Τελευταία νέα
ΑρχικήΔιαμονή-ΔιατροφήΞενοδοχείαΑνακοινώθηκε και επίσημα η ανάθεση διαχείρισης του Αστέρα στη Starwood

Ανακοινώθηκε και επίσημα η ανάθεση διαχείρισης του Αστέρα στη Starwood

Ανακοινώθηκε και επίσημα η συμφωνία ανάθεσης της διαχείρισης του Αστέρα της Βουλιαγμένης στη Starwood Hotels & Resorts Worldwide, Inc, κάτι που το TravelDailyNews, είχε δημοσιεύσει από την Τρίτη 6 Ιουνίου. […]

Ανακοινώθηκε και επίσημα η συμφωνία ανάθεσης της διαχείρισης του Αστέρα της Βουλιαγμένης στη Starwood Hotels & Resorts Worldwide<...>, Inc, κάτι που το TravelDailyNews, είχε δημοσιεύσει από την Τρίτη 6 Ιουνίου.

Η Starwood θα αναλάβει επίσημα τη διαχείριση του συγκροτήματος την 1η Ιουλίου 2006. Από την ημερομηνία αυτή, το ξενοδοχείο Αρίων και τα παρακείμενα bungalows θα μετονομασθούν σε Arion Hotel and Villas, a Luxury Collection Resort, ενώ το ξενοδοχείο Ναυσικά θα μετονομασθεί σε The Westin Nafsika Hotel. Το ξενοδοχείο Αφροδίτη θα συνεχίσει να λειτουργεί με την σημερινή του επωνυμία έως τα τέλη Οκτωβρίου 2006 περίπου, οπότε και θα αρχίσει εκτεταμένη ανακαίνιση του ώστε να μετατραπεί σε W Hotel σε συνδυασμό με το διάσημο Bliss spa. Παράλληλα, θα εξετασθεί η δυνατότητα λειτουργίας σύγχρονου συνεδριακού κέντρου το οποίο θα ενισχύσει το ρόλο του Αστέρα στο χώρο του συνεδριακού τουρισμού στην ΝΑ Μεσόγειο.

“Χαιρετίζω την απόφαση του διοικητικού συμβουλίου της Αστήρ Παλάς για την επιλογή της Starwood, μετά από διεθνή διαγωνισμό επιλογής διαχειριστή που ξεκίνησε με 23 ενδιαφερόμενους” υπογράμμισε ο Τάκης Αράπογλου, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Αστήρ Παλας. Και συνέχισε: “Ο Αστέρας είναι μοναδικό θέρετρο στην Ελλάδα και η άφιξη ενός ξενοδοχειακού διαχειριστή του μεγέθους και την ποιότητας της Starwood θα ενισχύσει την φήμη του και θα βελτιώσει την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρει. Πιστεύω ότι η άφιξη της Starwood θα συνοδευτεί από μεγάλη επένδυση στο έμψυχο δυναμικό τού Αστέρα, με συνεχή και εκτενή εκπαίδευση του προσωπικού του. Είναι μία κίνηση που θα αποδειχθεί ωφέλιμη τόσο για τον Αστέρα, όσο και για την τουριστική ανάπτυξη της Ελλάδος συνολικά”.

Από την πλευρά της Starwood, ο πρόεδρος της Ευρώπης, Αφρικής και Μέσης Ανατολής κ. Roeland Vos ανάφερε: “Με χαρά ανακοινώνουμε την προσθήκη αυτών των τριών εξαιρετικών ξενοδοχείων στα brands μας στην Ελλάδα, έναν από τους σημαντικότερους προορισμούς στην Ευρώπη. Οι προσθήκες αυτές θά προσφέρουν επιπλέον δυνατότητες και επιλογές στους πελάτες μας ανά τον κόσμο”. Κλείνοντας της σύντομη δήλωσή του ο κ. Roeland Vos επεσήμανε: “Θα ήθελα να ευχαριστήσω τη διοίκηση της Αστήρ Παλάς Βουλιαγμένης ΑΞΕ για την εμπιστοσύνη που δείχνουν στην Starwood και τις δυνατότητες των brands μας”.

Η συμφωνία με τη Starwood Hotels & Resorts είναι η κατάληξη ενός διεθνούς διαγωνισμού για την επιλογή εξειδικευμένου διαχειριστή πολυτελών ξενοδοχείων που διεξήχθη με τον πλέον διεξοδικό τρόπο, με επιχειρηματικά κριτήρια και σεβασμό στη βέλτιστη διεθνή πρακτική για παρόμοιους διαγωνισμούς. Σημειώνεται ότι είναι η πρώτη φορά που ακολουθείται διαδικασία αυτού του είδους στην Ελλάδα.

Αμοιβή διαχειρίστριας

Όπως συνηθίζεται στις συμβάσεις διαχείρισης στον τομέα των ξενοδοχείων, η σύνθεση των αμοιβών προσδιορίζεται με βάση την οικονομική απόδοση των ξενοδοχείων, έτσι ώστε να παρέχονται τα κατάλληλα κίνητρα για τη βελτιστοποίηση των αποτελεσμάτων από την διαχειρίστρια. Η αμοιβή της διαχειρίστριας Starwood περιλαμβάνει αμοιβή για τη χρήση των διακριτικών τίτλων, η οποία υπολογίζεται επί του κύκλου εργασιών του ξενοδοχείου και αμοιβή υψηλής απόδοσης που υπολογίζεται επί του καθαρού λειτουργικού αποτελέσματος του ξενοδοχείου. Η αμοιβή υψηλής απόδοσης συναρτάται και καταβάλλεται με την προϋπόθεση της επίτευξης συγκεκριμένων στόχων αποδοτικότητας. Οι στόχοι έχουν λάβει υπόψη τις μέχρι σήμερα επιτευχθείσες αποδόσεις και τις προσδοκίες του επιχειρησιακού σχεδίου της εταιρίας πριν από τη σύμβαση διαχείρισης, με σκοπό την διασφάλιση τους. Το επιχειρησιακό σχέδιο υπό την διαχείριση της Starwood προβλέπει την αύξηση του μεριδίου αγοράς των ξενοδοχείων στην διεθνή αγορά και την προσέλκυση ενός ευρύτερου κοινού το οποίο θα έχει θετική επίδραση στην απόδοση των ξενοδοχείων.

Επιχειρησιακό Σχέδιο

Το επιχειρησιακό σχέδιο της Starwood, βασίζεται στη στρατηγική των πολλαπλών διακριτικών τίτλων(multi-branding), στοχεύοντας στην αναβάθμιση της Αστήρ Παλάς και του τουρισμού της Αττικής. Η στρατηγική αυτή αποβλέπει στην προσέλκυση κοινού υψηλού επιπέδου καλύπτοντας ευρύ φάσμα ηλικιών.

Η στρατηγική multi-branding της Starwood, σε συνδυασμό με την προσθήκη του Bliss spa και ενός σημαντικού συνεδριακού κέντρου αναμένεται να επιμηκύνει τον χρόνο λειτουργίας και να βελτιώσει την πληρότητα, έτσι ώστε τελικά η περίοδος λειτουργίας για όλα τα ξενοδοχεία να καλύπτει όλο το χρόνο.

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
Ετικέτες
29/02/2024
28/02/2024
27/02/2024
26/02/2024
23/02/2024
22/02/2024