Τελευταία νέα
ΑρχικήΕκθέσειςΕΞΑ-Α: Ανησυχητική καθυστέρηση παρουσιάζει η οργάνωση του προορισμού
Αθήνα - City Break 2007

ΕΞΑ-Α: Ανησυχητική καθυστέρηση παρουσιάζει η οργάνωση του προορισμού

Η διεξαγωγή στην Αθήνα, της Διεθνούς Έκθεσης Προορισμών «City Break Expo 2007» και του Ετήσιου Συνεδρίου του επίσημου Ευρωπαϊκού Δικτύου Τουριστικών Οργανισμών Πόλεων «European Cities Marketing» (11 έως 16 Ιουνίου) στο Κλειστό του Φαλήρου (ΤάεΚβοΝτο) και το ξενοδοχείο Intercontinental αντιστοίχως…

Η διεξαγωγή στην Αθήνα, της Διεθνούς Έκθεσης Προορισμών «City Break Expo 2007» και του Ετήσιου Συνεδρίου του επίσημου Ευρωπαϊκού Δικτύου Τουριστικών Οργανισμών Πόλεων «European Cities Marketing» (11 έως 16 Ιουνίου) στο Κλειστό<...>του Φαλήρου (ΤάεΚβοΝτο) και το ξενοδοχείο Intercontinental αντιστοίχως, είναι αναμφισβήτητα ένα σημαντικό βήμα για την είσοδο της Αθήνας στην σημαντική αυτή αγορά -των 30 εκατομμυρίων τουριστών- επισημαίνεται από πλευράς της Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνών – Αττικής (ΕΞΑ-Α).

Η οργανωτική επιτυχία της έκθεσης, αναμένεται πως θα επηρεάσει θετικά την τουριστική προώθηση της Αθήνας, εκτιμά η ΕΞΑ-Α, ωστόσο, όπως τονίζει, η οργάνωση του προορισμού, παρουσιάζει ανησυχητική καθυστέρηση, αφού:


  • Δεν υλοποιείται κανένα πρόγραμμα για την προβολή της Αττικής και της Αθήνας.
  • Κανένας φορέας δεν συντονίζει την τουριστική λειτουργία της Αττικής.
  • Τα Ολυμπιακά ακίνητα ακόμη δεν έχουν καταλήξει στον operator που θα αναλάβει το management του συνεδριακού της Αθήνας, αν και έχουν περάσει 5 μήνες από τον διαγωνισμό (Ιανουάριος 2007). Αποτέλεσμα αυτής της καθυστέρησης, είναι να απομακρύνεται και η προγραμματισμένη ημερομηνία έναρξης της λειτουργίας του Μητροπολιτικού Συνεδριακού της Αθήνας.


Το μεγάλο κενό που υπάρχει στο θέμα της στοχευμένης προβολής του προορισμού, ανέδειξε και η εκδήλωση «γνωριμίας» με την Αθήνα – που διοργανώθηκε πρόσφατα (31-05-07), στην γαλλική πρωτεύουσα, αποκλειστικά από την ΕΞΑ-Α και ξενοδόχους – μέλη της Ένωσης, με την συνδρομή μόνο του ΟΠΕ και του προγράμματος «Κέρασμα». Κατά τη διάρκειά της, κυρίαρχο ερώτημα των ξένων δημοσιογράφων που παραβρέθηκαν στην εκδήλωση, ήταν «γιατί αργήσαμε τόσο πολύ να κοινωνήσουμε το νέο «πρόσωπο» και τις δυνατότητες της Αθήνας και της Αττικής».

Η εκδήλωση αν και πέτυχε στον στόχο της και είχε θερμή υποδοχή, ανέδειξε για μια ακόμη φορά το πρόβλημα αναγνωρισιμότητας (branding) της Αττικής και την ανάγκη για συντονισμένες και οργανωμένες προσπάθειες που πρέπει να καταβάλλει η Αθήνα, ώστε να διεκδικήσει σημαντικό μερίδιο από την αγορά των προορισμών citybreak της Ευρώπης. Η θετική έκβαση αυτής της πρώτης προσπάθειας, οδήγησε την ΕΞΑ-Α στην απόφαση να προγραμματίσει ανάλογες εκδηλώσεις και σε άλλες πόλεις, που αποτελούν σημαντικές αγορές για την Αθήνα.

Η επιτυχία του εγχειρήματος ωστόσο, εκτιμά η ΕΞΑ-Α, δεν μπορεί να εξασφαλιστεί σε βάθος χρόνου χωρίς την αρωγή τόσο του Υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης – μέσω του ΕΟΤ, όσο και όλων των ξενοδόχων της Αττικής.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

17/05/2024
16/05/2024
15/05/2024
14/05/2024
13/05/2024
10/05/2024