Ετοιμάζεται ο Κυπριακός Οργανισμός Τουρισμού, ΚΟΤ, για την διαφημιστική εκστρατεία για τη χειμερινή περίοδο 2002-2003, που θα συμπεριλάβει τις σημαντικότερες τουριστικές αγορές της Κύπρου όπως την αγορά της Μεγάλης Βρετανίας, […]
Ετοιμάζεται ο Κυπριακός Οργανισμός Τουρισμού,
Εκτός της διαφημιστικής εκστρατείας, ο Οργανισμός στοχεύει στην προσέλκυση χειμερινού τουρισμού και μέσω άλλων τρόπων όπως οι ειδικές παρουσιάσεις σε τουριστικούς πράκτορες, η πρόσκληση στην Κύπρο τουριστικών παραγόντων και δημοσιογράφων και η συμμετοχή του Οργανισμού σε εκθέσεις.
Η ανάπτυξη του χειμερινού τουρισμού και ο περιορισμός του προβλήματος της εποχικότητας αποτελεί βασικό στόχο του Στρατηγικού Σχεδίου για τον τουρισμό της χώρας. Η επίτευξη του σημαντικότατου αυτού στόχου θα έχει ως αποτέλεσμα την πιο σωστή αξιοποίηση των υφιστάμενων επενδύσεων και τον περιορισμό της ανάγκης για νέες κλίνες, τη μείωση των αρνητικών επιπτώσεων από τη συγκέντρωση μεγάλου αριθμού περιηγητών στους καλοκαιρινούς μήνες αιχμής, τη μικρότερη πίεση πάνω στους φυσικούς και ανθρώπινους πόρους και τη διατήρηση των επιπέδων ποιότητας, δηλώνει ο Κυπριακός Οργανισμός Τουρισμού.
Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.