To 2017, το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών δέχθηκε 2.734 ερωτήματα – καταγγελίες – παράπονα καταναλωτών. Η ανάλυσή τους είναι. Στην 9η θέση των παραπόνων βρίσκονται οι τουριστικές υπηρεσίες, με […]
To 2017, το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών δέχθηκε 2.734 ερωτήματα – καταγγελίες – παράπονα καταναλωτών. Η ανάλυσή τους είναι. Στην 9η θέση των παραπόνων βρίσκονται οι τουριστικές υπηρεσίες, με 88 παράπονα και ποσοστό 3,22%. Επίσης, Οι καταναλωτές – μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. ωφελήθηκαν, με τη μεσολάβησηή του, με το ποσό των 64.461,48 ευρώ. Οι αποζημιώσεις από τουριστικές υπηρεσίες ανήλθαν σε 668,92 ευρώ.
Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.