Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροπορικά ΘέματαΜερική η αποσυμπίεση στο μοιραίο αεροσκάφος της Helios Airways

Μερική η αποσυμπίεση στο μοιραίο αεροσκάφος της Helios Airways

Στο συμπέρασμα πως η αποσύμπιεση στο μοιραίο αεροσκάφος της Helios Airways ήταν μερική, οδηγήθηκε μετά την αναπαράσταση της πτήσης,η ομάδα διερεύνησης των αιτιών της συντριβής του, όπως δήλωσε, στα πλαίσια […]

Στο συμπέρασμα πως η αποσύμπιεση στο μοιραίο αεροσκάφος της Helios Airways ήταν μερική, οδηγήθηκε μετά την αναπαράσταση της πτήσης,<...>η ομάδα διερεύνησης των αιτιών της συντριβής του, όπως δήλωσε, στα πλαίσια συνέντευξης τύπου, ο επικεφαλής της ομάδας, κ. Σεραφείμ Καμούτσης.

Ο πρόεδρος της Ελληνικής Επιτροπής Διερεύνησης Αεροπορικών Ατυχημάτων και Συμβάντων, κ. Ακριβός Τσολάκης χαρακτήρισε πολύ σημαντικά τα αποτελέσματα της αναπαράστασης της μοιραίας πτήσης, ενώ όπως σημείωσε “πάνω απ` όλα είναι πολύ σημαντικό το γεγονός ότι λειτούργησαν όλα άψογα.

“Αρχικά είχαμε ενδείξεις τις οποίες έπρεπε να μετατρέψουμε σε αποδείξεις. Ορισμένες ενδείξεις τις μετατρέψαμε σε αποδείξεις, δεν θα μπορέσω όμως να τις αποκαλύψω διότι είναι υλικό που ανήκει στην εισαγγελική προανάκριση”, ανέφερε ο κ. Τσολάκης, συμπληρώνοντας πως “η πτήση δεν ήταν μόνο μια πτήση για να εξαγάγουμε ορισμένες απαντήσεις σε ερωτήσεις και απορίες που είχαμε, αλλά κάλυψε και το εισαγγελικό κομμάτι”.

Όπως υπογράμμισε ο κ. Καμούτσης “το σημαντικότερο στοιχείο ήταν η ανωμαλία στο σύστημα συμπιέσεως και επίσης η παρουσία του Ανδρέα Προδρόμου στο θάλαμο διακυβερνήσεως του αεροπλάνου της Helios”. “Κυρίως θέλαμε να διαπιστώσουμε εάν η απώλεια της συμπιέσεως ήταν πλήρης ή μερική. Ήταν μερική” κατέληξε ο κ. Καμούτσης.

Στα 10.000 πόδια, σύμφωνα με τον Καμούτση ήχησε ο συναγερμός στο μοιραίο αεροσκάφος γιατί παρατηρήθηκε μερική αποσυμπίεση. Στα 14.000 πόδια έπεσαν οι μάσκες οξυγόνου, αλλά για άγνωστους λόγους ο κυβερνήτης συνέχισε την ανοδική πορεία του αεροσκάφους.

Στα 34.000 πόδια και ενώ το αεροσκάφος βρισκόταν επάνω από την Κέα άρχισε η καθοδική πορεία πάντα με τον αυτόματο πιλότο. Σύμφωνα με τα μέλη της Επιτροπής, ο Ανδρέας Προδρόμου πήρε μια φορητή φιάλη οξυγόνου από την καμπίνα, άνοιξε την πόρτα του κόκπιτ, αποσύνδεσε τον αυτόματο πιλότο και είχε για πάνω από 10 λεπτά τον έλεγχο του αεροσκάφους μέχρι που αυτό κατέπεσε στο Γραμματικό, λόγω έλλειψης καυσίμων.

Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της αναπαράστασης, στο μοιραίο αεροσκάφος είχε επέλθει μερική συμπίεση στην καμπίνα και όχι ολική, γεγονός που οδηγεί στο συμπέρασμα ότι οι κυβερνήτες είχαν στη διάθεση τους και το χρόνο και τη δυνατότητα, υπό φυσιολογικές συνθήκες να έχουν τον έλεγχο του αεροσκάφους, για αυτό και διερευνάται τώρα για ποιο λόγο δεν το έπραξαν.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
17/05/2024
16/05/2024
15/05/2024
14/05/2024
13/05/2024
10/05/2024