Τελευταία νέα
ΑρχικήBriefingsΗ Eyewide ανέλαβε το Performance Marketing του CRETAquarium

Η Eyewide ανέλαβε το Performance Marketing του CRETAquarium

Η συνεργασία ανάμεσα στην Eyewide Digital Marketing Agency και στο CRETAquarium που ξεκίνησε το 2015 με τη δημιουργία του website του Ενυδρείου, φέτος το καλοκαίρι επεκτάθηκε σε ένα διαφορετικό πεδίο […]

Η συνεργασία ανάμεσα στην Eyewide Digital Marketing Agency και στο CRETAquarium που ξεκίνησε το 2015 με τη δημιουργία του website του Ενυδρείου, φέτος το καλοκαίρι επεκτάθηκε σε ένα διαφορετικό πεδίο του digital marketing, το Performance Marketing (Google Ads & Facebook Ads). Η Eyewide σχεδίασε και υλοποίησε για λογαριασμό του CRETAquarium μια σειρά από διαφημιστικές καμπάνιες στο Google και στο Facebook με σκοπό την προβολή του brand του Ενυδρείου και την προσέγγιση επισκεπτών, Ελλήνων και ξένων, που βρίσκονται το συγκεκριμένο διάστημα στην Κρήτη. Συγκεκριμένα, στην πλατφόρμα Google Ads δημιουργήθηκαν καμπάνιες display, search, smart και video, ενώ στο Facebook Ads λανσαρίστηκαν καμπάνιες branding, traffic και video. Στο πλαίσιο των προωθητικών ενεργειών, προσφέρεται δωρεάν audio guide στους επισκέπτες που επιδεικνύουν στην υποδοχή του CRETAquarium τον promo code από την αντίστοιχη διαφημιστική καταχώρηση. Οι διαφημιστικές καμπάνιες της Eyewide για λογαριασμό του CRETAquarium συμπληρώνουν τον δεύτερο μήνα τους, με θετικά αποτελέσματα: από τις 12 Ιουνίου μέχρι τις 8 Αυγούστου τα impressions (εμφανίσεις καταχώρησης) στο Google ξεπέρασαν τα 2,5 εκατομμύρια, με τα κλικ να φτάνουν τις 26.000. Αντίστοιχα, στις διαφημίσεις του Facebook έχουν καταγραφεί περισσότερα από 1,2 εκατ. impressions και 12.600 κλικ.

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024