Ο εκπαιδευτικός τουρισμός αποτελεί μια πολύ σημαντική τουριστική αγορά που έχει πολλές επιμέρους υποκατηγορίες. Στη προκείμενη περίπτωση αναφερόμαστε στον εισερχόμενο εκπαιδευτικό τουρισμό που αφορά πανεπιστήμια αλλά και σχολεία που επιλέγουν […]
Ο εκπαιδευτικός τουρισμός αποτελεί μια πολύ σημαντική τουριστική αγορά που έχει πολλές επιμέρους υποκατηγορίες. Στη προκείμενη περίπτωση αναφερόμαστε στον εισερχόμενο εκπαιδευτικό τουρισμό που αφορά πανεπιστήμια αλλά και σχολεία που επιλέγουν τη χώρα μας για εκπαιδευτικούς λόγους, και διαρκούν από μία εβδομάδα ως και μερικούς μήνες. Τα εκπαιδευτικά πρόγραμματα δεν αφορούν μόνο στην επίσκεψη και τη γνωριμία με το πολιτιστικό μας προϊόν, αλλά συνδέονται με ποιοτική εκπαίδευση που προσφέρεται είτε μέσα από τα ελληνικά πανεπιστημικά ιδρύματα είτε μέσα από επιλεγμένα case study του ιδιωτικού τομέα. Μια ανάλογη εκπαιδευτική παρουσίαση πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα στις 15 Μαΐου στο ξενοδοχείο Electra Metropolis από την εταιρεία H&T Tourism and Destination Consulting. H παρουσίαση αφορούσε εκπαιδευτική διάλεξη σε 25 φοιτητές που εκπροσωπούν ένα από τα καλύτερα πανεπιστήμια στο κόσμο, το Kelley School of Business του Indiana University (top 25 business school by Forbes and Economist). Τη διάλεξη με θέμα “Innovation in Destination brand & branding” έκανε ο κ. Γιάννης Μιχαηλίδης, που, μεταξύ άλλων, αναφέρθηκε ο καθοριστικός ρόλος που θα διαδραματίσει το destination brand και branding παγκοσμίως τα επόμενα χρόνια, τα καινοτόμα destination brand έργα της Η&Τ, αλλά και διεθνή case study, και όλα αυτά σε φοιτητές που προέρχονται από μια χώρα που καλλιέργησε πρώτη την έννοια του hotel brand παγκοσμίως.
Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.