Τελευταία νέα
ΑρχικήBriefingsΧρυσό βραβείο για 2η συνεχή χρονιά για το Τηλεφωνικό Κέντρο της Aegean

Χρυσό βραβείο για 2η συνεχή χρονιά για το Τηλεφωνικό Κέντρο της Aegean

Για 2η συνεχόμενη χρονιά, το Τηλεφωνικό Κέντρο της Aegean κατέκτησε την 1 η θέση στον ετήσιο διαγωνισμό “Teleperformance Greece CRM Grand Prix Customer Service Awards 2018” και έλαβε το Χρυσό […]

Για 2η συνεχόμενη χρονιά, το Τηλεφωνικό Κέντρο της Aegean κατέκτησε την 1 η θέση στον ετήσιο διαγωνισμό “Teleperformance Greece CRM Grand Prix Customer Service Awards 2018” και έλαβε το Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία “Large Call Centers”, στην τελετή απονομής που πραγματοποιήθηκε στις 28 Ιουνίου 2019. O κ. Αντώνης Ραδιοτόπουλος, Call Center Manager της Aegean, παρέλαβe το Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία “Large Call Centers” για λογαριασμό της εταιρείας. Η ομάδα του Τηλεφωνικού Κέντρου της Aegean, που απαρτίζεται από περίπου 190 στελέχη, διακρίθηκε για 2η συνεχή φορά, μεταξύ περισσότερων από 4.200 συναδέλφων τους από 44 εταιρείες σε 6 διαφορετικούς κλάδους δραστηριότητας, που συμμετείχαν στο φετινό διαγωνισμό. Αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρεία αξιολογήθηκε μέσω “μυστικών κλήσεων” (mystery calls) στην ευκολία πρόσβασης, στον χρόνο αναμονής, στην αντίληψη και κατανόηση του αιτήματος κ.ά. και συγκέντρωσε συνολικό ποσοστό 97,92%, βελτιώνοντας περαιτέρω τα αποτελέσματά της από το προηγούμενο έτος.

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024