της Θεσσαλίας
CIVITAS Ketchum

Επιτυχώς ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα επικοινωνίας για την τουριστική ανάδειξη της Θεσσαλίας

Με μετρήσιμα αποτελέσματα ολοκληρώθηκαν οι «Ενέργειες Τουριστικής Προβολής Περιφέρειας Θεσσαλίας» στο πλαίσιο του ολοκληρωμένου προγράμματος επικοινωνίας για την προώθηση και προβολή των τουριστικών προορισμώντης Περιφέρειας Θεσσαλίας (Λάρισας, Καρδίτσας, Τρικάλων & […]

Με μετρήσιμα αποτελέσματα ολοκληρώθηκαν οι «Ενέργειες Τουριστικής Προβολής Περιφέρειας Θεσσαλίας» στο πλαίσιο του ολοκληρωμένου προγράμματος επικοινωνίας για την προώθηση και προβολή των τουριστικών προορισμών<...>της Περιφέρειας Θεσσαλίας (Λάρισας, Καρδίτσας, Τρικάλων & Μαγνησίας – Σκιάθου, Σκοπέλου & Αλοννήσου).

Η εκστρατεία απευθύνθηκε τόσο στην εσωτερική τουριστική αγορά, όσο και σε χώρες όπως ενδεικτικά οι: Αυστρία, Βουλγαρία, Γαλλία, Ελβετία, Σουηδία, Νορβηγία, Ρωσία, Σερβία, Τουρκία και Τσεχία, επιτυγχάνοντας το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας και ανταγωνιστικότητας του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Θεσσαλίας.

Στόχος του προγράμματος αποτέλεσε η ενίσχυση της εικόνας της Περιφέρειας και η ανάδειξή της ως ενιαίο τουριστικό προορισμό, ο οποίος προσφέρει ποικιλία δράσεων και δυνατοτήτων για κάθε εποχή. Επίσης, η ανάδειξη των προοπτικών τουριστικής εξέλιξής της περιοχής, καθώς και η ενθάρρυνση και κινητοποίηση των τοπικών φορέων τουρισμού προς την κατεύθυνση της ποιοτικής αναβάθμισης της τουριστικής δραστηριότητας της Περιφέρειας.

Για τις ανάγκες υλοποίησης του Έργου δημιουργήθηκε λογότυπο και προϊοντική ταυτότητα της Περιφέρειας, ενώ το διαθέσιμο ποσό του Έργου κατανεμήθηκε σε διαφημιστικές παραγωγές και προβολή μέσω Τύπου, τηλεόρασης, ραδιόφωνου, internet αλλά και outdoor, στην παραγωγή γενικού οδηγού Περιφέρειας, καθώς επίσης νομαρχιακών και θεματικών – ανά είδος τουρισμού – οδηγών, στη δημιουργία φωτογραφικής τράπεζας, την οργάνωση Συνεδρίων με θέμα τις προοπτικές της Περιφέρειας τουριστικά και σε ταξίδια γνωριμίας για δημοσιογράφους από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Επίσης, σε παράλληλες εκδηλώσεις κατά τη διάρκεια συμμετοχής της Περιφέρειας σε τουριστικές εκθέσεις, σε επαγγελματικές συναντήσεις με φορείς του τουρισμού, στη σύσταση ειδικού για τα τουριστικά θέματα γραφείου Τύπου και στη δημιουργία και λειτουργία ιστοσελίδας (site).

Το κεντρικό μήνυμα της διαφημιστικής προβολής αξιοποίησε το μήνυμα της καμπάνιας του ΕΟΤ «Ζήσε το Μύθο σου», προκειμένου το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Θεσσαλίας να συμβαδίσει με το αντίστοιχο εθνικό πρόγραμμα, ενισχύοντας έτσι την αποτελεσματικότητά του.

Επιπλέον, το μήνυμα βασίστηκε στις ιστορίες της ελληνικής μυθολογίας που συνδέει τον Όλυμπο με την κατοικία των Θεών, τη Μαγνησία και τα βουνά του Πηλίου με μυθικούς ήρωες όπως τους Κενταύρους, τις Νύμφες, τον Αχιλλέα και τους Αργοναύτες, αλλά και τους ορεινούς όγκους των Μετεώρων με τη μάχη των Γιγάντων εναντίων του θεού Δία.

Το σχεδιασμό και την υλοποίηση του 3ετούς προγράμματος, είχε αναλάβει η εταιρία στρατηγικής επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων Civitas Ketchum μετά από επίσημο διαγωνισμό.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
17/05/2024
16/05/2024
15/05/2024
14/05/2024
13/05/2024
10/05/2024