Στο διάστημα του πρώτου τριμήνου, η αύξηση της ζήτησης και του συνολικού αριθμού των επιβατών ήταν 25% και 29% αντίστοιχα, σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του προηγούμενου χρόνου. Ο συνολικός αριθμός των επιβατών έφθασε τα 17 εκατομμύρια.
Σε συνέχεια του διψήφιου ρυθμού αύξησης της επιβατικής κίνησης που κατέγραψε τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο, ο συνολικός αριθμός των επιβατών της Turkish Airlines αυξήθηκε τον Μάρτιο κατά 24%, φτάνοντας τους 6 εκατομμύρια επιβάτες. Ως αποτέλεσμα της αύξησης αυτής, η εταιρεία πέτυχε για το μήνα Μάρτιο δείκτη πληρότητας (Load Factor), 82%, τον υψηλότερο των τελευταίων πέντε ετών.
Ο συνολικός δείκτης πληρότητας βελτιώθηκε κατά 6 μονάδες, με αύξηση 13% της χωρητικότητας (διαθέσιμες χιλιομετρικές θέσεις), ενώ ο διεθνής δείκτης πληρότητας αυξήθηκε κατά περίπου 6 μονάδες σε 81,7% και ο εγχώριος δείκτης πληρότητας σε 84%.
Ο διψήφιος ρυθμός αύξησης της ζήτησης (έσοδα ανά χιλιόμετρο) που ξεκίνησε τον Ιούλιο του 2017, συνεχίστηκε με αύξηση της ζήτησης κατά 22% τον Μάρτιο του 2018.
Εξαιρουμένων των επιβατών transit (από διεθνείς σε διεθνείς πτήσεις), η διεθνής επιβατική κίνηση αυξήθηκε κατά 28%. Η αύξηση αυτή αποτελεί σημαντική ένδειξη του συνεχώς αυξανόμενου ενδιαφέροντος προς την Τουρκία.
Τον Μάρτιο, ο δείκτης πληρότητας (Load Factor) αυξήθηκε σε όλες τις γεωγραφικές περιοχές. Σημαντική αύξηση παρουσίασαν η Βόρεια Αμερική, η Κεντρική και Νότια Αμερική, η Αφρική και η Ευρώπη μεταξύ άλλων περιφερειών, με 12 μονάδες, 10 μονάδες, 10 μονάδες και 5 μονάδες αύξηση, αντίστοιχα.
Αποτίμηση των αποτελεσμάτων της κίνησης Ιανουαρίου-Μαρτίου 2018:
Στο διάστημα του πρώτου τριμήνου, η αύξηση της ζήτησης και του συνολικού αριθμού των επιβατών ήταν 25% και 29% αντίστοιχα, σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του προηγούμενου χρόνου. Ο συνολικός αριθμός των επιβατών έφθασε τα 17 εκατομμύρια.
Στο διάστημα του πρώτου τριμήνου, ο συνολικός δείκτης πληρότητας (Load Factor) βελτιώθηκε κατά 6.5 μονάδες, φθάνοντας το 80.5%, καταγράφοντας τον υψηλότερο δείκτη πληρότητας στην ιστορία της Turkish Airlines για το πρώτο τρίμηνο. Ενώ ο διεθνής δείκτης πληρότητας βελτιώθηκε κατά 7 μονάδες, φθάνοντας το 80%, ο εγχώριος δείκτης πληρότητας αυξήθηκε κατά περίπου 4 μονάδες, φθάνοντας το 85%. Έτσι, η Turkish Airlines κατέγραψε τον υψηλότερο διεθνή δείκτη πληρότητας των τελευταίων πέντε ετών τον υψηλότερο εγχώριο δείκτη πληρότητας στην ιστορία της.
Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.