Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΣτο Internet διαφημίζεται ο Ελληνικός Τουρισμός

Στο Internet διαφημίζεται ο Ελληνικός Τουρισμός

Έμφαση στους σύγχρονους τρόπους διαφήμισης και ιδιαίτερα μέσω του διαδικτύου, για την προβολή του ελληνικού τουρισμού, δίνει ο ΕΟΤ, ύστερα από σχετικές οδηγίες του υπουργού Ανάπτυξης κ. Άκη Τσοχατζόπουλου. Στο […]

Έμφαση στους σύγχρονους τρόπους διαφήμισης και ιδιαίτερα μέσω του διαδικτύου, για την προβολή του ελληνικού τουρισμού, δίνει ο ΕΟΤ, ύστερα από<...> σχετικές οδηγίες του υπουργού Ανάπτυξης κ. Άκη Τσοχατζόπουλου.

Στο πλαίσιο αυτό, δόθηκαν εντολές από τον υφυπουργό κ. Δ. Γεωργακόπουλο και τον πρόεδρο του ΕΟΤ κ. Ι. Πατέλλη, προς τους διευθυντές γραφείων ΕΟΤ εξωτερικού και ήδη λειτουργούν δύο εξειδικευμένοι κόμβοι στην Αγγλία και την Ιταλία (www.antor.com/greece, και www.ente-tourismoellenico.com), ενώ εγκρίθηκε και ειδική καμπάνια προβολής στον κόμβο του διεθνούς κύρους περιοδικού Spiegel (www.derspigel.de). Για τι σκοπό αυτό ειδικό συνεργείο του περιοδικού ήρθε και φωτογράφησε αξιοθέατα της Αττικής, ενώ θα ακολουθήσει φωτογράφηση στη Θεσσαλονίκη και σε άλλες περιοχές της χώρας με έμφαση σε νησιά. Το κόστος της προβολής του ελληνικού τουρισμού μέσω του ηλεκτρονικού κόμβου του περιοδικού, ανέρχεται σε 14.086 Ευρώ.

Παράλληλα ο ΕΟΤ στο πλαίσιο των εξειδικευμένων και σύγχρονων τρόπων διαφήμισης, εξασφάλισε και πρόκειται να υλοποιήσει πρόταση του BBC για διαφήμιση του ελληνικού τουρισμού σε όλες τις εσωτερικές αεροπορικές πτήσεις στις ΗΠΑ για ένα έτος και τρίμηνη προβολή στο www.bbcworld.com από την 1η Μαρτίου ως το τέλος Απριλίου της διαφημιστικής καμπάνιας του ΕΟΤ. Το κόστος των ενεργειών θα φθάσει τα 60.000 δολάρια.

Εν τω μεταξύ ιδιαίτερα θετικά σχόλια έχει αποσπάσει η καμπάνια του ΕΟΤ, σύμφωνα με ανακοίνωση του, που γίνεται μέσω του Euronews σε εφτά γλώσσες όπως Γερμανικά, Γαλλικά, Αγγλικά, Ισπανικά, Πορτογαλικά, Ιταλικά, και Ρωσικά.

Η διαφημιστική καμπάνια του ΕΟΤ στο τομέα των έντυπων μέσων, μετά τις ΗΠΑ έχει ξεκινήσει να υλοποιείται και στην Ευρώπη και ήδη μεγάλο αφιέρωμα για την τουριστική Ελλάδα, δημοσιεύτηκε στην Σουηδική εφημερίδα Aftonbladet, οι αναγνώστες της οποία σε γκάλοπ δείγματος 3.700 ατόμων, έδωσαν στην Ελλάδα την πρώτη θέση ως καλύτερου τουριστικού προορισμού για τους Σουηδούς.

Το γραφείο στην Ζυρίχη υλοποιεί φωτογραφικό διαγωνισμό για τον ΕΟΤ, με σκοπό την ευαισθητοποίηση των Ελβετών πολιτών.

Έντονη παρουσία της τουριστικής Ελλάδας υπάρχει και στο ετήσιο τουριστικό ενημερωτικό φυλλάδιο 'Griecheland 2002', το οποίο για τέταρτη φορά εξέδωσε σε 60.000 αντίτυπα τα γραφεία ΕΟΤ Γερμανίας, Φραγκφούρτης. Στο φυλλάδιο αυτό περιλαμβάνονται συνολικά 155 Γερμανοί tour operators, οι οποίοι προσφέρουν τουριστικά προγράμματα για την Ελλάδα.

Όπως δήλωσε ο πρόεδρος του ΕΟΤ κ. Γιάννης Πατέλλης θα δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στις σύγχρονες μορφές προβολής, αλλά και στις θεματικές ενότητες του τουριστικού προϊόντος όπως γαστρονομία, συνέδρια, και πολιτισμός, στη νέα διαφημιστική καμπάνια που θα αποφασίσει το υπουργεί Ανάπτυξης και ο ΕΟΤ.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

17/05/2024
16/05/2024
15/05/2024
14/05/2024
13/05/2024
10/05/2024