Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΠαρουσίαση Ε-power της Amadeus στο e-business Forum

Παρουσίαση Ε-power της Amadeus στο e-business Forum

Tη νέα έκδοση του προϊόντος Amadeus Agency Internet Engine (E-power) παρουσίασε η Amadeus στην ενότητα “E-business in practice – Electronic distribution in travel, tourism and hospitality” του Διεθνούς Συμποσίουμε θέμα […]

Tη νέα έκδοση του προϊόντος Amadeus Agency Internet Engine (E-power) παρουσίασε η Amadeus στην ενότητα “E-business in practice – Electronic distribution in travel, tourism and hospitality” του Διεθνούς Συμποσίου<...>με θέμα «Ηλεκτρονικό Επιχειρείν στα Ταξίδια, τον Τουρισμό και την Φιλοξενία» που διοργανώθηκε τη Δευτέρα από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και την ΕΔΕΤ, στο πλαίσιο του e-Βusiness Forum για τον τουρισμό. Οι καινοτομίες της νέας βελτιωμένης λύσης είναι πολλαπλές και αφορούν τις υπηρεσίες που προσφέρουν οι ταξιδιωτικοί σύμβουλοι μέσω των ιστοσελίδων τους.

Το E-power βελτιώνει τις δυνατότητες ηλεκτρονικού εμπορίου για την αγορά ταξιδιωτικών υπηρεσιών με κυριότερα πλεονεκτήματα: τη δυνατότητα ηλεκτρονικού εισιτηρίου, σε όλους ή σε επιλεγμένους πελάτες, διαθεσιμότητα πολλαπλών δρομολογίων (μέχρι 4 πόλεις), αύξηση τύπου επιβατών (youth, student, senior), δημιουργία «καλαθιού αγορών» για ταξιδιωτικές υπηρεσίες, εργαλείο διαχείρισης service fee, δυνατότητα χρήσης του συστήματος “εικονικής πληρωμής online”, δυνατότητα πώλησης πακέτων που συνδυάζει αεροπορικό εισιτήριο, ξενοδοχείο και ενοικίαση αυτοκινήτου, δυνατότητα προώθησης ειδικών αεροπορικών τιμών κ.α. Απλοποιεί επίσης τη διαδικασία παραμετροποίησης χάρη στο administration tool που δίνεται στα ταξιδιωτικά γραφεία έτσι ώστε να μπορούν μόνοι τους να ορίζουν τις ανάλογες «ρυθμίσεις» σύμφωνα με την πολιτική τους.

Πιο συγκεκριμένα το service fee manager αποτελεί τη δυνατότητα που δίνεται στα ταξιδιωτικά γραφεία να ορίζουν οι ίδιοι το service fee βάσει διαφόρων παραμέτρων όπως: αεροπορική εταιρία, δρομολόγιο, face value, cabin class κ.α. και μπορεί να οριστεί μεμονωμένα ή αθροιστικά. Μέσω της συγκεκριμένης υπηρεσίας, ορίζονται επίσης τυχόν εκπτώσεις και άλλες παράμετροι που επηρεάζουν το τελικό κόστος.

Σημαντικό είναι επίσης το χαρακτηριστικό δημιουργίας προφίλ του ταξιδιώτη, το οποίο αποθηκεύεται σε βάση δεδομένων. Προσωπικά στοιχεία, προτιμήσεις κατά τη διάρκεια του ταξιδιού ή στην επιλογή ξενοδοχείου, καθώς και λίστα με πιθανούς συνταξιδιώτες μπορούν να εισαχθούν στο προσωπικό προφίλ του ταξιδιώτη και να είναι διαθέσιμα για μελλοντική χρήση.

Η κυρία Έλενα Μοροζίνη, Business Solutions Manager της Amadeus μετά το τέλος του Συμποσίου δήλωσε: «Το E-power προσφέρει απεριόριστες δυνατότητες στους ταξιδιωτικούς οργανισμούς βελτιστοποιώντας τις επιχειρησιακές τους διαδικασίες. Ήδη, σημαντικά ταξιδιωτικά γραφεία της ελληνικής αγοράς, όπως το 24 Hours, το Memphis Travel κ.α. απολαμβάνουν τα μοναδικά πλεονεκτήματα του E-power».

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
17/05/2024
16/05/2024
15/05/2024
14/05/2024
13/05/2024
10/05/2024