Σύμφωνα με συνέντευξη του κ. Clive Jacobs, γενικού διευθυντή της Holiday Autos, στην αγγλική τουριστική εφημερίδα TTG, η άρνηση των τουριστικών πρακτόρων να αρχίσουν να χρησιμοποιούν το Internet, δεν πρόκειται […]
Σύμφωνα με συνέντευξη του κ. Clive Jacobs, γενικού διευθυντή της
Ο κ. Jacobs, δήλωσε ότι στην Holiday Autos, οι πωλήσεις ανέβηκαν κατά 30%, μόνο από τις κρατήσεις που έγιναν online. Η εταιρία αναγκάστηκε να μπει στον κόσμο του Internet πριν από δύο χρόνια που είχε ανάγκη την αύξηση των πωλήσεών της με οποιονδήποτε τρόπο, για να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό από τα 'Hypermarkets τουρισμού'. Άλλο ένα κίνητρο ήταν ο σκληρότατος ανταγωνισμός από τις άλλες εταιρίες, και η ανάπτυξη των αεροπορικών εταιριών στο Internet.
Η ΑΒΤΑ, Association of British Travel Agents, ήταν επίσης αυτή που προέτρεψε την τουριστική βιομηχανία να κάνει ένα βήμα προς τον 21ο αιώνα, βάζοντας στον κόσμο της το Internet, με την καμπάνια που έκανε τον περασμένο χρόνο προωθώντας και προβάλλοντας το Internet. Η κυβέρνηση δυστυχώς, δεν παίρνει καμία θέση πάνω στο θέμα, δεν αντιδρά και με αυτόν τον τρόπο υπάρχουν μόνο άσχημες συνέπειες για τον τουρισμό. Ήδη έχει υποβαθμιστεί πολύ ο εσωτερικός τουρισμός και είναι αναγκαίο να γίνει μια κίνηση αμέσως για να αλλάξει αυτή η κατάσταση, δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Jacobs.
Όσο για το Expedia και το Travelocity, οι αυριανοί 'τουριστικοί πράκτορες',, όπως τους αποκάλεσε χαρακτηριστικά, πρέπει να αγκαλιαστούν από την τουριστική βιομηχανία.
Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.