Η Ryanair ανακοίνωσε τα στατιστικά στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας πως παραμένει πρώτη στην εξυπηρέτηση πελατών στην Ευρώπη. Πιο συγκεκριμένα: Το 87% των περισσότερων από 65,000 πτήσεων αφίχθησαν στην ώρα […]
Η Ryanair ανακοίνωσε τα στατιστικά στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας πως παραμένει πρώτη στην εξυπηρέτηση πελατών στην Ευρώπη. Πιο συγκεκριμένα:
- Το 87% των περισσότερων από 65,000 πτήσεων αφίχθησαν στην ώρα τους τον Ιούνιο
- Κάθε 1,000 επιβάτες αντιστοίχισαν σε λιγότερο από 2 παράπονα
- Κάθε 1,000 επιβάτες αντιστοίχισαν σε λιγότερο από 1 παράπονο σχετικά με αποσκευή
- Πάνω από το 99% όλων των παραπόνων απαντήθηκαν εντός 7 ημερών
Ο Robin Kiely της Ryanair δήλωσε: “H Ryanair διακίνησε πάνω από 1.8 εκατομμύρια πελάτες τον Ιούνιο, με το 87% των πτήσεων μας να παρουσιάζουν άφιξη στην ώρα τους, ενώ εξακολουθούμε να βελτιώνουμε την ταξιδιωτική εμπειρία. Ενόψει του 4ου έτους του προγράμματος ‘Always Getting Better’, θα προσφέρουμε περισσότερα δρομολόγια και νέες υπηρεσίες, καθώς η Ryanair εξακολουθεί να προσφέρει πολλά περισσότερα από απλά τους χαμηλότερους ναύλους στην Ευρώπη”.
Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.