Τελευταία νέα
ΑρχικήBriefingsTο 93% των πελατών της Ryanair δηλώνει ικανοποιημένο από την πτήση του

Tο 93% των πελατών της Ryanair δηλώνει ικανοποιημένο από την πτήση του

Η Ryanair δημοσίευσε σήμερα τα στατιστικά στοιχεία του ‘Rate My Flight’, τα οποία αναδεικνύουνε πως το 93% των ερωτηθέντων πελατών έμεινε ικανοποιημένο από την πτήση του τον Νοέμβριο. Συγκεκριμένα, τον […]

Η Ryanair δημοσίευσε σήμερα τα στατιστικά στοιχεία του ‘Rate My Flight’, τα οποία αναδεικνύουνε πως το 93% των ερωτηθέντων πελατών έμεινε ικανοποιημένο από την πτήση του τον Νοέμβριο. Συγκεκριμένα, τον μήνα Νοέμβριο, περισσότεροι από 16,000 πελάτες χρησιμοποίησαν το ‘Rate My Flight’ μέσω της εφαρμογής της Ryanair, αξιολογώντας την συνολική εμπειρία τους , την ευγένεια του πληρώματος, την διαδικασία επιβίβασης, την εξυπηρέτηση, καθὠς και τις επιλογές φαγητών και ποτών διαθέσιμες στην πτήση. Η διαδικασία αξιολόγησης της πτήσης πραγματοποιείται μέσω ενός συστήματος 5 αστέρων, με 1 για OK, 3 για Καλή και 5 για Άριστη. Το 93% των ερωτηθέντων αξιολογήσανε το συνολικό ταξίδι τους ως Άριστο/Πολύ Καλό/ Καλό, με αντίστοιχα θετικές  αξιολογήσεις  για την διαδικασία επιβίβασης (87%), την ευγένεια του πληρώματος (95%), τις υπηρεσίες εν ώρα πτήσης (94%) και την ποικιλία φαγητών και ποτών (81%). Το ‘Rate My Flight’είναι διαθέσιμο στα Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Ελληνικά, Ισπανικά, Ιταλικά, Ολλανδικά και Πολωνικά στην εφαρμογή της Ryanair, διαθέσιμη μέσω  iTunes και Google Play. Ο Robin Kiely της Ryanair δήλωσε: “Το Rate My Flight αποτελεί την τελευταία ψηφιακή καινοτομία μας, στα πλαίσια του 3ου έτους του προγράμματος βελτίωσης της ταξιδιωτικής εμπειρίας “Always Getting Better”, το οποίο επιτρέπει στους πελάτες μας να αξιλογούν άμεσα την πτήση τους μέσω της εφαρμογής της Ryanair, από την ώρα της προσγείωσης. Με το 93% των 16,000 πελατών μας να δηλώνουν ευχαριστημένοι από την πτήση τους τον Νοέμβριο, παροτρύνουμε όλους τους πελάτες μας να αξιολογούν τις πτήσεις τους, ώστε να γινόμαστε ολοένα και καλύτεροι. Οι πελάτες που επιθυμούν να αξιολογήσουν την πτήση τους, μπορούν να κατεβάσουν την εφαρμογή της Ryanair, πλέον διαθέσιμη και στα ελληνικά και να ενεργοποιήσουνε τις ειδοποίησες, ώστε να λάβουν το ερωτηματολόγιο κατά την προσγείωση της πτήσης τους”.

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024