Την έντονη ανησυχία του για την κατάσταση, που διαμορφώνεται στο χώρο της ακτοπλοΐας, εκφράζει το Δ. Σ. του Συνδέσμου των εν Ελλάδι Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων (HATTA), καθώς η ουσιαστική […]
Την έντονη ανησυχία του για την κατάσταση, που διαμορφώνεται στο χώρο της ακτοπλοΐας, εκφράζει<...> το Δ. Σ. του Συνδέσμου των εν Ελλάδι Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων (
Οι πρώτες συνέπειες για τα ταξιδιωτικά γραφεία από τη συγκέντρωση του ακτοπλοϊκού στόλου (κατά 80% από τον όμιλο συνδεόμενων εταιρειών με τη Minoan Dolfin Lines) είναι:
η μείωση των προμηθειών των γραφείων για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια,
Η διαμορφούμενη μονοπώληση της ακτοπλοΐας, οδηγεί ευθέως σε εξάρτηση των τουριστικών γραφείων από ένα κεντρικό σύστημα ηλεκτρονικών κρατήσεων, το FORTHNET, το οποίο, επίσης, είναι ελεγχόμενο από την Minoan.
η μείωση των εκπτώσεων,
η κατάργηση των ειδικών ναύλων για γκρουπ,
η αύξηση των τιμών πέραν του 20%.
Υπενθυμίζεται ότι αυτή τη στιγμή ο όμιλος της Minoan ελέγχει τις γραμμές του Αργοσαρωνικού, των Κυκλάδων, των Βορείων Σποράδων, σε μεγάλο ποσοστό της Κρήτης, ενώ κυριαρχεί και στις γραμμές Δωδεκανήσου.
Η κατάργηση του ανταγωνισμού είναι βέβαιο ότι θα πλήξει και τις οικονομίες των νησιώννα δώσει αγώνα για την αντιμετώπιση της κάθε μονοπωλιακής εξάρτησης, εξετάζοντας όλες τις νομικές δυνατότητες για προσφυγή στα αρμόδια όργανα, τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Παράλληλα, αναλαμβάνει πρωτοβουλία για ενημέρωση των εκπροσώπων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης στα νησιά για το μείζον αυτό θέμα, καθώς και των μικρών πρακτορείων στις νησιώτικες περιοχές, που απειλούνται με εξαφάνιση από τη διαμορφούμενη "νέα κατάσταση".
Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.