Στο ποσό των 37,45 εκατ. ευρώ ανέρχεται ο συνολικός προϋπολογισμός των media της καμπάνιας του Ε.Ο.Τ. στο εξωτερικό και ειδικότερα σε 42 χώρες. Σύμφωνα με πληροφορίεςπου είδαν το φως της […]
Στο ποσό των 37,45 εκατ. ευρώ ανέρχεται ο συνολικός προϋπολογισμός των media της καμπάνιας του Ε.Ο.Τ. στο εξωτερικό και ειδικότερα σε 42 χώρες. Σύμφωνα με πληροφορίες<...>που είδαν το φως της δημοσιότητας, στον διαγωνισμό πλέον συνεχίζουν τρεις από τους πέντε συμμετέχοντες, αφού αποκλείστηκαν από το διαγωνισμό η κοινοπραξία Ashley & Holmes/Karamella/Publicitas, καθώς και η συμμετοχή της Fortune. Αξίζει να σημειωθεί ότι και οι δύο προαναφερθέντες συμμετοχές αφορούσαν στο σύνολο του λογαριασμού.
Στην διαδικασία συνεχίζουν: Η κοινοπραξία FCB/Gnomi/McCann Erickson, η πρόταση της οποίας αφορά στην ομάδα 6 (Γερμανία, Αυστρία, Πολωνία, Ουγγαρία, Τσεχία, Σλοβακία, Σλοβενία, Κροατία, με προϋπολογισμό 5,6 εκατ. ευρώ), η DDB Athens, η πρόταση της οποίας αφορά στην ομάδα 7 (Βέλγιο, Λουξεμβούργο, Ολλανδία, Γαλλία, Ελβετία, Ιταλία) με προϋπολογισμό 8,1 εκατ. ευρώ και Zenith Media, η οποία έχει καταθέσει προσφορά για τις ομάδες χωρών 6 και 7 (Γερμανία, Αυστρία, Πολωνία, Ουγγαρία, Τσεχία, Σλοβακία, Σλοβενία, Κροατία, Βέλγιο, Λουξεμβούργο, Ολλανδία, Γαλλία, Ελβετία, Ιταλία), προϋπολογισμού 13,7 εκατ. ευρώ.