Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΝέο εργαλείο της Google για τα ξενοδοχεία

Νέο εργαλείο της Google για τα ξενοδοχεία

Δυναμικά στον ανταγωνισμό της Microsoft (Bing Travel) και της Yahoo (Kayak) μπαίνει η Goolge λανσάροντας ένα νέο εργαλείο για εύρεση ξενοδοχείων.

Η Google έχει λανσάρει το Hotel Finder, ένα πειραματικό εργαλείο αναζήτησης ξενοδοχείων, το οποίο επιτρέπει στους χρήστες να προσδιορίσουν τις βασικές τους προτιμήσεις, ελπίζοντας να βρουν το ιδανικό ξενοδοχείο για τις ταξιδιωτικές τους ανάγκες.

Οι χρήστες εισάγουν την τοποθεσία που προτιμούν, τις ημερομηνίες, τις τιμές και τα στοιχεία αξιολόγησης τους και το Hotel Finder προσφέρει τις κορυφαίες προτάσεις, τις οποίες εμφανίζει σε μια λίστα ή σε ένα Google Map. Προς το παρόν, είναι διαθέσιμο μόνο στις Η.Π.Α.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε πως η Google επιδιώκει να βελτιώσει την εύρεση ξενοδοχείων  με αυτό το εργαλείο:

Βριίσκοντας την τέλεια τοποθεσία: Αν δεν είστε ντόπιος, μπορεί να είναι δύσκολο να καταλάβετε σε ποια περιοχή της πόλης πρέπει να μείνετε. Το Hotel Finder τονίζει δημοφιλείς περιοχές στα αποτελέσματα του χάρτη. Η Google το αποκαλεί «tourist spotlight», και χρησιμοποιείται για να καθορίσει την καλύτερη ζώνη στην οποία μπορείτε να μείνετε. Το σχήμα αυτού του τομέα μπορεί να προσαρμοστεί ώστε να επικεντρωθεί σε μια μικρότερη περιοχή. Αυτό αποδεικνύεται χρήσιμο εάν έχετε έναν πρόχειρο προορισμό στο μυαλό, όπως για παράδειγμα κατά μήκος του ποταμού Hudson ή κοντά στην Time Square.

«Κλείνοντας» μια καλή συμφωνία: Οι χρήστες μπορούν να καθορίσουν ένα εύρος τιμών για την αναζήτησή τους, καθώς επίσης και να συγκρίνουν τα παλαιότερα στοιχεία τιμολόγησης του ξενοδοχείου με την τρέχουσα τιμή. Κάνοντας κλικ πάνω σε ένα ξενοδοχείο θα εμφανιστεί το κόστος του δωματίου ανά διανυκτέρευση και πως αυτή συγκρίνεται με τις προηγούμενες τιμές του. Η Google υπολογίζει σε ποιο ποσοστό το κόστος είναι πάνω ή κάτω από το κανονικό. Κυνηγούν τις ευκαιρίες, βάλτε μπρος τις μηχανές σας.

Συγκρίνοντας τα ξενοδοχεία: Το Hotel Finder απλοποιεί τις συγκριτικές αγορές. Όταν οι χρήστες κάνουν κλικ πάνω σε ένα ξενοδοχείο εμφανίζονται τα πλήρη στοιχεία του ξενοδοχείου, συμπεριλαμβανομένων φωτογραφιών, κριτικών από το Google Places, τιμών και άλλων πληροφοριών. Γρήγορα μπορείτε να φτάσετε στα αποτελέσματα χρησιμοποιώντας τις συντομεύσεις του πληκτρολογίου, ένα χαρακτηριστικό που συναντάμε στο Google Reader και στο Google News.

Φτιάχνοντας μια λίστα: Οι χρήστες μπορούν να δημιουργήσουν μια λίστα με ξενοδοχεία που θα επιθυμούσαν να συγκρίνουν αργότερα. Τα αποτελέσματα αυτά επισημαίνονται με μια κόκκινη κουκίδα στο Google Maps και εμφανίζονται στο πάνω μέρος της σελίδας με τη λίστα των ξενοδοχείων.
Κάνοντας κλικ στο κουμπί «Κράτηση» εμφανίζεται μια λίστα εξωτερικών συνεργατών και κάνοντας κλικ σε μια επιλογή για κράτηση, ανοίγει μια νέα καρτέλα σε κάποιο άλλο κόμβο, όπως της Priceline ή της Expedia, μιας και η Google δεν εμπλέκεται στη διαδικασία της κράτησης σε ξενοδοχεία.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024